MrLee Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Gah hvor det irriterer meg at man ikke kan ha Assault Rifle og C4 samtidig (altså C4 istedenfor tube). Liker ikke recon, men de har ganske mange god saker som c4, motion ball og mortar strike. Savner assault rifles uten tube selv, hadde vært greit om det faktisk gikk ann å treffe noe med g3 før man er tom for ammo :\ Er vel bare å specce smoke eller shotgun? forøvrig. Recon med C4 og thompson er gull Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Gah hvor det irriterer meg at man ikke kan ha Assault Rifle og C4 samtidig (altså C4 istedenfor tube). Liker ikke recon, men de har ganske mange god saker som c4, motion ball og mortar strike. Savner assault rifles uten tube selv, hadde vært greit om det faktisk gikk ann å treffe noe med g3 før man er tom for ammo :\ Alle som har skutt med AG3 vet jo at du ikke kan sette på family og bli kvitt ammoen før han andre i det hele tatt rekker å tenke på og skyte tilbake Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Smoke greia til assaulten må være den minst nyttige greia på hele spillet. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Smoke greia til assaulten må være den minst nyttige greia på hele spillet. Kan vere nyttig sammen med ein squad med at dei skal komme seg fekk fra fiendleg ild. Men igjen gjør tuben samme + han gir deg kills Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Smoke er bare nyttig hvis du spiller i en halvveis organisert squad ja. på public er den lite vits. Lenke til kommentar
ketle Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Smoke greia til assaulten må være den minst nyttige greia på hele spillet. QFT Lenke til kommentar
Sink Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Ps. Dro et pent lang skudd i dag. Var på dass så havna langt bak folk mine på rush, så løp jeg mot basene vi skulle ta og så en sniper sitte på et tak laaangt borti horisonten. Dro opp M24en og dro et par prøve skudd for å se hvor mye kula datt, så satt den i hodet på stakkaren. +369 marksman points i bonus. Måtte justere opp siktet nesten med 3 prikker for å korrigere for bulletdrop. Edit. trykkleif Oh! Så det er det den bonusen er! Var sikker på at det var en finnetarget-sikte-skyte target fort-bonus Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Smoke er bare nyttig hvis du spiller i en halvveis organisert squad ja. Det er stort sett kun da den er nyttig ja, men jeg hadde lett tatt ett av de to andre alternativene uansett. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 (endret) Gah hvor det irriterer meg at man ikke kan ha Assault Rifle og C4 samtidig (altså C4 istedenfor tube). Liker ikke recon, men de har ganske mange god saker som c4, motion ball og mortar strike. Savner assault rifles uten tube selv, hadde vært greit om det faktisk gikk ann å treffe noe med g3 før man er tom for ammo :\ Er vel bare å specce smoke eller shotgun? forøvrig. Recon med C4 og thompson er gull Går du assault med thompson så får du også c4 og muligheten for ammo-påfylling Endret 11. mars 2010 av Bagh Lenke til kommentar
Feh Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Har sett effektiv bruk av smoke en del ganger public også. Spesielt når man er Attacker og skal angripe et åpent område hvor fienden bare sitter i bygninger og camper (Ex Arica Harbor, 2 leg). Er ikke alltid det fungerer, men ofte så slipper man å sitte fast på kinkige steder fordi man kan rushe igjennom usett. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 joda, men for å velge bort n00btube, så må det være en skikkelig grunn til bruken, og når de fleste bare springer rundt som hodeløse kyllinger uansett, så er det kanskje likegodt å være egoist.. Men ja. smoke launcher på rush maps også kan være gøy tipper jeg. Lenke til kommentar
Bluth Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Noen her som vil dele erfaringene sine med Assault-våpen? Fikk spillet igår, og spilte for det meste Assault. Trenger å vite hva som er best:p 1 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Noen her som vil dele erfaringene sine med Assault-våpen? Fikk spillet igår, og spilte for det meste Assault. Trenger å vite hva som er best:p XM8 er digg om du ikke er så god altså hvis du bommer med noen kuler osv. Hvis du er sikker på å treffe fra første kule er F2000 jævlig eid, skyter raskt og dreper raskt. Lenke til kommentar
Bluth Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Ok, er ikke så veldig god akkurat Har en K/D ratio på ca. 1 etter 2timer igår. Går nok for XM8 da. 1 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Jeg kjenner at jeg vakler veldig mellom det at jeg liker at BC2 ikke har default-våpen for hver fraksjon, og det at jeg ikke liker det:P Altså: I BC1 er "standard" assaultrifle M416 for US, AEK-971 for Russa og AN-94 for MEC. I BC2 er AEK-971 standard AR uansett fraksjon. De andre låses opp etterhvert. Ser både pros og cons, men cons'a er mest på det estestiske, ikke rent gameplaymekaniske Lenke til kommentar
Feh Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 (endret) Med red dot synes jeg faktisk AEK-971 er en av de beste ARene. Tett etterfulgt av AN-94. F2000 og AUG synes jeg hadde for rask skuddtakt. A416 var heller ikke værst med MGNM Ammo. Den siste med 3 skudds burst som jeg ikke husker navnet på var grei nok, men i forhold til AN-94 (som har 2 skudds burst) synes jeg den hadde for høy rekyl og lav presisjon. Endret 11. mars 2010 av Feh Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 (endret) Nå kan jeg følge med på stats mine via iPhone også :-) Endret 11. mars 2010 av Cruentus Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Røyk er vanskelig å utnytte effektivt, men det er faktisk noen ganger jeg har brukt det. Ser man at det står 3-4 inne i et hus, kan man skyte inn røyk og løpe inn med kniv. Av og til også fint å skyte langt i området foran der fienden har tatt posisjon, slik at man kan rykke fremover ute å bli umiddelbart slaktet. Bruker flere røyk, kan man røyklegge større områder slik at man selv kan løpe igjennom uten å bli et lett mål. Men som oftest velger jeg 40mm over røyk. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 (endret) ikke så bra ratio, men det kommer seg:) Endret 11. mars 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå