lain Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Igjen, dette har skjedd et par ganger. Så fort ting er up and running igjen, så kommer profilen deres tilbake. F**n meg verre enn damer som er for seine til januarsalget her inne. Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Nå blir jeg også kicket av PB etter 30 sek.. Lenke til kommentar
zebe Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Hvorfor har ikke TV2 og Battlefield.no noen HC servere? Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Battlefield.no - 09 serveren er HC. ;D Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 WTF?! Var en idiot av en admin som restrata servern ingame også ble alle andre kasta ut også sto det at jeg var lvl 1. Så jeg restrater BC2 og nå finnes ikke soldiern min i det heletatt. Var vel ikke admin det. Jeg med flere har samme problem. Men admin'en sa i chatten "I restart my server now" og da skjedde det xD Lenke til kommentar
insider Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Fler som får can not connect to ea ? Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 EA er fuckd atm så det er ikke så rart. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Sliter EA med flere spill enn BC2? Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 EA sliter med det meste. Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Har ikke fått spilt online siden jeg kjøpte spillet på fredag, får bare opp "uable to connect to ea online". Når jeg søker etter servere så står den og spinner i evigheter uten å finne noe. Prøv å søk på TV2. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Derja! nå er det fikset. Noen som blir med på litt gaming? Lenke til kommentar
zebe Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Battlefield.no - 09 serveren er HC. ;D Takk! Lenke til kommentar
Toad Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Herreguuuuuuuud så mye teite bugs/disconnects/osv det er på dette spillet, kommer til å klikke snart Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Herreguuuuuuuud så mye teite bugs/disconnects/osv det er på dette spillet, kommer til å klikke snart Ta deg en pause :=) Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Begynner å bli latterlig dette her. Kanskje de burde ha venta en mnd til før de kom med spillet. Får logga inn på profilen min, men finner ingen servere og prøver jeg å joine venner så kommer det bare opp "unable to connect to ea" Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Det er bare krøll med EA serveren for 90000000000'ende gang..... Den viser 1 fordi den ikke vet hva slags rank du har fordi den mistet connection med EA Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Funker Favorite ? Prøver å legge til en server så står den å loader i det uendelige og history funker heller ikke.. Lenke til kommentar
lain Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 (endret) Det hadde ikek gjort noen forskjell om de ventet en måned. Da problemet er kapasitet på serverne som er problemet, pga en veldig stor pågang går de ned. Gi dem litt mer tid, logg inn litt utenom primetime, og det burde gå greit. Jeg har spilt 5-6 timer uten problemer i dag Edit: Favoritter er ustabil, normalt skal den legge til ting kjapt, men det ser ut til at det henger nå, og har gjort de siste dagene. History fungerer fint her. Endret 7. mars 2010 av lain Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå