Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Endelig en knall runde for meg. Fikk 12640 poeng samtidig som jeg gikk opp i rang og unlocka tre forskjellige ting :D Ikke klag Zonked :p Jeg har ikke mer enn 30-35 fps og det går helt greit.

Hvordan ser dere fps?

Du kan bruke program som fraps som viser FPS ingame.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Huff.

Jeg og teamet jeg var på var litt lame denne runden.. :|

Hva er lamt med å bruke tanks? Er jo det mp går ut på, bruke kjøretøy/fartøy til taktiske fordeler.

Var fører på Apache i en ørkenbane der han som satt på med meg fikk frekke 54 kills som gunner :)

Lenke til kommentar

Hadde en sinnssyk opplevelse på den Valparaiso-banen igår. Klarte å headshotte piloten i helikopteret med M24 2 ganger på rad! Ikke rett etter hverandre, men uansett ganske sykt...

Hehe, nei nei :p

Ehh. Det vil jo si at jeg ikke fikk noen kills imellom de. ;)

Lenke til kommentar

Hvordan kommer dere inn på norske servere? TV2.no, Battlefield.no f.eks.

Når jeg prøver å søke dem opp så kommer jeg ikke noe sted, bare til en liste over alle serverne etter å ha ventet i en evighet.

Hvis du vil på tv2 servere, skriv TV2 i søkefeltet. Hvis du vil på battlefield.no, skriv Battlefield.no

Også viktig å trykke "search" i menyen på siden, trykker man på enter-tasten oppdaterer man hele server-listen

Lenke til kommentar

Men MP på dette spillet er så sykt mye mer givende enn MP på MW2. Greit nok å ta ut AC130 med Javelin, men det er så sykt morsommere å ta ut en AH-64 med RPG/M2CG/AT4. Eller med M24! :p

Endret av Dofty
Lenke til kommentar

Tror det er hvis jeg f.eks skyter en rakett på en HumVee med to stykker inni, så regnes det som to treff. Så om jeg hadde skutt bare ett slikt skudd og så ikke brukt den igjen, så ville jeg hatt 200%. (Jeg har 132 skudd og 147 treff, så må være noe sånt)

Tror det er slik det er.

(Hvis noen ikke tror meg: Mine BC1 stats, rett fra EA)

(Hva dere lærer av lenken over: Ph34r me når jeg har et av følgende våpen i henda:

SPAS-12, M2CG, M95, XM8, C4, eller MG3)

Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar

Eller så klart splash damage... vet ikke om splash regnes som treff da.

On a sidenote:

HAH, jeg husket login'en min fra BF2 (+ Special Forces) fra de ca 2,5 timene jeg spilte det på nettcafe for... 5 år siden :D Registrerte det på veteran.battlefield.com nå... (det KAN jo være fordi jeg har brukt samme online-nick i 10 år)

Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...