JanFr Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 "Failed to connect to EA online" Fikk det jeg også, men funka igjen når jeg klikka retry. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Nå tar det EVIGHETER og trykke join game. Før tok det max 20 sek Lenke til kommentar
Timster Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Hva er det som foregår med online delen i dette spillet egentlig? Installerte i går og prøvde hele kvelden med å få det til å funke. Først Punkbuster "Init" feil, men den fiksa jeg. Så kom jeg ikke inn på ea online, så ordnet det seg. Så fikk jeg ikke "update stats" eller logget inn, men til slutt gikk det. Men alle servere er fulle eller man blir kicket midt inni. Har ikke fått fullført en eneste match hittil. Hvorfor oppfører den seg slik? Frustrert ass...... Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Heldigvis har jeg fått spilt ganske mange matcher Lenke til kommentar
Merko Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Spillte nettopp en lang kamp. fikk 71 kills Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Virker som om det blir problemer når kvelden kommer og alle de feite folka borte i statene skal logge seg på... Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Nå har jeg fått "Failed to connect to EA online" mange ganger! Lenke til kommentar
Qweeerty Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 WOW! Får bare rundt 11-7 eller omvendt jeg Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Virker som om det blir problemer når kvelden kommer og alle de feite folka borte i statene skal logge seg på... I statene er det jo morgen nå, ingen feite gaming-amerikanere står opp før kl 13.00, eller? Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 (endret) Virker som det er serverproblemer. Jeg får ikke spilt online ihvertfall (PS3). Endret 7. mars 2010 av Andrraz Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 virker ikke heller på PC (failed connecting to EA) skikkelig dårlig start på spillet Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 oh joy. Hvordan er rettighetene når det kommer til retur av spill via steam? Jeg har kjøpt spillet for å spille online, men får jo faen ikke annet enn dropouts, login problemer og annet fuckups. Måtte EA brenne i helvete. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 EA klarer å forpeste alle spill som har potensiale. Lenke til kommentar
Magronmhr Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Gledet med skikkelig til BC2 Lenke til kommentar
Zero- Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 En av grunnen til at det er mange problemer, er jo at det er sinnssykt mange som prøver å spille det da, tror det har vert flere spillere innom BC2 enn det har vert på BF2 siden det ble sluppet eller noe.... Lenke til kommentar
Magronmhr Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Alle her skrur av BC2 så jeg får spilt ^^ Lenke til kommentar
Timster Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Gledet med skikkelig til BC2 Det er virkelig festlig når det først funker. Det kan vi trøste oss med. Fikk spilt nesten en hel match i stad og det var veldig moro:) Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Kan vi ikke skaffe en BF:BC2 tråd for Konsoll spillere og en for PC gamere eller forskjellige tråder for alle platformene. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Hva er anbefalt maskinvare for dette spillet??? Funker Intel 2 duo 3ghz 8400 og GF 8600gt ? Lenke til kommentar
lain Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 (endret) Kan vi ikke skaffe en BF:BC2 tråd for Konsoll spillere og en for PC gamere eller forskjellige tråder for alle platformene. Hvorfor? edit: Hva er anbefalt maskinvare for dette spillet??? Funker Intel 2 duo 3ghz 8400 og GF 8600gt ? Ja, det vil fungere greit, ikke alt på maks, men vil tro det er mer enn bra nok til å være spillbart. Endret 7. mars 2010 av lain Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå