Skaal Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 (endret) For meg personlig er ikke ratioen så viktig. Ja, jeg blir ganske sur hvis jeg konstant blir drept åtti ganger på rad uten å få en eneste kill. Men alt i alt er det viktigere å vinne med laget - spesielt når man spiller med mange venner. Det ironiske er at jeg har en bedre K/D-ratio på BC 2 enn jeg noensinne har hatt på MW 2. Endret 11. mars 2010 av Smål Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Her er min stats, er selv veldig skuffet over min K/D ratio da jeg vet jeg kan bedre, fikk bare en je**** dårlig start, men håper jeg får den opp i de kommende dagene Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 (endret) Er ikke så veldig bra akkurat. Men har aldri prøvd et FPS spill på X360 før jeg kjøpte BC2, så er fornøyd nok Ranken er feil forresten. Er rank 5. Endret 11. mars 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
asab Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Hvilken side fant man ut dette? Lenke til kommentar
Skaal Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 (endret) Hvor finner dere det der? Liker ikke hjemmesiden til Bad Company 2. Er så uoversiktlig for min del. Endret 11. mars 2010 av Smål Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Hvor mange "levler" er det og hvor lang tid tar det å nå topplevel? Tar det ca. 50 timer som mw2? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 http://bfbc2.elxx.net/sigg-o-matic.php Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 (endret) Hehey, en iPhone-app! Synd det ikke ligger noen i Android Market, men jaja, har både android og iPhone jeg Orker ikke poste sig fra sigg-o-matic'en, oppdaterer bare hver 24. time og har ikke fått med seg de siste statsa mine (og iflg App'en er serverne nede. Bombe) Endret 11. mars 2010 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
Skaal Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 http://bfbc2.elxx.net/sigg-o-matic.php Takker! Fikk en error, så prøver igjen senere. Sorry, we could not find your stats. This doesn't necessarily mean an error on your part, the EA statistics servers are screwed up right now so you might just have to try again later. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 (endret) Effektiv sa du?! Må rett og slett ha ny hardware.. :\ Endret 11. mars 2010 av tjalla Lenke til kommentar
asab Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Ikke beste K/D ratio, men den kommer seg nok når jeg starter med assault etter jeg er ferdig med å få unlocket det meste i medic. Liker å revive folk så man ikke mister så mye tickets Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Ikke beste K/D ratio, men den kommer seg nok når jeg starter med assault etter jeg er ferdig med å få unlocket det meste i medic. Liker å revive folk så man ikke mister så mye tickets Er ikke noe vits å redde andre, hvis du dør i prosessen. (hvis man ikke tenker på poeng da) Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Hvor mange "levler" er det og hvor lang tid tar det å nå topplevel? Tar det ca. 50 timer som mw2? Tar nok mye mer. Har en kar på vennelista som er på level 34. Han har spilt over 70 timer. Han ligger forøvrig som nummer 6 i verden og klatrer. Selv er jeg på level 24 og har 30-35 timer på telleren. Når man passerer level 22 begynner det å bli mye poeng for å øke i rank. Uansett ikke så veldig interessant. Mellom level 22 og 50 er det ikke flere unlocks. Siste våpenet man får er G3. Dette er riktignok på PS3, men det bør ikke være veldig ulikt på de andre platformene. Lenke til kommentar
asab Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 (endret) Ikke beste K/D ratio, men den kommer seg nok når jeg starter med assault etter jeg er ferdig med å få unlocket det meste i medic. Liker å revive folk så man ikke mister så mye tickets Er ikke noe vits å redde andre, hvis du dør i prosessen. (hvis man ikke tenker på poeng da) Så sant, men jeg tenker litt poeng også Er mye poeng å hente om man reviver folk i squaden. Og jo mer poeng jeg får jo fortere får jeg unlocket ting til medic. Og jo fortere jeg blir ferdig med medic jo fortere kan jeg starte med assault og da går nok K/D ration opp. Fint med mål så man forhåpentligvis blir motivert til å spille mange gode timer med Bad Company 2. Endret 11. mars 2010 av asab Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Ikke beste K/D ratio, men den kommer seg nok når jeg starter med assault etter jeg er ferdig med å få unlocket det meste i medic. Liker å revive folk så man ikke mister så mye tickets Er ikke noe vits å redde andre, hvis du dør i prosessen. (hvis man ikke tenker på poeng da) Så sant, men jeg tenker litt poeng også Er mye poeng å hente om man reviver folk i squaden. Og jo mer poeng jeg får jo fortere får jeg unlocket ting til medic. Jeg tenker "poeng til meg" + "bra for teamet". Kjipt om man som attacker mister en haug med folk, som så må vente 30 sekunder på respawn og starte tilbake i egen base, når man kan revive ASAP og få ham med igjen. Ikke uten grunn at en full squad på 2x medic og 2x assault er regnet som særdeles vanskelig å få has på. To som hiver ut ammobox og to som hiver ut medkit, og så står som defenders i samme hus... Det blir vanskelig, altså. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Hvor mange "levler" er det og hvor lang tid tar det å nå topplevel? Tar det ca. 50 timer som mw2? Tar nok mye mer. Har en kar på vennelista som er på level 34. Han har spilt over 70 timer. Han ligger forøvrig som nummer 6 i verden og klatrer. Selv er jeg på level 24 og har 30-35 timer på telleren. Når man passerer level 22 begynner det å bli mye poeng for å øke i rank. Uansett ikke så veldig interessant. Mellom level 22 og 50 er det ikke flere unlocks. Siste våpenet man får er G3. Dette er riktignok på PS3, men det bør ikke være veldig ulikt på de andre platformene. Ok takker. Ikke i nærheten så lang tid for å unlocke alt som i mw2 da. Meningen med å ha levlene fra 22-50 må vel være for de samme dedikerte som gikk pretige i mw2. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Smoke greia til assaulten må være den minst nyttige greia på hele spillet. Nei. Teamspill anyone? http://www.youtube.com/watch?v=O2cYkRMSnO8&feature=sub Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Hater når folk bare kjører rett fra meg, når jeg driver og fikser tanksen dems. Kjører rett i døden Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Ein ting som BC2 har som MW2 er spam av Grenade og Tube på rush. Står med ammo pack og "kose" seg med massiv kills og ødelege bygningen og slepp og plante bomben. Du har også spam av rockets med ammo pack på teams. Eg fårstår det er ein del av spelet men svært vanskeleg og defende mot motar av grenades og tube. Lenke til kommentar
August. Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Møtte på en level 6 spiller med 2 gullstjerner på GL sin istad.. Sier litt. Statsa mine: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå