Leo_Khenir Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Tror serverproblemene rett og slett skyldes overbelastning. Det er helt sjukt at det skal gå an at EA har så dårlige servere. Står på bloggen deres at i forrige helg så prøvde 400% flere og spille BC2 samtidig enn det høyeste antalle personer som har vært pålogget på noe Battlefield spill før samtidig. Så de ble nok tatt litt på senga der Hvis det er tilfelle, så skal jeg trekke tilbake (noe av) harmen min mot EA fra helgen Har tidvis vært ganske gretten og latt tastaturet få føle frustrasjonen. Men, om man fikser serverne (setter opp flere) og alt blir bra, så skal jeg ikke klage. Forhåpentligvis blir det bedre etter hvert. Inntil videre får jeg gå trophyhunting. Apropos det: Mangler noen collectables fortsatt, herunder XM8 uten scope og SCAR-L med scope. Noen som har tips til hvor jeg kan finne disse? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Ligger guides på nettet for M-COMs, collectables osv. Google it Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Ligger guides på nettet for M-COMs, collectables osv. Google it Men walkthroughs er cheating Forresten, rart at noen har fått opp dette allerede Forøvrig var MG-3 et ufattelig digg våpen i singleplayer, synd det er så langt opp til det i Multiplayer (kjøpte BC1 gold edition, da var den pre-unlocked der). Man må bare elske det våpenet. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Hehe, blir jo walkthrough om du får det av oss også Men man får vel oversikt over hvor mange collectables man har funnet på hvert map om du går på my campaign? Så kan jo bruke det til å få en slags oversikt i allefall. Lenke til kommentar
xypher606 Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Ligger guides på nettet for M-COMs, collectables osv. Google it Men walkthroughs er cheating Forresten, rart at noen har fått opp dette allerede Forøvrig var MG-3 et ufattelig digg våpen i singleplayer, synd det er så langt opp til det i Multiplayer (kjøpte BC1 gold edition, da var den pre-unlocked der). Man må bare elske det våpenet. Å få hjelp på ett forum er like mye cheating som walkthroughs ass! Det blir jo som å lese en walktrough, bare at du ikke gidder å lete gjennom walkthrough'en - og istedet spør etter den infoen du spesifikt skal ha på ett forum. Med andre ord cheater du i å lese walkthroughs!!! :O lol Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Poenget er: Jeg har funnet alle "unike" collectables (de som bare finnes på ett level) - de jeg mangler finnes på multiple levels, visstnok. Derfor et kort spørsmål om noen kanskje visste muligens hvilken mission det var størst sjangs å finne dem i. Men det er GREIT DET, jeg skal KLARE DET SJÆL Med andre ord cheater du i å lese walkthroughs!!! :O lol Det stemmer. Jeg er en sånn som vil bli ferdig så fort som mulig. Achievementhore er jeg også (Beviset på det er at jeg kun mangler Mile High Club på 1000/1000 i COD4, og jeg suger såpass at jeg ikke har sjanse til å klare det) Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) Personlig ler jeg av achievements/trophies. At jeg unlocker våpen jeg kan bruke, er jo greit nok. Men hva skal jeg med et merke som forteller andre hvor kul jeg er? Attention whores the lot of yous! Hmm... jeg kom på noe. Hvis det er så mange som er så gal etter achievements, fikk jeg akkurat en idé. Det burde bli innført krav om uniform på alle skoler/arbeidsplasser, så - istedet for å gå opp i lønn for å gjøre en god jobb - fikk alle en achievements de kunne henge på uniformen slik at de kunne vise frem til alle andre hvor mange rapporter de greide å skrive på en dag, eller hvor mange kasser de greide å pakke, eller hvor tidlig ute de var til å levere inn en stil. På tide å starte et firma, merker jeg... Endret 8. mars 2010 av Aurvan Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Collectables i sp har vel ingenting å si for mp-delen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Collectables i sp har vel ingenting å si for mp-delen? Nope Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Leste at noen vil ha d.no i clan tagsen, noen som har gjort det her? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Leste at noen vil ha d.no i clan tagsen, noen som har gjort det her? kan da alltids gjøre, så man blir kjent igjen på slagmarken Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Hmm... jeg kom på noe. Hvis det er så mange som er så gal etter achievements, fikk jeg akkurat en idé. Det burde bli innført krav om uniform på alle skoler/arbeidsplasser, så - istedet for å gå opp i lønn for å gjøre en god jobb - fikk alle en achievements de kunne henge på uniformen slik at de kunne vise frem til alle andre hvor mange rapporter de greide å skrive på en dag, eller hvor mange kasser de greide å pakke, eller hvor tidlig ute de var til å levere inn en stil. På tide å starte et firma, merker jeg... Du tenker på militæret, hvor alle går i samme uniform og får ferdighetsmerker/medaljer etter hvor flinke de er? Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Hmm... jeg kom på noe. Hvis det er så mange som er så gal etter achievements, fikk jeg akkurat en idé. Det burde bli innført krav om uniform på alle skoler/arbeidsplasser, så - istedet for å gå opp i lønn for å gjøre en god jobb - fikk alle en achievements de kunne henge på uniformen slik at de kunne vise frem til alle andre hvor mange rapporter de greide å skrive på en dag, eller hvor mange kasser de greide å pakke, eller hvor tidlig ute de var til å levere inn en stil. På tide å starte et firma, merker jeg... Du tenker på militæret, hvor alle går i samme uniform og får ferdighetsmerker/medaljer etter hvor flinke de er? Ja på en måte, men der får de merker for å gjøre noe bra - som å risikere livet for å redde andre. De fleste achievements er jo for trivielle ting som det kreves tid å fullføre, ikke ferdigheter (det finnes unntak, såklart). Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) Det skal sies at jeg har ca 3 medaljer/merker på uniformen fra forsvaret... - Skarpskyttermerket - Infanteriløpsmerke - Fullført førstegangstjeneste for min våpengren, gult/grønt bånd (sånn at det skal være vanskelig å finne ut hvor jeg tjenestegjorde ) Dette er forsåvidt ferdighetsmerker "alle" har. Vurderer å klistre på noen korpsmedaljer så det ser litt bedre ut. Endret 8. mars 2010 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
Merko Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Nesten synd forsvaret ikke ville ha meg med. Kunne jo ha blitt sniperh*** der også. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Den er sur, Rudde Jeg og Nizzen spilte en god del i helgen, gikk bra for det meste...men gårssdagen var til tider iriterende:P Og det med at de ar litt problemer, gi de litt tid da....de har hatt en syk pågang Ja den var litt sur Er så jævlig fett å front knife folk, se dem rett i tryne før du dreper dem med kniv og vite at de ser deg xD Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Er så jævlig fett å front knife folk, se dem rett i tryne før du dreper dem med kniv og vite at de ser deg xD Si ifra når du har forsøkt IRL, da. Jeg skal innrømme at helt på slutten i MW2, når man firer seg ned og skal knive to vakter, og man ser vakten man kniver selv inn i øynene mens lyset slukkes, det var litt... sært. Ikke forstyrrende, men litt småsært. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Er så jævlig fett å front knife folk, se dem rett i tryne før du dreper dem med kniv og vite at de ser deg xD Si ifra når du har forsøkt IRL, da. Jeg skal innrømme at helt på slutten i MW2, når man firer seg ned og skal knive to vakter, og man ser vakten man kniver selv inn i øynene mens lyset slukkes, det var litt... sært. Ikke forstyrrende, men litt småsært. Er dette en spill-tråd? Åja, det var det. Men MW2 knifing ekke noe gøy man kan jo telepoteres flere meter. Men kastekniv er litt kult Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Aah! Der var BFBC 2 bestillt til PS3, gleder meg til spillet dumber ned i postkassa. Da tar jeg nok en pause fra MW2 en stund. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Men MW2 knifing ekke noe gøy man kan jo telepoteres flere meter. Men kastekniv er litt kult Den såkalte "teleporteringen" når man kniver finner man i BF BC2 også. Hatt det flere ganger at jeg er noen meter bak en fyr, så flyr jeg nesten noen meter rett mot han Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå