Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var en viss tilpasningskurve for online biten der ihvertfall. Førsteintrykket var at ting rett og slett ikkje føltes rett, men etter noen timer funket alt ganske greit likevel :p Og det blei en del timer online der ihvertfall...

Betaen på 360 i sin tid var helt forferdelig husker eg, derfor var det så kjekt at man merket store endringer til retail utgaven.

Lenke til kommentar

Bestilte hos absoluttspill.no nå

Får forhåpentligvis beta kode :D

"Viktig! Vi har fått noen kanseleringer og har derfor noen få beta-koder igjen. Bestill derfor med en gang, så får du tilsendt kode til beta-testing som starter 28. januar."

EDIT; DEr fikk jeg beta-koden min :D

Endret av Möllers Tran
Lenke til kommentar

Hvis vi (steam folk) ikke får kode hvordan kan vi da aktivere beta?

Står svart på hvitt på BFblog hvordan man kommer/starter/fikser beta.

Getting Started In the Beta

STEP 1: Make sure you have at least 5GB free on your HDD and then download and Install BFBC2! :-D

STEP 2: Once installation is completed (install size will be around 1.5GB) start the client and click the login button. You will then be prompted to sign in with your EA Account. If you don't have an EA Account you'll be able to create one in the same screen. (You may also create your EA Account in advance HERE)

STEP 3: Enter the unique PC Beta Code during the log in process to authenticate your participation in the Beta.

Step 4: Create your Soldier name (this will lock that name to your EA account for retail if you want to keep it).

Så etter det jeg har forstått så blir steam bare som en side/torrent vi laster ned betaen fra som vi igjen installerer. Inne på installasjonen får vi beskjed om å taste inn kode og det andre som står der.

Dette kan være feil, men virker mest logisk til meg. EA har heller ikke gitt ut koder enda så kommer vell email fra ea/steam i morgen.

Endret av Wabakki
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...