Skrujernet Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Tar vel sikkert sin tid det. Legg til RitzX om noen vil spille Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 (endret) Nå kom det opp. Bare velg en server du så joiner jeg. Endret 7. mars 2010 av Dofty Lenke til kommentar
6502 Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Hvilken mus, tastatur, joystick er bra på dette spillet? Skjønner at vanlige greier duger, men er det noen varianter som gjør ting lettere? Jeg er ingen hardcore gamer, men liker å spille litt i ny og ned, men blir da aldri så god som de som bruker mye tid på dette.. Lykkes egentlig best som sniper og tanks-mann Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Flere som har problemer med PB nå? "PB INIT FAILURE" er grunnen til at jeg blir kicka. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Venter på ny hardware for å spille mp, men er det virkelig ingen norske servere som kjører hc? Må jo i såfall gå ann å sende en mail til battlefield.no eller battle.no (TV2). Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Fikk 8130 poeng på en runde nå nettopp. Nesten bare awards, men likevel en grei runde Fikk endelig buckshot(sluggern) så nå skal det raides hushjørner Lenke til kommentar
Inhabil Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Jeg regner med at stats/unlocks osv er lagret på EA sine servere, og ikke internt som i Modern Warfare 2? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Fikk 9000 isted. 3500 i combat Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Åssen klarer dere det? PÅ PS3 var jeg lett den beste i gamet på demoen, men på PC er det nesten klin umulig å ligge på toppen. Bare kaos med så mange spillere. Den eneste måten jeg får poen på er å være medic hore Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 (endret) Fikk 8600 bonuspoeng, tror jeg det var, en runde. Brukte en sånn boff-boff(i BF2 kalles det APC). Endret 7. mars 2010 av ronron25 Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 M60 er helt vill (medic LMG) 2-3 skudd på hardcore Lenke til kommentar
4MB Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Fikk 19600 points på en runde i går. Men må sies at jeg fikk tre 5k achievments Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Bare si ifra om noen vil bli med å spille. Er drit lei når halve laget går oppi skråninga og leker sniper. Men det går maange points å være medic der Lenke til kommentar
happytrigger Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 er det ikke en tråd for alle Bf:BC2 nicknames? har sett etter den, men fant den ikke.. Legg til HappyTrigger hvis du vil ^_^ Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Dr. Tran Nicket mitt. Spiller oftest Recon eller Medic Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Hvordan får man byttet lag ? Er ganske irriterende og alltid bli plassert på det kjipeste laget, og så gidder ingen å bevege seg fremover å prøve og få til noe. Blir til at captain Rambo må hoppe inn i vepsebolet all by himself Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Hvordan får man byttet lag ? Er ganske irriterende og alltid bli plassert på det kjipeste laget, og så gidder ingen å bevege seg fremover å prøve og få til noe. Blir til at captain Rambo må hoppe inn i vepsebolet all by himself ENTER > Switch team ? Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 (endret) Der gikk serveren ned? EDIT: Og der var den oppe igjen. Ea Login Endret 7. mars 2010 av TuRb0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå