lain Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Av en eller annen grunn blir jeg kastet ut av alle tv2 serverne med PB error, men BF.no serverne funker fett, så er egentlig care, men kan jo tyde på at det er på server siden det er endel problemer, forskjellige versjoner PB eller no? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 De har fått fikset ganske mye i den siste timen nå Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 (endret) snipp Slapp av Det ordner seg etterhvert. Jeg har fått nesten 400k poeng til nå, så litt har jeg fått spillt Slapp av? Jeg gidder da ikke betale penger til et forbanna søple firma, som gjør samme feil på hvert jævla spill de har fingra sine borti. Forrige gang jeg hadde problemer, som dette, var med C&C3. Da spanderte jeg kanskje 20 timer på å sende tickets til og fra EA support og endte opp med samme svar hver jævla gang. At jeg måtte ha noen porter blokkert, og det svaret fikk jeg selvom jeg fortalte de gang på gang at jeg hadde forsøkt med maskinen i DMZ, og har en ISP som ikke blokkerer portene in question. OG jeg sendte de loggen... Ordner seg etterhvert, ja? De har snart hatt ei uke på seg, og om de har gjort noe som helst har de gjort vondt verre, for makan til trøblete det har vært i helgen. EA bør kanskje lære av sine feil? Nei, de får ikke ei krone til av meg, uansett hvor bra spillet er.. .. jeg har forsøkt å spille siden klokken 15 i dag og har logget hele 3 timer spilletid... av 9 mulige. Endret 7. mars 2010 av Badjoker Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Ja, fikk spilt litt nå, men ble nettopp kastet ut så lar det ligge til imorgen. Bare fatter ikke hvordan enkelte er oppi rank 30 og rundt der allerede. Ser for meg noen som hoster en ranka server og gir hverandre poeng nærmest. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Spill på battlefield.no serverne hvis dere sliter med PB. Der er den nemlig ikke på. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 snipp Slapp av Det ordner seg etterhvert. Jeg har fått nesten 400k poeng til nå, så litt har jeg fått spillt Slapp av? Jeg gidder da ikke betale penger til et forbanna søple firma, som gjør samme feil på hvert jævla spill de har fingra sine borti. Forrige gang jeg hadde problemer, som dette, var med C&C3. Da spanderte jeg kanskje 20 timer på å sende tickets til og fra EA support og endte opp med samme svar hver jævla gang. At jeg måtte ha noen porter blokkert, og det svaret fikk jeg selvom jeg fortalte de gang på gang at jeg hadde forsøkt med maskinen i DMZ, og har en ISP som ikke blokkerer portene in question. OG jeg sendte de loggen... Ordner seg etterhvert, ja? De har snart hatt ei uke på seg, og om de har gjort noe som helst har de gjort vondt verre, for makan til trøblete det har vært i helgen. EA bør kanskje lære av sine feil? Nei, de får ikke ei krone til av meg, uansett hvor bra spillet er.. .. jeg har forsøkt å spille siden klokken 15 i dag og har logget hele 3 timer spilletid... av 9 mulige. Synd trist leit. Jeg tror du skal lete lenge etter en utvikler/utgiver som ikke har problemer ved release. Sammenlignet med f.eks Generals blir hvertfall problemene tatt hånd om. Mistet noen timer spilletid mot de utallige du vil få etterhvert. Utakknemlig er ordet. Dice har gitt oss kanskje årets spill. Jeg tilgir noe problemer, hvertfall når jeg ser at de blir rettet på en søndagskveld. Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 (endret) fra den offisielle bloggen fra EA for BFBC 2 Despite having a major infrastructure in place, the peak traffic this weekend has been huge, 400% higher than any other Battlefield's peak simultaneous users DERFOR har de problemer. tror ikke de har regnet med at det skulle bli SÅ populært Endret 7. mars 2010 av Borbra Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Så hva sier folkens? Bedre enn MW2? Multiplayer, ja. Og singelplayer. Battlefield.no ser ikke ut til å ha PB problemer.. Derfor de er så stapp fullle nå Lenke til kommentar
Merko Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Battlefield.no kjører ikke punkbuster aktivert, så da blir det ikke PB problemer hadde nettopp 30/1 i kills. Min beste kd\ratio på en runde tror jeg Passe full server også Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Så hva sier folkens? Bedre enn MW2? Multiplayer, ja. Og singelplayer. Battlefield.no ser ikke ut til å ha PB problemer.. Derfor de er så stapp fullle nå Var no litt skuffa av singelplayer, Den var bra, men AI var forferdleg dårlig, Vanskeleghetsgraden Hard var Normal i mit syn, flaws med stuck osv. Fiender som var stuck, AI som "falskt" følgte med deg. (Teleportet) Men totalt var det bedre en MW2 men dei kunne gjort ein bedre jobb på singelplayer, multiplayer var konge! Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Battlefield.no kjører ikke punkbuster aktivert, så da blir det ikke PB problemer hadde nettopp 30/1 i kills. Min beste kd\ratio på en runde tror jeg Passe full server også hehe Nice, spawn rape dere andre sin spawn eller? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Battlefield.no kjører ikke punkbuster aktivert, så da blir det ikke PB problemer hadde nettopp 30/1 i kills. Min beste kd\ratio på en runde tror jeg Passe full server også Og ELENDIG teamplayer.... Lenke til kommentar
Merko Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) hehe Nice, spawn rape dere andre sin spawn eller? Haha nei, runda varte ei god stund. Men lekte meg en god del med UAV + Sniper. fikk vel 15 kills med sniper og 15 med uav Endret 8. mars 2010 av Merkoen Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) Da tar jeg kvelden etter en runde med 0,20 i kd. Bare en gjeng feige jævler på laget mitt som ikke turte å kapre flaggene. Måtte gå lonely wolf omtrent, mot 16 stk. Blir så sykt irritert Endret 8. mars 2010 av bruno99 Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 hehe Nice, spawn rape dere andre sin spawn eller? Haha nei, runda varte ei god stund. Men lekte meg en god del med UAV + Sniper. fikk vel 15 kills med sniper og 15 med uav spelte tidlegare i dag på TV2 1, på Lagunna... Borring... sto og spawn rape heile laget :S Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Blir litt skuffa over Normal mode når de SJELDEN (LES; det hender de dør oneshot, men sjeldent.), dør av et skudd i brystet med .50 cal OG magnum ammo (gir mer skade på kulene og bedre range) Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Meh. Ble skuffa over flyten. Var ikke så ''dynamisk'' om man kan si det sånn, som i MW2. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Jeg skjønner egentlig ikke hva problemet til 50% her er, om det ikke funker så trenger dere ikke reprøve konstant. Dere kan faktisk gjøre andre ting. Det er ikke slik at det funker noe raskere om dere prøver flere timer i strekk. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Det er fordi det er såpass ustabilt at av og til så funker det. Jeg har heldigvis ikke hatt så mye problemer med spillet. Hender seg at jeg ikke får joinet noen servere, men ikke så ofte. ^^ Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Jeg gjorde en god runde nå, hadde fått noen knife kills og skulle til å skyte ned helikopteret, også kom jeg bort til strøm knappen på strøm-splittern min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå