Solid Snail Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Kan hende spillet blir klart til DL gjennnom EADM på torsdag med betatilgang. Lenke til kommentar
bantexkaa87 Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 http://downloads.cdon.com/index.phtml?page...dl_gameid=26433 kun 399,- =) Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 (endret) 299kr med denne koden: VoucherCodes.com25% Endret 26. januar 2010 av Speedfrog Lenke til kommentar
bikubedronning Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 http://translate.google.com/translate?js=y...sl=ru&tl=en In particular, managed to learn that DICE plans to publish a link to download the beta version on January 28 (morning), and 20:00 (GMT +3) will be launched beta testing. Client Beta Battlefield Bad Company 2 will weigh about 1.5Gb. Lenke til kommentar
bantexkaa87 Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 299kr med denne koden: VoucherCodes.com25% Da var CDON.no bestillingen kansellert og bestilt fra link gitt over. Kan bekrefte at koden fungerer Lenke til kommentar
frds Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Ser ganske bra ut, var litt skuffet over BFBC 1 dog. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Var en viss tilpasningskurve for online biten der ihvertfall. Førsteintrykket var at ting rett og slett ikkje føltes rett, men etter noen timer funket alt ganske greit likevel Og det blei en del timer online der ihvertfall... Betaen på 360 i sin tid var helt forferdelig husker eg, derfor var det så kjekt at man merket store endringer til retail utgaven. Lenke til kommentar
ketle Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Har kun spilt BC1 demoen og BC2 betaen på PS3 er sinnsykt mye bedre enn den. Lenke til kommentar
bikubedronning Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 http://blogs.battlefield.ea.com/battlefiel...c-goodness.aspx Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) Bestilte hos absoluttspill.no nå Får forhåpentligvis beta kode "Viktig! Vi har fått noen kanseleringer og har derfor noen få beta-koder igjen. Bestill derfor med en gang, så får du tilsendt kode til beta-testing som starter 28. januar." EDIT; DEr fikk jeg beta-koden min Endret 27. januar 2010 av Möllers Tran Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 oi oi oi, dette blir eit sjukt bra spel!!! glede meg sjukt ! Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 når man får koden, hvor laster man ned betan? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) Spørs vel sånn ca på hvor du bestiller. Fikk min ganske fort av absoluttspill.no Må vente til i morgen med å laste ned på: (IFØLGE http://blogs.battlefield.ea.com/battlefiel...29-n-dice.aspx) http://www.battlefieldbadcompany2.com/beta Og om du forhåndsbestiller fra steam, så ligger betaen i "my games" i morgen. Endret 27. januar 2010 av Möllers Tran Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 jeg forhåndsbestilte fra eastore Lenke til kommentar
Daxen Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Da var det i boks Håper jeg får betakey før det releaser, var litt treg med å bestille Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Skal bestille fra Eagames store etterpå Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Da var det i boks Håper jeg får betakey før det releaser, var litt treg med å bestille steam folk får ikke kode, men istedenfor bare en download i my games som heter Battlefield Bad company 2 beta Lenke til kommentar
teehee Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) Hvis vi (steam folk) ikke får kode hvordan kan vi da aktivere beta? Står svart på hvitt på BFblog hvordan man kommer/starter/fikser beta. Getting Started In the BetaSTEP 1: Make sure you have at least 5GB free on your HDD and then download and Install BFBC2! :-D STEP 2: Once installation is completed (install size will be around 1.5GB) start the client and click the login button. You will then be prompted to sign in with your EA Account. If you don't have an EA Account you'll be able to create one in the same screen. (You may also create your EA Account in advance HERE) STEP 3: Enter the unique PC Beta Code during the log in process to authenticate your participation in the Beta. Step 4: Create your Soldier name (this will lock that name to your EA account for retail if you want to keep it). Så etter det jeg har forstått så blir steam bare som en side/torrent vi laster ned betaen fra som vi igjen installerer. Inne på installasjonen får vi beskjed om å taste inn kode og det andre som står der. Dette kan være feil, men virker mest logisk til meg. EA har heller ikke gitt ut koder enda så kommer vell email fra ea/steam i morgen. Endret 27. januar 2010 av Wabakki Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) Hm, husker ikke helt hvor jeg leste det men er ganske sikker på at steam kobler deg automatisk til en kode når du forhåndsbestiller. Da skal vel det bare trenges å logge inn i klienten som ligger i steam. Endret 27. januar 2010 av Möllers Tran Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå