Papirkurven Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Dette var ikke verdt pengene.. Siden dag 1 har jeg ikke fått browsa serverne, bare ''Play Now'' metoden. Pluss at jeg blir banna hver match pga PB Testet og slettet PB mappa helt, også installere den på nytt og oppdatere den? Gjorde det jeg hvertfall, selv om jeg ikke plagdes noe spessielt med at jeg ble kicket. Har blitt kicket 1 gang tror jeg pga. av PB. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 er det flere som ikke får opp noen felt på battlefield bad comapny 2(pc) og battlefield 1943 (ps3/xbox360)? Ja... Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Jeg har BF 1942 og alle pakkene som er med det... Men når jeg skriver inn Serialene på veteran siden så får jeg vite at de er brukt... JEG HAR DA IKKE BRUKT DE DER! Jeg hadde samme problem. Jeg sendte en mail til EA, og de fikk fikset det. hvilken mail adresse skal jeg bruke? Det går an å bruke live-chat: http://support.ea.com/cgi-bin/ea.cfg/php/enduser/livechat.php Eller du kan gå inn på support.ea.com for å sende en mail. (jeg tok bilde av koden, sånn for sikkerhets skyld, men vet ikke om det er nødvendig.) Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 HAHA! Jeg husket at jeg lagde meg en BF2 konto en gang så jeg løste den inn på veteran siden. LVL 1 SCORE! Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) Noen andre her som har opplevd denne bugen? (Se i HD) Endret 8. mars 2010 av Meh. Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Hey. Når jeg snakket i skype idag og spilte bf, så ble lyden veldig lav ingame, det hjalp ikke skru opp volumet i spillets instillinger osv.. men når han jeg snakka med la på så var lyden høy og fungerte bra. Noen som vet hvordan man kan fikse det ? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Er et eller annet i lydinnstillinger i windows.. husker ikke eksakt, men du finner det nok. Ja, har sett den buggen mange ganger. Hatt den selv også Er et eller annet i lydinnstillinger i windows.. husker ikke eksakt, men du finner det nok. EDIT; Lyd > kommunikasjon > "Ikke gjør noe" Ja, har sett den buggen mange ganger. Hatt den selv også Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) Ja, har sett den buggen mange ganger. Hatt den selv også Har du peiling på hva den kommer av? Er noen grunn til at de som får det får det? Endret 8. mars 2010 av Meh. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Noen andre her som har opplevd denne bugen? (Se i HD) Det er når folk går opp i rank. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Ja, når folk får rank ingame Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 EA har jo selv sagt at de vet om problemet, og jobber med det. men det er ikke det største problemet de har :| uansett så går det vekk i neste runde, så egentlig er det ikke så farlig Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Har sett mye av den buggen der i BETA. Iceman22. Sjekk instillingene på Skype. Under lydinstillinger. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Post deg selv! http://bfbc2.elxx.net Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Har sett mye av den buggen der i BETA. Iceman22. Sjekk instillingene på Skype. Under lydinstillinger. Løsningen står i posten min litt lenger opp, er i windows innstillinger for lyd Lenke til kommentar
lain Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Tar seg opp, har egentlig ikke fått spilt så mye, og jeg spiller kun for fun, så blir mye random utforsking, snipe sniking osv. Hadde 24 knife kills i kveld dog, som var evig gøy, løp med smoke granate og spurtet inn iblandt folk, full forvirring Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Hvor får du det "statbildet" fra? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) Tar seg opp, har egentlig ikke fått spilt så mye, og jeg spiller kun for fun, så blir mye random utforsking, snipe sniking osv. Hadde 24 knife kills i kveld dog, som var evig gøy, løp med smoke granate og spurtet inn iblandt folk, full forvirring nice, nice! Prøver å lære meg recon men det går svært dårlig, jeg blir alltid skutt først hvis det er meg vs. en annen sniper rifle. Men føler jeg har taket på C4 vs. tank xD Hvor får du det "statbildet" fra? Se posten over den forrige posten din? Endret 8. mars 2010 av Rudde93 Lenke til kommentar
lain Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Jeg føler det er viktig med spoting som recon, så du vet hvor fyren er henne. Det og bra rask aim Liker 50cal mot andre snipere, slipper jeg unna med et skudd selv om de skjuler 95% av kroppen og hodet. Har vel alt til sniper og alt til engi, så nå spiller jeg hovedsaklig smoketube hore, evt shotgun og c4 for å ta ut tanks m.m. Men merker jeg gjerne går tilbake til sniper eller engi om laget sliter, føler jeg gjør mer nyttig, dreper i det minste greit med dem. Lenke til kommentar
Armador Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Lagde en slik selv, men som dere ser kun 3 timer grunnet mye problemer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå