Kakeshoma Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 dette blir 4 harde dager fem for meg, jeg må laste ned på skolen men har fri på torsdag... første gang jeg har ønsket at vi ikke fikk fridag ... Gleder meg til å se hvordan DDM funker i BC2 Lenke til kommentar
Feh Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 det du kjøper i butikken er med CD Tenker da på det beta greiene... Lenke til kommentar
andi_c Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 (endret) Noen her som har bestilt fra game.no? Er det meningen å få en ordrebekreftelse på mail etterpå? Noen som vet når vi får betakodene? Endret 24. januar 2010 av andi_c Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Omg har ikke bestillt ennå... Får låne kortet til mor i mårra. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 hehe, samme her Captn Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Bruk denne koden for lavere pris: VoucherCodes.com25% Lenke til kommentar
Feh Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Da var det bestilt fra eastore. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Noen som vet når vi får betakodene? Man får dem tidligst 28. Januar Lenke til kommentar
Feh Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Jeg tar det som at man ikke får lastet ned noe heller før den 28... Er hvertfall ingen muligheter for det som jeg har funnet. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Jeg kjøper det nok på steam snart. Om det står svart på hvitt der at jeg får beta. Lenke til kommentar
Tortuga Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Jeg kjøper det nok på steam snart. Om det står svart på hvitt der at jeg får beta. Det gjør det Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Jeg kjøper det nok på steam snart. Om det står svart på hvitt der at jeg får beta. hvorfor ikke fra eastore? mye billigere Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 (endret) Jeg kjøper det nok på steam snart. Om det står svart på hvitt der at jeg får beta. hvorfor ikke fra eastore? mye billigere Da får du tilsendt cd etter hvert right (til pc)? Endret 25. januar 2010 av bruno99 Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 (endret) Jeg kjøper det nok på steam snart. Om det står svart på hvitt der at jeg får beta. hvorfor ikke fra eastore? mye billigere Da får du tilsendt cd etter hvert right (til pc)? nei,hvis du kjøper det fra steam er det det samme som eastore, det er digital download. Endret 25. januar 2010 av Speedfrog Lenke til kommentar
teehee Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 (endret) Jeg kjøper det nok på steam snart. Om det står svart på hvitt der at jeg får beta. hvorfor ikke fra eastore? mye billigere Da får du tilsendt cd etter hvert right (til pc)? EA store selger bare digital etter det jeg har forstått. Altså du må spille "gjennon" EA Download manager, noe de fleste jeg har lest om klager over. Du kan heller ikke laste ned spillet på nytt etter x antall år, så da burde man ta backup selv. Edit: For sein Endret 25. januar 2010 av Wabakki Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 det koster 299kr hvis du bruker koden: VoucherCodes.com25% og du er garantert beta "Forhåndsbestill Battlefield: Bad Company™ 2 for PC og få garantert tilgang til BETA-versjonen til PC fra og med 28. januar 2010" Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Betaler en hundrings ekstra for å få det til steam hvor jeg har alle mine andre spill. I tillegg får fattern spilt det enkelt på sin pc. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Da er det uaktuelt, har hatt for mye trøbbel med download av spill tidligere. Noen mulighet for beta uten å forhåndsbestille? Og kommer det noen demo til pc? Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 (endret) Da er det uaktuelt, har hatt for mye trøbbel med download av spill tidligere. Noen mulighet for beta uten å forhåndsbestille? Og kommer det noen demo til pc? nei, du må forhåndsbestille. det kommer ut en demo Endret 25. januar 2010 av Speedfrog Lenke til kommentar
teehee Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 (endret) Da er det uaktuelt, har hatt for mye trøbbel med download av spill tidligere. Noen mulighet for beta uten å forhåndsbestille? Og kommer det noen demo til pc? Er jo diverse andre spillbutikker i Norge som gir ut beta ettersom jeg har forstått. Quote fra det offisielle BF forumet. Norway - Platekompaniet, Spaceworld, GameStop, GAME, and Absoluttspill Butikker nevnt over skal ifølge Dice / EA gi ut beta keys hvis du forhåndsbestiller. Endret 25. januar 2010 av Wabakki Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå