Boll1 Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 noen som vil spille? add speedfrog Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 har alle asslult våpene, bruker AN94 ,men er best med 40mm granat launcher, har 57% accuracy på den. Jeg pleier å gå rundt og rive bygninger med den, så min accuracy suger sikkert hest Lenke til kommentar
_Bulldog_ Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 En ting som er dårlig i det spillet her er autobalance. Vet det er opp til hver server men det er noe surr. Merker fort hvis det ene laget er litt flinkere så er det flere som bytter, eller slutter. Selv om det ikke kommer fram på stats. winn loss ratio Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 (endret) wow! nice k/d ratio Bulldog! jeg som trudde jeg var best her favoritt våpen? Endret 9. mars 2010 av Speedfrog Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 (endret) har alle asslult våpene, bruker AN94 ,men er best med 40mm granat launcher, har 57% accuracy på den. Ja er glad i den har fått en del tripple kill med den og har fått 5 kills one shoot på den engang Men personelig liker jeg å skyte de, tar den frem når jeg finner en klynge Endret 9. mars 2010 av Rudde93 Lenke til kommentar
Khani Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Jeg bruker bare sniper generelt. Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 bruker litt sniper,men synes ikke det er artig. du dør stort sett aldri og du skyter på folk som ikke har peiling hvor du er. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 spørs hvordan du spiller klassen, mange som spiller recon med hagle og løper som en tulling rundt og mortarerer:P Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 (endret) spørs hvordan du spiller klassen, mange som spiller recon med hagle og løper som en tulling rundt og mortarerer:P han sier at han bruker våpene sniper, ikke klassen recon. Endret 9. mars 2010 av Speedfrog Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 (endret) Skulle ha skrevet det så man slapp og si det du sa der Forsto at han mente det Uansett så legger jeg deg til nå så jeg kan få tatt noen nakkeskudd på deg Endret 9. mars 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
ersa Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Så, er det noen av dere som har spilt lenge nok til å låse opp noen av de "norske" våpnene? (M416, G3, MG3) Funker de greit? Ser at disse er generelt late unlocks, det BRUKER å bety at de er gode. (MG3en var ikke god i BC1 MP, men er dritdigg i BC2 SP, f.eks). Jeg er noget patriotisk av meg, så jeg liker å vise det med å bruke "våre" våpen. (Kommentarer om at MG3 ikke er run&gun, og at G3 sjelden avfyres fullauto, de forbigår vi ) HK 416 er meget bra. MG3 har litt for høy skuddtakt etter min smak. G3 har jeg ikke fått låst opp enda. Litt våpendata fra en eller annen side jeg ikke husker navnet på: Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Jeg spiller som regel bare Recon når jeg blir forbannet på tanksene og helikopter. Tar frem C4 og løper alt jeg makter frem til tanksen og tar en kamikaze. Eller skyter hue av han som kjører helikopteret. Ellers hater jeg den classen. Liker best og løpe og leke rambo jeg. Eller være medic og være snill med teammates. ^^ Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Rambo med medic er sykt morsomt Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Får ikke spilt online på BC2 fordi det står at serial koden allerede er i bruk. Sendte mail til EA Norge på lørdag, men har enda ikke fått svar. Hjelper heller ikke å ringe fordi jeg blir vidresendt til der jeg kan høre på musikk. Noen tips? Og ja, spillet er kjøpt på spaceworld så det er ekte vare. Lenke til kommentar
Armador Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Jeg hater folk som er kamikaze... De skjønner ikke at de ødelegger mer enn de hjelper, stort sett ender det med død og fordervelse, og dermed færre tickets på mitt lag... Få som tenker på det, de bare dør og dør... Greit å ikke ligge i spawn med sniper, men en mellomting er greit, dette er ikke cod4 heller, hvor det bare er å sprinte til fienden... Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Så, er det noen av dere som har spilt lenge nok til å låse opp noen av de "norske" våpnene? (M416, G3, MG3) Funker de greit? Ser at disse er generelt late unlocks, det BRUKER å bety at de er gode. (MG3en var ikke god i BC1 MP, men er dritdigg i BC2 SP, f.eks). Jeg er noget patriotisk av meg, så jeg liker å vise det med å bruke "våre" våpen. (Kommentarer om at MG3 ikke er run&gun, og at G3 sjelden avfyres fullauto, de forbigår vi ) HK 416 er meget bra. MG3 har litt for høy skuddtakt etter min smak. G3 har jeg ikke fått låst opp enda. Litt våpendata fra en eller annen side jeg ikke husker navnet på: Huh. G3 har lavere Kick (men høyere AMP) enn de fleste AR's. Betyr vel (hvis jeg kan dette korrekt) at så lenge man holder seg på singlefire/korte bursts er det mindre rekyl i den enn de andre AR'ene. Det er jo positivt Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 (endret) har i hvert fall 35 dogtags og mitt favoritt våpen er Saiga 20K, har over 200 kills med den nå men syns det var litt kjipt å finne ut at en måtte ha 1000 kills for å få platina star Endret 9. mars 2010 av Borbra Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Får ikke spilt online på BC2 fordi det står at serial koden allerede er i bruk. Sendte mail til EA Norge på lørdag, men har enda ikke fått svar. Hjelper heller ikke å ringe fordi jeg blir vidresendt til der jeg kan høre på musikk. Noen tips? Og ja, spillet er kjøpt på spaceworld så det er ekte vare. Ta deg en tur til Spaceworld? Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 har i hvert fall 35 dogtags og mitt favoritt våpen er Saiga 20K, har over 200 kills med den nå men syns det var litt kjipt å finne ut at en måtte ha 1000 kills for å få platina star Hvor får dere stats bildene fra? :O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå