evenandreas Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 https://www.diskusjon.no/?showtopic=1198472 ER her nickname tråden. Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Akkurat når jeg hadde en ekstra god runde... Lå på 6000 combat points Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 WTF?! Var en idiot av en admin som restrata servern ingame også ble alle andre kasta ut også sto det at jeg var lvl 1. Så jeg restrater BC2 og nå finnes ikke soldiern min i det heletatt. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Æsj, datt ut jeg og nå. Markaren, jeg som stjal tanksen din, men ga den tilbake! "birtheater" er meg. add den som vil:) Lenke til kommentar
Korka Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Ble kicka jeg og. Men jaja, hadde en runde med 15000 poeng ista Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 WTF?! Var en idiot av en admin som restrata servern ingame også ble alle andre kasta ut også sto det at jeg var lvl 1. Så jeg restrater BC2 og nå finnes ikke soldiern min i det heletatt. Var vel ikke admin det. Jeg med flere har samme problem. Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 (endret) Der var ea login oppe igjen, bare prøv flere ganger så er dere inne EDIT: Nå står det at jeg er level 1 igjen? wtf Endret 7. mars 2010 av TuRb0 Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 "Unable to log in" Hadde en runde med litt over 10K poeng før i dag Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Har ikke fått spilt online siden jeg kjøpte spillet på fredag, får bare opp "uable to connect to ea online". Når jeg søker etter servere så står den og spinner i evigheter uten å finne noe. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 ANAL SEX! Soldaten min er borte! AAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHRRRRRRRRGGG!!!!!! Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Og da var friends listen tom ... Lenke til kommentar
lain Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 ta det med ro, er bare EA servern som har hikke igjen. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 WTF?! Var en idiot av en admin som restrata servern ingame også ble alle andre kasta ut også sto det at jeg var lvl 1. Så jeg restrater BC2 og nå finnes ikke soldiern min i det heletatt. Om du ikke har fått det med deg, så sliter EA\DICE ganske mye om dagene. Mye tull med både spillserverne, og EA sine loginservere etc. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 haha, 37 Bruker(e) leser dette emnet Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 er vel ikke den eneste med connection issues Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Hvor mange var det da betaen kom? 60? Anywho, Solid Snail, bare å adde, kan umulig tru noen av dere er dårligere enn de andre på laget mitt... inkludert meg selv. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 SMARTE EVEN LOGGET INN OG SPRINGER TIL UAV MASKINEN SÅ... POFF... JEG BLIR KICKA OG ER NEDE PÅ LVL 1!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå