Meh. Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 (endret) Kan noen si meg hvorfor det "fysiske" siktet som jeg har på assault-riflene forsvinner i løse lufta når jeg skifter til granatkaster? Endret 17. mars 2010 av Meh. Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Haha, sikkert en form for bug ^^ Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Det er vel sånn Picatinny rails, som gjør det enkelt å ta av scopet. Er vanskelig å sikte med nade launcher med et sikte i veien for sikte vett heh Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 (endret) Karmany1234, det er nok en bug, ja... Ståle, det er verre når man skal bruke granatkaster på HC-servere, da gjelder det å ha fealingen på plass Endret 17. mars 2010 av Meh. Lenke til kommentar
Timster Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Ahhhh. Deilig å endelig få spille uavbrutt en stund på dette spillet:) Spilte på en TV2 server og det var passe vanskelighetsgrad for meg:D Begynner å ligne noe fra EA sin side det her nå. Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 (endret) Tror faktisk ikke fleste recons vet hva motion mines er en gang, som er virkelig synd (for dere betaspillere som enda ikke har fått med dere det, kan plukke opp flere fra ammokits nå så spam i vei!) Ellers har jeg fått meg en ny bestevenn, Smoke grenade :> Endret 10. mars 2010 av arthoz Lenke til kommentar
Sink Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Skjøt en 40mm granat mot en bygning i sta, rev den og fikk 370poeng Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Noen som har et fornuftig svar på hvorfor det ikke er prone i dette spillet? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 (endret) Woooahh! M60 + Magnum Ammo + HC = 2 skudd og død. Har kommet øverst på 5-6 runder på rad nå, med flere nemesis og gull medaljer : ] Fikk bla. 39-5 en runde : D Noen som har et fornuftig svar på hvorfor det ikke er prone i dette spillet? Campere. Btw.. Syns fortsatt det er teit at Red doten er fjernet i HC på MG36.. Blir som å sikte med en kikkert uten noe midtpunkt.. Men det funker jo helt fint.. "ok gutta, detta er HARDCORE, så da tar dere ut batteriene på siktene deres!" Endret 10. mars 2010 av Möllers Tran Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Hva er det 'Sniper Spotting Scope' gjør for noe? Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Hva er det 'Sniper Spotting Scope' gjør for noe? Gjør så fienden syns på mappen for andre elns. Gå inn på weps. and gadgets i BC2 så ser du hav det står Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Men jeg har liksom ikke merket noe forskjell. Er det meninga at man skal slippe å trykke på Q? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Merker ikke noe forskjell selv.. 0_o Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Merker ikke noe forskjell selv.. 0_o Nei Kan være at vær gang jeg har testet den ut, så har jeg spilt på HC eller en server hvor spotting ikke er på. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Tror faktisk ikke fleste recons vet hva motion mines er en gang, som er virkelig synd (for dere betaspillere som enda ikke har fått med dere det, kan plukke opp flere fra ammokits nå så spam i vei!) Ellers har jeg fått meg en ny bestevenn, Smoke grenade :> Hjelper ikke om du spammer den. Du kan bare bruke 1 av gangen. Du kan liksom ikke kaste fra deg 3 stk i forskjellige vinkler, så har du 'dekket' hele området. Kunn 1 som fungerer av gangen. Men ja, viktig at folk burker Motion Sensor..den er utrolig hjelpsom. Noen som har et fornuftig svar på hvorfor det ikke er prone i dette spillet? Prone er for n00bs. Hva er det 'Sniper Spotting Scope' gjør for noe? Er vel slik at fienden dukker opp på kartet til lagkammeratene dine. Det vil ikke bli en /\ over hodet på dem, men de vil bli synlig på kartet. Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 er level 21 nå, men har fortsatt ikke funnet ut hvordan man aktiverer machine gun på UAV, hva må man gjøre?? Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Noen som har et fornuftig svar på hvorfor det ikke er prone i dette spillet? Prone er for n00bs. Nei det er det nå så visst ikke. Det er nyttig feature for snipere og lmg-fyrer. La oss si du som snikskytter kan legge deg ned på toppen av en haug i stedet for å måtte stå som et objekt i horisont alle kan se. Vanlige soldater kan da også legge seg ned. Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 er level 21 nå, men har fortsatt ikke funnet ut hvordan man aktiverer machine gun på UAV, hva må man gjøre?? Du må aktivere "Alternative fire" for vehicles på den klassen du spiller. Det er den siste du unlocker fro vehicles, men man skal vel ha den ifra starten hvis man kjøpte Limited ed. Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Noen som har et fornuftig svar på hvorfor det ikke er prone i dette spillet? Prone er for n00bs. Nei det er det nå så visst ikke. Det er nyttig feature for snipere og lmg-fyrer. La oss si du som snikskytter kan legge deg ned på toppen av en haug i stedet for å måtte stå som et objekt i horisont alle kan se. Vanlige soldater kan da også legge seg ned. Dette er det første BF spillet med såpass mye lav vegetasjon, busker, gress etc. at å la spillerne gå prone hadde enten vært ubrukelig mange steder fordi du ikke ville sett en dritt, evt så ville du vært komplett usynlig og man hadde hatt dobbelt så mange snipere på hvert lag og spillet ville vært uspillelig i mine øyne. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 (endret) er level 21 nå, men har fortsatt ikke funnet ut hvordan man aktiverer machine gun på UAV, hva må man gjøre?? Sette på den vehicle specialization'en som gir deg secondary fir. Det er som å be om å bli skutt ned da.. Bedre med Interoptics og ligge dritlangt unna og bombe dem Endret 10. mars 2010 av Möllers Tran Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå