Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Får ikke spilt online på BC2 fordi det står at serial koden allerede er i bruk. Sendte mail til EA Norge på lørdag, men har enda ikke fått svar. Hjelper heller ikke å ringe fordi jeg blir vidresendt til der jeg kan høre på musikk.

Noen tips?

Og ja, spillet er kjøpt på spaceworld så det er ekte vare.

Ta deg en tur til Spaceworld?

Men nå har jeg sendt mail til EA, og ikke EA-Norge. Hvis ikke dem klarer å ordne opp skal jeg bare forlange et nytt spill av spaceworld?

Lenke til kommentar

Får ikke spilt online på BC2 fordi det står at serial koden allerede er i bruk. Sendte mail til EA Norge på lørdag, men har enda ikke fått svar. Hjelper heller ikke å ringe fordi jeg blir vidresendt til der jeg kan høre på musikk.

Noen tips?

Og ja, spillet er kjøpt på spaceworld så det er ekte vare.

Ta deg en tur til Spaceworld?

Men nå har jeg sendt mail til EA, og ikke EA-Norge. Hvis ikke dem klarer å ordne opp skal jeg bare forlange et nytt spill av spaceworld?

Du skal gå ned på SpaceW og si at serialen ikke funker, ( Ta med deg kvitering og spill) Det funket for meg med CoD 4. : D

Lenke til kommentar

Du har vel ikke registret serial-en fra før?

jeg vet at jeg iallefall fikk opp ei rute om at jeg måtte skrive inn koden på nytt igår og da gjorde jeg det og fikk cd-key alredy in use

trykka bare cancel etterpå og logga inn på vanlige brukeren

Lenke til kommentar

Er så jævelig lei av at ting ikke funker. Prøvd i 20 minutter å få spille pc-versjonen nå. Elendig at de ikke får fikset slikt før spillet kommer ut. Umulig å få joine multiplayer samme faen hva jeg gjør :\

Har spilt mye i dag her, du må prøve og prøve.

Regner med at du har vært inne på serverbrowser og ikke bare trykker på play now :)

Lenke til kommentar

Er så jævelig lei av at ting ikke funker. Prøvd i 20 minutter å få spille pc-versjonen nå. Elendig at de ikke får fikset slikt før spillet kommer ut. Umulig å få joine multiplayer samme faen hva jeg gjør :\

Har spilt mye i dag her, du må prøve og prøve.

Regner med at du har vært inne på serverbrowser og ikke bare trykker på play now :)

Faktisk fungerte ikke server browser for meg før på mandag. Fikk bare joinet servere via play now inntil igår..merkelig nok

Søk på Battlefield.no i search. De serverene har ikke PB, og jeg har ingen problemer med de iallefall. Har hatt noen problemer med TV2 sine, men spiller mest på Battlefield.no uansett. ^^

Takk gud for det ja. De kjørte det frem til mandag, og det var herk for dem som ble PB kicka.

Lenke til kommentar

Virker kanskje dum nå, men hva er REDEEM CODE? Hvor finner jeg den?

Dersom du har kjøpt limited edition, så skal koden for å få unlooks settes inn der. Tror det finnes flere alternativ som kan settes inn der. Som f.eks veteran, eller "cheats" fra ea som bonuser for div.

Q

Lenke til kommentar

wow! nice k/d ratio Bulldog!

jeg som trudde jeg var best her :D

favoritt våpen?

Vel, nå er det forskjell på å være den beste og ha det beste K/D forholdet, hvem som helst kan UAV hore eventuelt sniper hore og drepe noen få være runde men ikke dø en eneste gang, ja du kan hjelpe teamet ditt også vet å gjøre dette men du får ikke akkurat hjulpet dem så mye når de prøver å ta en base og de blir eid fra den andre siden av veggen.

Jeg bruker bare sniper generelt.

Jeg greier ikke sniper, bruker bare hagle på recon clasen for å ranke den opp :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...