Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

PB problemer her og. Blir sparka ut etter 10 sekunder. Hvordan fungerer egentlig denne PBsetup saken? Jeg trykker install og velger spillet, men det legger seg ikke i en mappe i "Program Files" gleder med til å få prøvd spillet. Har kun spilt i 45 min til nå. Spillet virker bra, men den søk etter server saken er elendig. Tar lang tid å finne servere og så må en prøve 10 servere før man får plass.

Lenke til kommentar

Jeg og ble kicket vært 30 sec isted, men det fungerte å late ned pb update og legge til spillet der, og deretter oppgradere.

Du kjører PB setup og legger til spillet. Har du oppe den ruta når du spiller eller lukker du den? Når du skal oppdatere påny må kjøre PB setup igjen?

Lenke til kommentar

Jeg og ble kicket vært 30 sec isted, men det fungerte å late ned pb update og legge til spillet der, og deretter oppgradere.

Du kjører PB setup og legger til spillet. Har du oppe den ruta når du spiller eller lukker du den? Når du skal oppdatere påny må kjøre PB setup igjen?

Bare legg til spillet og oppdater, deretter lukk

Lenke til kommentar

Irriterende når du skyter på feks en sniper som er langt unna, så får du opp sånn kryss i midten som indikerer på at du faktisk treffer han.. Men etter at han har skutt deg, så står det at han har 100% health :/

Skjer også ofte når det kommer blod etc fra de.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...