Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

er level 21 nå, men har fortsatt ikke funnet ut hvordan man aktiverer machine gun på UAV, hva må man gjøre??

i stede for å velge ekstra armour eller noe annet på vehicles, så velger du den site (tror det er den) det er den med bilde av ammo på.

Lenke til kommentar

Tror faktisk ikke fleste recons vet hva motion mines er en gang, som er virkelig synd (for dere betaspillere som enda ikke har fått med dere det, kan plukke opp flere fra ammokits nå så spam i vei!)

Ellers har jeg fått meg en ny bestevenn, Smoke grenade :>

du får bare brukt 1 om gangen. for hvis du kaster den andre rett etter den første så forsvinner den første... jeg kaster bare ut 1 og 1 på steder jeg vet at dem ofte kommer eller ofte camper.

Lenke til kommentar

Tror faktisk ikke fleste recons vet hva motion mines er en gang, som er virkelig synd (for dere betaspillere som enda ikke har fått med dere det, kan plukke opp flere fra ammokits nå så spam i vei!)

Ellers har jeg fått meg en ny bestevenn, Smoke grenade :>

Hjelper ikke om du spammer den. Du kan bare bruke 1 av gangen. Du kan liksom ikke kaste fra deg 3 stk i forskjellige vinkler, så har du 'dekket' hele området. Kunn 1 som fungerer av gangen. Men ja, viktig at folk burker Motion Sensor..den er utrolig hjelpsom.

Mente spamme den som i å faktisk bruke de istedet for å spare de til god knows what som folk gjorde i beta siden man ikke fikk nye fra ammokit

Lenke til kommentar

En Assault SKAL spamme ammopacks

En Medic SKAL spamme medpacks/defib'e

En Engineer SKAL bruke repairtool/RPG'en på kjøretøy

En Sniper SKAL spotte/bruke C4/motiondetector

Dette kan vel ikke bli sagt for mye.

Selv spiller jeg mest recon og spanderer mye av tiden på motiondectector, men går jo konstant tom for både det og kuler når folk med ammopacks bare løpet rett forbi meg uten å slenge ut en. Det burde jo være rimelig enkelt å slenge ut en pakke når man alikevel løper forbi.

Spilte på TV2 serverne mer eller mindre i hele dag, og etter et par timer begynte folk å skjønne at når man løp forbi meg så skulle de slenge ut en pack.

Ps. Dro et pent lang skudd i dag. Var på dass så havna langt bak folk mine på rush, så løp jeg mot basene vi skulle ta og så en sniper sitte på et tak laaangt borti horisonten. Dro opp M24en og dro et par prøve skudd for å se hvor mye kula datt, så satt den i hodet på stakkaren.

+369 marksman points i bonus. Måtte justere opp siktet nesten med 3 prikker for å korrigere for bulletdrop.

Edit. trykkleif

Endret av Badjoker
Lenke til kommentar

Noen som har et fornuftig svar på hvorfor det ikke er prone i dette spillet? :p

Det kan du vel takke alle idiotene som prone/bunny hoppet så jævla mye på BF2.

Dette hadde de nok kunnet forhindret lett i BC2.

Men er nok en god grunn for at prone aldri kom i BC2. Det hadde blit alt for mange snipere, samtidig som det er så si helt umulig og se sniperene.. Er jo vanskelig allerede om de sitter i en busk :p

Lenke til kommentar

Noen som har et fornuftig svar på hvorfor det ikke er prone i dette spillet? :p

Det kan du vel takke alle idiotene som prone/bunny hoppet så jævla mye på BF2.

Dette hadde de nok kunnet forhindret lett i BC2.

Men er nok en god grunn for at prone aldri kom i BC2. Det hadde blit alt for mange snipere, samtidig som det er så si helt umulig og se sniperene.. Er jo vanskelig allerede om de sitter i en busk :p

Ja men hadde nå i det minste gjort spillet mer realistisk :p

men sliter med å komme inn :thumbdown: får bare "failed to connect to ea online"

Lenke til kommentar

Ja men hadde nå i det minste gjort spillet mer realistisk :p

men sliter med å komme inn :thumbdown: får bare "failed to connect to ea online"

Er jo allerede mye som ikke er realistisk i spillet. Feks at man kan hoppe ned fra ett par meter i fallskjerm :p

Håper slike ting blir fikset på etterhvert..selv om jeg har brukt det "trisket" ganske ofte. :p Håper serverparker fyrer på med flere Hardcore servere..mye gøyere enn vanlig :[

Lenke til kommentar

Som medic så legger jeg alltid medic kit ved siden av lagkamerater i kampens hete. Fram med hjertestarteren når det trengs. Det skulle bare mangle. Så savner jeg at engineers ser seg rundt for å spotte en IFV i nød.

Hadde ellers noen herlige runder i stad etter at M60 ble låst opp. Red dot på denne er som seg hør og bør obligatorisk. :D

Endret av Onyx
Lenke til kommentar

Som medic så legger jeg alltid medic kit ved siden av lagkamerater i kampens hete. Fram med hjertestarteren når det trengs. Det skulle bare mangle. Så savner jeg at engineers ser seg rundt for å spotte en IFV i nød.

Hadde ellers noen herlige runder i stad etter at M60 ble låst opp. Red dot på denne er som seg hør og bør obligatorisk. :D

Den blir fantastisk når man låser opp den M60 spesialiseringen i tillegg. Da blir den enda mer nøyaktig, funker til og med bra som "sniper" med 4x sikte.

[edit] Bare jeg som synes medic er litt OP på BC2?

Endret av Geir M
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...