Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja det var synd, gameplayet hadde blitt bedre for snipere :p

 

Tja, huker du deg ned i en busk eller bak en sten er det vanskelig nok å treffe deg. Og når man blir kjent med brettene vet man hvor man bør stå og ikke stå ;)

 

Lillefingeren blir derimot rimelig sliten av all crouchingen og løpingen :p

Lenke til kommentar
Den blir fantastisk når man låser opp den M60 spesialiseringen i tillegg. Da blir den enda mer nøyaktig, funker til og med bra som "sniper" med 4x sikte.

Har fått kraftigere rekyl på den nå. Gleder meg til å låse opp flere tillegg. 4x-kikkert er litt tungvint når man er i fronten, så må ligge litt bak hvis denne benyttes.

Endret av Onyx
Lenke til kommentar

Ha, gikk gungho med kniven her, plutselig sto jeg (som assault) midt oppi tre campers fra det andre laget, de så meg ikke. Trykka frenetisk på kniven og fikk 3 kjappe knifekills :D

 

Btw er XM8 akkurat så digg som jeg husker den fra BC1 når man ikke har ACOG på den (ble så lei av ACOG'en i campaign at jeg holdt på å klikke) :D

Lenke til kommentar

Ja det var synd, gameplayet hadde blitt bedre for snipere :p

 

Tja, huker du deg ned i en busk eller bak en sten er det vanskelig nok å treffe deg. Og når man blir kjent med brettene vet man hvor man bør stå og ikke stå ;)

 

Lillefingeren blir derimot rimelig sliten av all crouchingen og løpingen :p

 

Kjøpe et ekstra tastatur der du limer fast c-knappen (eller hvilken knapp du nå bruker for å crouche) for så å plugge det inn og ut når du trenger det. :wee:

 

Skikkelig redneck løsning, men tviler på at det funker da. :p

Lenke til kommentar

Ha, gikk gungho med kniven her, plutselig sto jeg (som assault) midt oppi tre campers fra det andre laget, de så meg ikke. Trykka frenetisk på kniven og fikk 3 kjappe knifekills :D

 

Btw er XM8 akkurat så digg som jeg husker den fra BC1 når man ikke har ACOG på den (ble så lei av ACOG'en i campaign at jeg holdt på å klikke) :D

 

Jeg bruker den ofte. Synes den er digg. Kraftig samtidig som den er presis.

Lenke til kommentar

Hater at ingen bruker VoIP i spillet, er jo helt umulig å samarbeide via tekst. På Xbox så spilte jeg sammen med noen folk, og vi samarbeida og ble Gold Squad hele tiden. Og når vi spilte Squad Deathmatch så vant vi absolutt alle rundene, var totalt 13 runder eller noe sånt.

 

Men på PC så er det knapt sammarbeid i det hele tatt. Det er det eneste jeg ikke liker med spill på PC.

Lenke til kommentar

Hater at ingen bruker VoIP i spillet, er jo helt umulig å samarbeide via tekst. På Xbox så spilte jeg sammen med noen folk, og vi samarbeida og ble Gold Squad hele tiden. Og når vi spilte Squad Deathmatch så vant vi absolutt alle rundene, var totalt 13 runder eller noe sånt.

 

Men på PC så er det knapt sammarbeid i det hele tatt. Det er det eneste jeg ikke liker med spill på PC.

 

Du kan snakke med folka i samme squad eller hva det heter. Uansett bruker jeg teamspeak ^^

Lenke til kommentar

Hater at ingen bruker VoIP i spillet, er jo helt umulig å samarbeide via tekst. På Xbox så spilte jeg sammen med noen folk, og vi samarbeida og ble Gold Squad hele tiden. Og når vi spilte Squad Deathmatch så vant vi absolutt alle rundene, var totalt 13 runder eller noe sånt.

 

Men på PC så er det knapt sammarbeid i det hele tatt. Det er det eneste jeg ikke liker med spill på PC.

 

Det er det man har venner for :] ( skype )

Å komme inn i en public match og håpe på samarbeid det er bare håløst ;)

Endret av Möllers Tran
Lenke til kommentar

Hater at ingen bruker VoIP i spillet, er jo helt umulig å samarbeide via tekst. På Xbox så spilte jeg sammen med noen folk, og vi samarbeida og ble Gold Squad hele tiden. Og når vi spilte Squad Deathmatch så vant vi absolutt alle rundene, var totalt 13 runder eller noe sånt.

 

Men på PC så er det knapt sammarbeid i det hele tatt. Det er det eneste jeg ikke liker med spill på PC.

 

Det er det man har venner for :] ( skype )

Å komme inn i en public match og håpe på samarbeid det er bare håløst ;)

 

Har ikke fått VoIP til å funke ingame, men bruker Skype når jeg spiller med venner selv. Da går det som regel greit.

Endret av Dofty
Lenke til kommentar

Hater at ingen bruker VoIP i spillet, er jo helt umulig å samarbeide via tekst. På Xbox så spilte jeg sammen med noen folk, og vi samarbeida og ble Gold Squad hele tiden. Og når vi spilte Squad Deathmatch så vant vi absolutt alle rundene, var totalt 13 runder eller noe sånt.

 

Men på PC så er det knapt sammarbeid i det hele tatt. Det er det eneste jeg ikke liker med spill på PC.

 

Det er det man har venner for :] ( skype )

Å komme inn i en public match og håpe på samarbeid det er bare håløst ;)

 

Har ikke fått VoIP til å funke ingame, men bruker Skype når jeg spiller med venner selv. Da går det som regel greit.

 

Sett opp teamspeak server, funker knall! :D

Lenke til kommentar

Gah hvor det irriterer meg at man ikke kan ha Assault Rifle og C4 samtidig (altså C4 istedenfor tube).

 

Liker ikke recon, men de har ganske mange god saker som c4, motion ball og mortar strike.

 

Savner assault rifles uten tube selv, hadde vært greit om det faktisk gikk ann å treffe noe med g3 før man er tom for ammo :\

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...