InsertNumLock Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Tydelig at vi har forskjellige problemer. Noen sliter med tilkobling, mens jeg kommer inn hver eneste gang. Men det gjør det ikke lettere da jeg lagger/hakker som et uvær. Alt står på low. Kjører laveste mulige oppløsning. Har vært inne i settings.ini å fiklet, men til ingen nytte. Har nesten gitt opp hele spillet. Til sammenligning så kjører jeg MW2 på fult, men grafikken kan vel ikke sammenlignes. Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Vi skal ikke lage en ny tråd som ikke omhandler "RAGE PB FTL, SCREW U EA!!"? Som omhandler mer Bad Company 2 Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Så hva sier folkens? Bedre enn MW2? Selv med kun 20 minutter a 30 sekunder (pga. EA Online-disconnect) effektiv spilletid kan jeg se at det er et bedre MP-spill enn MW2 Men singleplayer? No way. Rimelig åpenbart at SP-delen har fått veldig lite oppmerksomhet som i alle andre BF-spill. Helt greit spør du meg. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 DEt som er litt digg for oss PC spillere er at PC versjonen har solgt mer enn PS3 og Xbox tilsammen! Kanskje andre utviklere skjønner at bare om en legger litt tid inn i det, så går det ann å lage gode PC spill som selger, istedenfor dårlige konsoll-porter. *Håper på BF3 Pc ekslusiv* Lenke til kommentar
Monday Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 DEt som er litt digg for oss PC spillere er at PC versjonen har solgt mer enn PS3 og Xbox tilsammen! De ble quotet litt feil der, PC har solgt mer enn PS3 versjonen og Xbox 360 seperat har solgt. Ikke hva de har solgt til sammen (skal selges bra mye for det). Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Ahhh... D: Fortsatt mye dA Lenke til kommentar
RoXx Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Tydelig at vi har forskjellige problemer. Noen sliter med tilkobling, mens jeg kommer inn hver eneste gang. Men det gjør det ikke lettere da jeg lagger/hakker som et uvær. Alt står på low. Kjører laveste mulige oppløsning. Har vært inne i settings.ini å fiklet, men til ingen nytte. Har nesten gitt opp hele spillet. Til sammenligning så kjører jeg MW2 på fult, men grafikken kan vel ikke sammenlignes. Hadde samme problemet med ati 4850 kortene mine i crossfire. Gjorde om dxversion=auto til dxversion=10 i settings. Da ble frameraten bra. Har spillt singelplayer-delen i en god del timer, og har opplevd en god del bugs. Spesiellt lyseffektene fra våpen etc har blitt spesielle iblant:P Underholdene spill, liker det bedre enn MW2 med tanke på en mye mer levende omgivelse og fysikkmotor. Det jeg derimot ikke liker er at på lik linje med MW2 er det alt for lineært, jeg skjønner denne tilnærmingen mtp "action-sekvensene" der man sitter i ett helikopter, sitter i en bil etc. Jeg vil heller ha en egen taktisk tilnærming i løsningen av oppdragene alâ far-cry/crysis. Jeg vil ligge på avstand å snipe folk med en lyddempet rifle:P evt flankere landsbyen fra ett høyt punkt . Den friheten mangler, og begrenser mulighetene betraktelig. Det blir som å spille inn en action film. Og enda en ting som irriterer grenseløst, man kan ikke legge seg ned i ett tårn å skyte folk på skikkelig avstand:S De blir ikke tegnet før man kommer innen en viss radius, dette er sikkert bevisst for at man skal få "action-film" sekvensene og enklere forutsi programmeringen. Jeg vil ha muligheten til å stå ved ett våpendepot å fyre 500 RPG`er inn i en landsby og jevne den med jorden og da selvfølgelig ta alle løkrullene som befinner seg der. Dette bruker å være en genial løsning når man er griselei av å bli syltet gang på gang. Det er også altfor langt imellom checkpoints/autosaves , det går heller ikke å manuellt save. Plasseringen av saves er også tidvis genial, i ene landsbyen i ørkenen så startet jeg alltid med å få ett ublidt møte med en RPG midt i øyet. Det blir gjerne så man legger veldig merke til ting som irriterer, det som funker blir litt tatt for gitt:P Lyden derimot er sinnsykt bra! Effektene av kulene/eksplosjonene er noe av desidert beste jeg har hørt. At de har lagt mye bass i samplene når man skyter er rett og slett DEILIG:) Surroundsystemet mitt koster vel 6-8 ganger mer enn pcn, så jeg er vel over snittet interessert og legger fortere merke til slikt, kan hende. Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Hva er statusen nå? Er det blitt fikset? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Tja funket fint for meg kl 3 i natt ihvertfall : P Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Er helt enig i det du sier RoXx ang. Sp. Har ikke giddet og spillet så mye av singel player delen av BC2 enda. Jeg liker og å ha den friheten, der man kan planlegge hvordan man skal utføre oppdragene selv (Som i Farcry2 f.eks.). Sån som i MW2 og BC2 så er det bare å gå til en plass og drepe X antall folk, gå videre til neste punkt for så og gjøre det samma igjen og igjen. Føler at jeg har gjort det samma i 100 andre spill. Eneste forskjellen er andre våpen og grafikk. Men MP delen derimot, den elsker jeg. ^^ Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) Det funker fint nå Supert, da blir det gamings når jeg kommer hjem fra skolen Endret 8. mars 2010 av TuRb0 Lenke til kommentar
RoXx Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Er helt enig i det du sier RoXx ang. Sp. Har ikke giddet og spillet så mye av singel player delen av BC2 enda. Jeg liker og å ha den friheten, der man kan planlegge hvordan man skal utføre oppdragene selv (Som i Farcry2 f.eks.). Sån som i MW2 og BC2 så er det bare å gå til en plass og drepe X antall folk, gå videre til neste punkt for så og gjøre det samma igjen og igjen. Føler at jeg har gjort det samma i 100 andre spill. Eneste forskjellen er andre våpen og grafikk. Men MP delen derimot, den elsker jeg. ^^ Har 3 kamerater som sverger til spillet (MP delen) , må bare få fikset linjen så det kan spilles med ok ping:) Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 då var det på an igjenn med Ea server tull, har funket fint i mange timer nå Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 då var det på an igjenn med Ea server tull, har funket fint i mange timer nå noooooo Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Tror serverproblemene rett og slett skyldes overbelastning. Det er helt sjukt at det skal gå an at EA har så dårlige servere. Når det er sagt, så er det sykt digg å spille Battlefield igjen, etter flere måneder med MW2. Et mye mer taktisk spill hvor det ikke lenger er "storm der med akimbo hagle så får du noen kills", men derimot mye mer taktisk, og mer defending/attacking av objectives. Det liker jeg. Spiller aldri Deathmatch i MW2, nettopp fordi jeg ikke liker "straight killing mode", men heller at man faktisk skal gjøre noe. Blir en litt ny dimensjon å spille da. BF:BC2 > MW2. Way over. Lenke til kommentar
Monday Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Tror serverproblemene rett og slett skyldes overbelastning. Det er helt sjukt at det skal gå an at EA har så dårlige servere. Står på bloggen deres at i forrige helg så prøvde 400% flere og spille BC2 samtidig enn det høyeste antalle personer som har vært pålogget på noe Battlefield spill før samtidig. Så de ble nok tatt litt på senga der Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) Den er sur, Rudde Jeg og Nizzen spilte en god del i helgen, gikk bra for det meste...men gårssdagen var til tider iriterende:P Og det med at de ar litt problemer, gi de litt tid da....de har hatt en syk pågang Endret 8. mars 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Problemene skyldes jo at det er for mange som spiller i forhold til det EA hadde regnet med. Dermed overbelastning. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Mange som spiller ja. Hvor mange av dere? Legg til Refsa vist dere er keen på litt gaming seinere i dag... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå