Espen-kun Skrevet 25. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2010 I dag var det en kompis av meg som sa at en venn han hadde på PSN hadde sendt han en ''squad inv'' til BC2 beta (altså på ps3) hvordan er dette mulig, ps3 betaen skal jo vere stengt nå, right ? Lenke til kommentar
teehee Skrevet 25. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2010 I dag var det en kompis av meg som sa at en venn han hadde på PSN hadde sendt han en ''squad inv'' til BC2 beta (altså på ps3) hvordan er dette mulig, ps3 betaen skal jo vere stengt nå, right ? "sa" er nøkkel ordet her. Hei, jeg er den riskeste personen i norge. - Var ikke så veldig vanskelig å si Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 25. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2010 Jeg kjøper det nok på steam snart. Du støtter altså $=€ policyen? Lenke til kommentar
Espen-kun Skrevet 25. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2010 "sa" er nøkkel ordet her. Hei, jeg er den riskeste personen i norge. - Var ikke så veldig vanskelig å si haha, nei , det var vell ikke det : P Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 25. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2010 Jeg kjøper det nok på steam snart. Du støtter altså $=€ policyen? Gidder ikke bry meg. Tar den enkleste løsningen. Jeg kjøper mindre spill på steam etter den nye policyen men de jeg skal ha kjøper jeg der. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 26. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2010 Ny vid: http://www.youtube.com/watch?v=5SKH1eHep7c Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 26. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2010 Henger meg på den tråden her jeg 2 dager igjen! Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 26. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2010 kjøpt å betalt fra play.com... Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 26. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2010 Kjøper det i morra hvis fattern betaler, jeg har lovet meg selv å ikke kjøpe noen flere spill før etter sommeren grunnet dyr ferie! Lenke til kommentar
bantexkaa87 Skrevet 26. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2010 Jeg har forhåndsbestilt spillet til PC på cdon.no, men da var det en kampanje "bestill nå, betal i februar" -Betyr det at jeg ikke får beta-invite til PC? Eller kan hvem som helst være med her? Lenke til kommentar
pacmaniac86 Skrevet 26. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2010 Bestilte fra platekompaniet i går og fikk en E-post i dag med betakode til BF2 Pc;) Wohoo Lenke til kommentar
Intellio Skrevet 26. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2010 Noen flere som har fått tilsendt beta key? Jeg har kjøpt fra EA store for mange måneder siden. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 26. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2010 Jeg kjøpte fra EA store i går var det vel, men ingen key enda. Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 26. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2010 på ea store står det 28.januar i dag er deg 26 så slapp av... Lenke til kommentar
Intellio Skrevet 26. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2010 på ea store står det 28.januar i dag er deg 26 så slapp av... Ble bare litt engstelig :!: . 2 dager Lenke til kommentar
teehee Skrevet 26. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2010 (endret) Litt leit hvis de ikke deler ut betakey før 28.jan også, er jo da download åpner. Burde iallefall få den dagen før sånn at alt er klart til download. Nekter å tru at Ea/steam/andre leverandører greier å sende ut email med betakey til alle som har bestilt i løpet av noen timer. Platekompaniet /m flere deler jo ut nøklene med en gang etter bestilling (så fort som mulig). Har selv bestilt fra steam og håper det ikke blir no kluss med nøkler som kommer for seint / ikke får osv. Endret 26. januar 2010 av Wabakki Lenke til kommentar
bantexkaa87 Skrevet 26. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2010 Jeg vet at alle som har limited edition får beta uansett, det er denne jeg har bestilt. Så får håpe jeg får noe snart .D Lenke til kommentar
Korka Skrevet 26. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2010 Har bestilt fra steam nå for 2 timer siden. Får jeg beta key? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 26. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2010 (endret) står da veldig tydelig i beskrivelsen at man får beta access. Her fra BC2 blog: The Beta will appear in your "My Games" tab in your Steam client to all Steam pre-orders for day one access to the Beta. Endret 26. januar 2010 av Kakeshoma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå