Geir M Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Er så jævelig lei av at ting ikke funker. Prøvd i 20 minutter å få spille pc-versjonen nå. Elendig at de ikke får fikset slikt før spillet kommer ut. Umulig å få joine multiplayer samme faen hva jeg gjør :\ Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Får ikke spilt online på BC2 fordi det står at serial koden allerede er i bruk. Sendte mail til EA Norge på lørdag, men har enda ikke fått svar. Hjelper heller ikke å ringe fordi jeg blir vidresendt til der jeg kan høre på musikk. Noen tips? Og ja, spillet er kjøpt på spaceworld så det er ekte vare. Ta deg en tur til Spaceworld? Men nå har jeg sendt mail til EA, og ikke EA-Norge. Hvis ikke dem klarer å ordne opp skal jeg bare forlange et nytt spill av spaceworld? Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Får ikke spilt online på BC2 fordi det står at serial koden allerede er i bruk. Sendte mail til EA Norge på lørdag, men har enda ikke fått svar. Hjelper heller ikke å ringe fordi jeg blir vidresendt til der jeg kan høre på musikk. Noen tips? Og ja, spillet er kjøpt på spaceworld så det er ekte vare. Ta deg en tur til Spaceworld? Men nå har jeg sendt mail til EA, og ikke EA-Norge. Hvis ikke dem klarer å ordne opp skal jeg bare forlange et nytt spill av spaceworld? Du skal gå ned på SpaceW og si at serialen ikke funker, ( Ta med deg kvitering og spill) Det funket for meg med CoD 4. : D Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Du har vel ikke registret serial-en fra før? jeg vet at jeg iallefall fikk opp ei rute om at jeg måtte skrive inn koden på nytt igår og da gjorde jeg det og fikk cd-key alredy in use trykka bare cancel etterpå og logga inn på vanlige brukeren Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 har i hvert fall 35 dogtags og mitt favoritt våpen er Saiga 20K, har over 200 kills med den nå men syns det var litt kjipt å finne ut at en måtte ha 1000 kills for å få platina star Hvor får dere stats bildene fra? :O Hva med å faktiske se noe sider tilbake? http://bfbc2.elxx.net/sigg-o-matic.php Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 har i hvert fall 35 dogtags og mitt favoritt våpen er Saiga 20K, har over 200 kills med den nå men syns det var litt kjipt å finne ut at en måtte ha 1000 kills for å få platina star Hvor får dere stats bildene fra? :O Hva med å faktiske se noe sider tilbake? http://bfbc2.elxx.net/sigg-o-matic.php Beklager da.... Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Er så jævelig lei av at ting ikke funker. Prøvd i 20 minutter å få spille pc-versjonen nå. Elendig at de ikke får fikset slikt før spillet kommer ut. Umulig å få joine multiplayer samme faen hva jeg gjør :\ Har spilt mye i dag her, du må prøve og prøve. Regner med at du har vært inne på serverbrowser og ikke bare trykker på play now Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Søk på Battlefield.no i search. De serverene har ikke PB, og jeg har ingen problemer med de iallefall. Har hatt noen problemer med TV2 sine, men spiller mest på Battlefield.no uansett. ^^ Lenke til kommentar
asab Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Virker kanskje dum nå, men hva er REDEEM CODE? Hvor finner jeg den? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 I coveret? Har du kjøpt fra steam har du fått 2 keys Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 (endret) "Bedre svar over" Endret 9. mars 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Er så jævelig lei av at ting ikke funker. Prøvd i 20 minutter å få spille pc-versjonen nå. Elendig at de ikke får fikset slikt før spillet kommer ut. Umulig å få joine multiplayer samme faen hva jeg gjør :\ Har spilt mye i dag her, du må prøve og prøve. Regner med at du har vært inne på serverbrowser og ikke bare trykker på play now Faktisk fungerte ikke server browser for meg før på mandag. Fikk bare joinet servere via play now inntil igår..merkelig nok Søk på Battlefield.no i search. De serverene har ikke PB, og jeg har ingen problemer med de iallefall. Har hatt noen problemer med TV2 sine, men spiller mest på Battlefield.no uansett. ^^ Takk gud for det ja. De kjørte det frem til mandag, og det var herk for dem som ble PB kicka. Lenke til kommentar
asab Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 I coveret? Har du kjøpt fra steam har du fått 2 keys Det er vel ikke Serial nummeret? Har prøvd den, funket ikke da.. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Skal følge med et enkel side med den koden på Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 du fikk to koder. Dene ene sto det promo bak Lenke til kommentar
Merko Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Noen som vet hvor den websiden henter informasjonen ifra? Lenke til kommentar
Qman321 Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Virker kanskje dum nå, men hva er REDEEM CODE? Hvor finner jeg den? Dersom du har kjøpt limited edition, så skal koden for å få unlooks settes inn der. Tror det finnes flere alternativ som kan settes inn der. Som f.eks veteran, eller "cheats" fra ea som bonuser for div. Q Lenke til kommentar
asab Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 (endret) Fant ut. Takker for hjelp. Gleder meg til å spille nå. EDIT: Hvilken servere spiller dere på? Noen gode, stabile servere? Endret 9. mars 2010 av asab Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Wooow! Det der var virkelig bra, Merkoen Skjønner ikke hvordan dere har tid til å spille så mye.. Har begynt å spille så fort jeg har mulighet\tid til å gjøre det, og har bare spilt i 5 timer Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 wow! nice k/d ratio Bulldog! jeg som trudde jeg var best her favoritt våpen? Vel, nå er det forskjell på å være den beste og ha det beste K/D forholdet, hvem som helst kan UAV hore eventuelt sniper hore og drepe noen få være runde men ikke dø en eneste gang, ja du kan hjelpe teamet ditt også vet å gjøre dette men du får ikke akkurat hjulpet dem så mye når de prøver å ta en base og de blir eid fra den andre siden av veggen. Jeg bruker bare sniper generelt. Jeg greier ikke sniper, bruker bare hagle på recon clasen for å ranke den opp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå