SaitekQ Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Åh, bare gled dere til jeg får serial i orden! PS: Hvis dere finner en som kaller seg SaitekQ er det altså ikke meg, og da har dere bare i å eie faenskapet! Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Hadde akkurat den mest episke runden til nå. 40/18 kills (ikke verdens beste, men jeg er ikke så god), og 6400 poeng sammen med medaljene. Så utrolig gøy! Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 (endret) Hva var det du spilte som Coffey? EDIT: Logg deg på igjen Coffey, så tar vi en ny runde. Endret 9. mars 2010 av SLIguy Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Hadde akkurat den mest episke runden til nå. 40/18 kills (ikke verdens beste, men jeg er ikke så god), og 6400 poeng sammen med medaljene. Så utrolig gøy! Bare vent til du er heldig å få ett bare goldstars osv på en runde, og litt annet. Hadde totalt 26000 på en runde i sted. 23000 av dem var nok fra bonuser! Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Lol, skjønte ikke hva som hadde skjedd med siktet på energinevåpenet før jeg skulle skyte og merket at det var skrutrekkeren Spiller ikke så ofte med den klassen for å si det sånn. Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 EA Servers are back online now. However EA servers will be reset tomorrow morning at 8:00 GMT/9:00 CET/Midnight PST for maintenance. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Fikk en sølvfarget dogtag når jeg tok ut en som kaller seg Tinkertrain. Hva betyr det ? De andre er jo bronsje. Hadde dog en artig kniving isted. Løp etter en kar som skulle inn i et bygg og så mot venstre. Stakk han bakfra idet han var i dørkarmen og så døde han med armen min gjennom veggen på vei opp trappa Kniver du en som er høy level så får du en flottere dogtag. I bad company 1 fikk du en gull-dogtag hvis du knifet en i høyeste level. Da fikk du også veldig mye poeng for kniving.. 10 poeng + 1 poeng pr/level. Så hvis man knifet en level 30 så fikk man 10+30 poeng, så mulig man får det her også. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Hvor var det rimeligst å kjøpe spillet? Lenke til kommentar
pxK Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 EAstore imo, 299kr og du får laste den ned. Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 (endret) det jeg håper dice fikser snart, er auto team balance... spilte på tv2 idag et par timer og det var alltid problemer med å få balanse på begge lagene. Og de som prøvde gå over, så gikk ikke det heller da de fikk feilmelding at de ikke kan skifte lag så ofte... Endret 10. mars 2010 av Iceman22 Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Hadde akkurat den mest episke runden til nå. 40/18 kills (ikke verdens beste, men jeg er ikke så god), og 6400 poeng sammen med medaljene. Så utrolig gøy! Ikke verst. Hvilken server gjorde du dette under? Polerer litt på K/D-forholdet etter å ha kommet meg opp som medic. Men selvfølgelig betyr ikke dette all verden. Viktigste er å ha det morosamt. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Min rekord så langt! Spiller mest som medic. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 synest å ha lest at man kan sjekke "soldier status" på battlefield.com men finner ikke det. noen som vet? Lenke til kommentar
Jopri Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Hey Vet ikke hvor mange som spiller på Xbox live her, men hadde vært kult om noen gadd å adde meg for litt Bfbc2 action. Ingen i vennelista har spillet enda og hadde vært kult å spilt litt i squad med noen tattics Xboxlive id: Mr Bluekat Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Lol, skjønte ikke hva som hadde skjedd med siktet på energinevåpenet før jeg skulle skyte og merket at det var skrutrekkeren Spiller ikke så ofte med den klassen for å si det sånn. Fantastisk, eg lo Lenke til kommentar
Merko Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Huff. Jeg og teamet jeg var på var litt lame denne runden.. :| http://www.youtube.com/watch?v=q75fdjW3kwU Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 (endret) ååh, den siste engineer baxookaen er så jævlig nice. Første skuddet jeg prøvde tok jeg ned et helikopter med tre folk i. Deilig! Endret 10. mars 2010 av Alt-Ctrl Lenke til kommentar
Timster Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Hvordan kommer dere inn på norske servere? TV2.no, Battlefield.no f.eks. Når jeg prøver å søke dem opp så kommer jeg ikke noe sted, bare til en liste over alle serverne etter å ha ventet i en evighet. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 (endret) ååh, den siste engineer baxookaen er så jævlig nice. Første skuddet jeg prøvde tok jeg ned et helikopter med tre folk i. Deilig! Fant ut det i går også. Mye lettere å skyte ned helikoptre nå. Hvordan kommer dere inn på norske servere? TV2.no, Battlefield.no f.eks. Når jeg prøver å søke dem opp så kommer jeg ikke noe sted, bare til en liste over alle serverne etter å ha ventet i en evighet. Jeg søker med bare "TV2", med store bokstaver. Da kommer det opp for meg. Vet ikke hvordan det er for Battlefield.no Endret 10. mars 2010 av Nerowulf Lenke til kommentar
burpen Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Endelig en knall runde for meg. Fikk 12640 poeng samtidig som jeg gikk opp i rang og unlocka tre forskjellige ting Ikke klag Zonked Jeg har ikke mer enn 30-35 fps og det går helt greit. Hvordan ser dere fps? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå