Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Sniper-klassen krever faktisk en god del dyktighet. Om fienden er veldig langt borte, så må du beregne høyden og hvor mye til venstre eller høyre du må skyte om fienden beveger på seg.

Samme gjelder om fienden kjører rundt i kjøretøy som Hummer eller ATV.

Ganske moro når man får headshot på en fyr som kjører rundt i en ATV langt borte fra deg. :D

Jeg har spillt ferdig Recon (har unlocka alle tingene), så det blir ikke like mye recon nå lenger. Er Assault jeg jobber med, så blir det evt videre på engineer..har ikke starta på Medic enda :|

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Riktig. Har hendt meg kun én gang at jeg faktisk har klart å skyte piloten i et Black Hawk- helikopter. Har hendt to ganger at jeg har skutt de som sitter på sidene og skyter ut. Like moro og overraskende hver gang! Om det har vært dyktighet eller flaks kan diskuteres, men jeg har i alle fall prøvd å treffe noen av de. :D

Endret av Smål
Lenke til kommentar

Sniper-klassen krever faktisk en god del dyktighet. Om fienden er veldig langt borte, så må du beregne høyden og hvor mye til venstre eller høyre du må skyte om fienden beveger på seg.

Samme gjelder om fienden kjører rundt i kjøretøy som Hummer eller ATV.

Ganske moro når man får headshot på en fyr som kjører rundt i en ATV langt borte fra deg. :D

Jeg har spillt ferdig Recon (har unlocka alle tingene), så det blir ikke like mye recon nå lenger. Er Assault jeg jobber med, så blir det evt videre på engineer..har ikke starta på Medic enda :|

Så sant så sant. Er ikke bare å sikte og skyte når man er recon ("sniper rifle") Man må beregne høyde,lengde osv. Har truffet noen ganger på veldig lang avstand sånn og jeg smiler hver gang jeg får det til. hehe

Mye mer realistisk sånn og er sånn det er.

Endret av Cruentus
Lenke til kommentar

Digger snipinga jeg og.

Bare gliser når jeg får headshot på en kis som står et lysår unna :D

Dritkult å få til å beregne skuddene og retningen til motstanderen.

Har klart et par ganger å beregne farten til folk når de løper bak en vegg og bare skyte dem gjennom veggen. Kult det og :)

Lenke til kommentar

Jeg får bare ikke til å snipe i detta spilet :p Klin umulig. Men medic og engineer derimot, snasne saker!

Neida, funker fint det.

Eneste som er synd er at duden reloader før man ser hvor kula lander, så det kan ta litt tid før man blir vant med hvor mye kula daler på lengre avstander og hvordan man skal sikte mot folk som flytter seg.

Lenke til kommentar

Jeg får bare ikke til å snipe i detta spilet :p Klin umulig. Men medic og engineer derimot, snasne saker!

Neida, funker fint det.

Eneste som er synd er at duden reloader før man ser hvor kula lander, så det kan ta litt tid før man blir vant med hvor mye kula daler på lengre avstander og hvordan man skal sikte mot folk som flytter seg.

Hvis du vil se hvor den lander, så ikke slipp skyteknappen, da blir du i siktet sålenge du vil.

Lenke til kommentar

Hadde en sinnssyk opplevelse på den Valparaiso-banen igår. Klarte å headshotte piloten i helikopteret med M24 2 ganger på rad! Ikke rett etter hverandre, men uansett ganske sykt...

Dofty.png

Endret av Dofty
Lenke til kommentar

Er så jævelig lei av at ting ikke funker. Prøvd i 20 minutter å få spille pc-versjonen nå. Elendig at de ikke får fikset slikt før spillet kommer ut. Umulig å få joine multiplayer samme faen hva jeg gjør :\

Har spilt mye i dag her, du må prøve og prøve.

Regner med at du har vært inne på serverbrowser og ikke bare trykker på play now :)

Jepp, kom inn til slutt. Bare irriterende at man ikke kan gjøre seg ferdig med slike problemer FØR ting lanseres.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...