Thyristor Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Sitter her nå med evigvarende "Searching for games, please stand by." Kompis på VT har det samme. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Tror jeg tar en liten pause selv. Måtte ta en 2 måneders pause fra MW2, fordi jeg ble rett og slett forbanna på spillet, men har lagt fra meg det spillet for lenge siden. Men uansett så er Xbox versjonen den eneste som fungerer tydeligvis. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Tror jeg tar en liten pause selv. Måtte ta en 2 måneders pause fra MW2, fordi jeg ble rett og slett forbanna på spillet, men har lagt fra meg det spillet for lenge siden. Hos meg ligger MW2 på hylla.. Og kommer ikke ned heller. Lenke til kommentar
Qweeerty Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 punkbuster eier Det stemmer faktisk!Det eier VAC på ALLE måter, det er bare DICE som har fikla litt feil Lenke til kommentar
Merko Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Begynner å bli latterlig dette her. Kanskje de burde ha venta en mnd til før de kom med spillet. Får logga inn på profilen min, men finner ingen servere og prøver jeg å joine venner så kommer det bare opp "unable to connect to ea" Det er jo bedre at de fikser problemet nå, enn at vi må vente 1 måned på fiks Lenke til kommentar
claes Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Rush på den banen fra demoen, vi er attackers, jeg står i UAV maskinen og flyr det lille helikopterer. Er kun igjen den ene tingen å ødelegge nede i gropa på venstre side helt i starten av mappet. En fiende går ned og begynner å defuse, jeg ser ingen teammates omkring så jeg flyr UAV helikopteret ned i gropen og roadkiller han og flyr opp igjen Nå klarer jeg ikke la være å gå etter folk med det helikopterer Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 blir ikke helikopteret ødelagt/skadet når det kommer borti ting/fiender? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Håper EA lærer etter dette, så det ikke skjer med battlefield 3 Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Hvordan er det man skyter med maskingeværer på UAV? Mener å ha fått det til ved å trykke på høyre museknapp, men får ikke til. Lenke til kommentar
Espen-kun Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Hahaa, det er så sykt mange av mine venner som sier at jeg er dum siden jeg kjøpte BC2 og slenger sånt som : ''Bad company 2 suuuger da! Mw2 er mye bedre!''. Og så lot jeg en av mine venner prøve dette spillet, siden han hadde bare prøvd 1'ern. Og han maste hele tia om at spillet sugde. Men vet dere hva som sugde? HAN sugde Folk går inn i dette spillet som om det skulle vert modern warfare 3 som hadde kommet ut og forventer seg et spill fult av noobs som løper rundt og er trigger happy. Noe kompissen min gjorde. Slutt scoren hans ble noe som 0-34 elns før han rage quitta Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Tror jeg tar en liten pause selv. Måtte ta en 2 måneders pause fra MW2, fordi jeg ble rett og slett forbanna på spillet, men har lagt fra meg det spillet for lenge siden. Hos meg ligger MW2 på hylla.. Og kommer ikke ned heller. Her ligger det ikke på hylla, men det er vel ikke lenge før tror jeg. Lite som motiverer meg for å spille. Når du har kommet til level 70 en gang er det liksom ikke noe igjen. BC2 er imidlertid bestillt og jeg gleder meg som en liten unge! Beyerne mine komme nok godt til nytte nå! Nydelig lyd i det spillet. Lenke til kommentar
GIsken Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Hvordan er det man skyter med maskingeværer på UAV? Mener å ha fått det til ved å trykke på høyre museknapp, men får ikke til. du må ha alternate fire på vehicle spec for at UAVen skan ha maskingæver. Tanken for også maskingæver, light tanks får guiden rocket. og helikopteret får et rakkett som homer på tracerdart, skytteren i helikopteret får tracerdartgun greie;P Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Blir kicka hele tiden av PunkBuster. Jeg må si at Bad Company 2 er det beste som har skjedd meg, jeg blir kicka hele tiden, det lagger og jeg blir kasta ut av hele spillet. Og det beste av alt er at moroa tar aldri slutt! Bad Company 2 <3 Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 no kom eg meg inn på server:D:D:D:D: ( xbox) Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Første gang jeg har hatt pb problemer før nå ikveld. Funker ikke å oppdatere pb heller. Blir fortsatt kicka etter 30sec. Får nok heller sette på en film, så får vi se igjen imorgen kveld... Lenke til kommentar
Magronmhr Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 (endret) Noen som vet hvordan jeg får opp servere? Jeg får ikke opp noe. "We couldn't find any games" Endret 7. mars 2010 av Magronmhr Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Har hatt 0 problemer med BC2 idag. Hadde bare litt problemer på fredagen. At jeg ikke fikk joinet noen servere, men nå ser det ut som om det funker. ^^ Lenke til kommentar
Magronmhr Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 "Failed to connect to EA online" Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Noen ganger blir jeg sparka ut av PB, andre ganger ikke. Tror ikke det hjelper å oppdatere PB, siden det sikkert ikke er problemet. Blir nok stabilt etter hvert. Favoritter funker. Kommer til å bli bra dette... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå