Tj-nome Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Berre eg som ikkje har problem med PB? Einaste probleme er at TV2 serverne forsvinner av og til, kan ikkje connecte dei Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 jeg fikk først PB problemer i dag. Oppdaterte (hadde nyeste versjon, men prøvde likevel) kan ikke spille mer Lenke til kommentar
Armador Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Ser ut som om alle fikk PB problemet først i dag, samme gjaldt meg... Er sikkert noen problemer som blir fiksa, og da ikke av oss... ting tar tid... Lenke til kommentar
Teac Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 PB problemer her og. Blir sparka ut etter 10 sekunder. Hvordan fungerer egentlig denne PBsetup saken? Jeg trykker install og velger spillet, men det legger seg ikke i en mappe i "Program Files" gleder med til å få prøvd spillet. Har kun spilt i 45 min til nå. Spillet virker bra, men den søk etter server saken er elendig. Tar lang tid å finne servere og så må en prøve 10 servere før man får plass. Lenke til kommentar
dePt Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Håper det er orden på problemet til kvelden. Da blir det en ny runde Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Jeg og ble kicket vært 30 sec isted, men det fungerte å late ned pb update og legge til spillet der, og deretter oppgradere. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Hvorfor i helvete telles kills og deaths på statsen din når du går ut av en server og du får ikke en dritt rank?! Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Det er 13 missions på campaign, sant? (Jeg er på mission 8 nå, gikk nemlig (nesten) rett på online) Lenke til kommentar
GIsken Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Savner flere HC servere, folk tåler altfor masse på normal servere. Serverbrowseren er jo litt dårlig på akkurat det med ping. Så om noen vet om noen bra HC servere, så del gjerne! Lenke til kommentar
Teac Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Jeg og ble kicket vært 30 sec isted, men det fungerte å late ned pb update og legge til spillet der, og deretter oppgradere. Du kjører PB setup og legger til spillet. Har du oppe den ruta når du spiller eller lukker du den? Når du skal oppdatere påny må kjøre PB setup igjen? Lenke til kommentar
larsere Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Det er 13 missions på campaign, sant? Jepp, 13 missions Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Jeg og ble kicket vært 30 sec isted, men det fungerte å late ned pb update og legge til spillet der, og deretter oppgradere. Du kjører PB setup og legger til spillet. Har du oppe den ruta når du spiller eller lukker du den? Når du skal oppdatere påny må kjøre PB setup igjen? Bare legg til spillet og oppdater, deretter lukk Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Jeg har oppdatert Pb, men blir bare kicka 1/3 ganger. Høyst merkverdig Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Må vel spille uten PB nå jeg. Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Jeg ble også stengt ute av PB, men nå fungerer det igjen. Og jeg har ikke gjort noe spesielt. Antakelig er det EA som har hatt og har et problem. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Irriterende når du skyter på feks en sniper som er langt unna, så får du opp sånn kryss i midten som indikerer på at du faktisk treffer han.. Men etter at han har skutt deg, så står det at han har 100% health :/ Skjer også ofte når det kommer blod etc fra de. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Håper av hele mitt hjerte at det ikke må ett helt magasin til å ta ned en kis i battlefield 3 Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Hater å spille alene, legg til Dofty hvis noen vil spille. Er ikke så god enda, men jeg har mine øyeblikk. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 (endret) Har lagt deg til. Er du med å spille nå eller? edit: Steam er digg. sitte på diskusjon.no uten og minimere spillet Endret 7. mars 2010 av Skrujernet Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Ja, venter bare på requesten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå