Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er så jævlig fett å front knife folk, se dem rett i tryne før du dreper dem med kniv og vite at de ser deg xD

Si ifra når du har forsøkt IRL, da. Jeg skal innrømme at helt på slutten i MW2, når man firer seg ned og skal knive to vakter, og man ser vakten man kniver selv inn i øynene mens lyset slukkes, det var litt... sært. Ikke forstyrrende, men litt småsært.

Er dette en spill-tråd? Åja, det var det.

Men MW2 knifing ekke noe gøy man kan jo telepoteres flere meter. Men kastekniv er litt kult :p

Poenget mitt var at jeg synes du har en litt for virkelighetsfjern tilnærming til det å drepe noen ;) Ikke dermed sagt at jeg tror du går bananas med bowiekniv på byen (bokstavrim? Hehey!), men man bør ikke ta så lett på det å faktisk drepe noen.

Det var dagens moralpreken, nå forbanner jeg bare kvinnedagen fordi den betyr at jeg må lage middag og ikke kan spille Battlefield :(

Lenke til kommentar

Men MW2 knifing ekke noe gøy man kan jo telepoteres flere meter. Men kastekniv er litt kult :p

Den såkalte "teleporteringen" når man kniver finner man i BF BC2 også. Hatt det flere ganger at jeg er noen meter bak en fyr, så flyr jeg nesten noen meter rett mot han :p

Joa men det er en god del forskjell på 1-3 meter og 20-30 meter :p

Lenke til kommentar

Hvorfor i helvete får vi ikke rank når vi blir disconnected fra en server! Mister det faens DRITTNETTET vær jævla gang jeg gjør det bra og jeg kommer jo faen aldri opp i rank fordi jeg ALDRI får noe jævla drittpoeng!!

Lenke til kommentar

det lagger veldig mye når mappe loade på nytt,etter runden. når jeg skal velge våpen er skjermen helt grå utenom feltet der jeg velger våpen, når jeg har valgt bruker den laaaaang tid før jeg kan begynne å gå vanlig uten at det er mye lag.

Endret av Speedfrog
Lenke til kommentar

det lagger veldig mye når mappe loade på nytt,etter runden. når jeg skal velge våpen er skjermen helt grå utenom feltet der jeg velger våpen, når jeg har valgt bruker den laaaaang tid før jeg kan begynne å gå vanlig uten at det er mye lag.

Når det er gråa ut der du velger class etc, er pga at det er en hardcore server. Sånn at du ikke skal se hvor fienden er. Er slik på de fleste HC servere jeg har spillt på.

Har ikke opplevd noe lagg ingame idag iallefall :D

Lenke til kommentar

Når det er gråa ut der du velger class etc, er pga at det er en hardcore server. Sånn at du ikke skal se hvor fienden er. Er slik på de fleste HC servere jeg har spillt på.

Har ikke opplevd noe lagg ingame idag iallefall :D

ok,det er ikke lag ingame bare i starten med en gang de skifte map/loade nytt

Lenke til kommentar

Har det jævla problemet at skjermen plutselig blir hvit.

Lyden er der men skjermen blir hvit.

Trodde først at dette var relatert til de nyeste driverne men neida.

Og er noe med lyden som ikke stemmer.

Høres ut som ekko hele tiden.

Verre når jeg er i en bygning. Som om jeg skyter i en tom hall eller noe sånt. merkelige greier.

Endret av Cruentus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...