Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Finnes det en måte å få sjekka statsen sin uten å starte opp spillet?

Edit: Google er en fin bil

http://badcompany.ea.com/myprofile/

Edit2: Fant ikke profilen min der. Merkelig...

We're sorry, but your personal profile page could not be accessed.

This could be due to two reasons:

1. You have not linked your Xbox Gamertag or PSN Name to your EA Account. Please Click this link and complete the account linking process.
  2. You have a linked account but have not yet participated in an online Ranked Multiplayer match for Battlefield: Bad Company. Online Ranked Multiplayer Game time is required to access your personal profile page.

Jeg har jo gjort begge deler!

Det funker her, og det er stats til BC1, ikke BC2 på den siden

Lenke til kommentar

Av en eller annen mongo grunn, så virker bare Rush og conquest i favorite'sene mine..

Alle SQDM jeg legger til blir bare grå -_-

Tror det er bare X antall servere du kan legge til i favorites. Derfor de andre blir gråa ut.

Du kan prøve og fjerne noen, så legge til en SQDM eller noe.

Lenke til kommentar

Ja er mye grått hos meg også. Får bare la spillet ligge, tar meg heller en tur ut i solen. krysser fingrene for i kveld.

MHm.. spillet er nærmest uspillbart..

Det er mer irriterende å tro at du klarte å komme inn på en server og så bli kicket enn å ikke komme inn på en idetheletatt..

Får prøve lykken i kveld som sagt.

Lenke til kommentar

Det funker her, og det er stats til BC1, ikke BC2 på den siden

Det forklarer det :p

Finnes det en side med BC2 stats da?

Spiller på pc, om det skulle ha noe å si...

De har tatt ned onlinestatsen for BC2 for øyblikket har jeg lest. Du kan se den ingame på "My Stats" eller "Leaderboards" ingame.

Lenke til kommentar

Ja, vet det, men det var litt stress å starte opp spillet bare for å sammenligne statsen med en kompis sin :p

Forresten, hvor mange poeng er det "vanlig" å få i løpet av en runde? Skjønner ikke at det er folk der ute som har nådd level 2X allerede.

Endret av dePt
Lenke til kommentar

Er det noen som vet hvorfor jeg ikke får opp M1 Garand enda ? Må man regge BC2 på den veteran siden, hvilket fortsatt ikke går ann ettersom det ikke dukker opp noe valg ?

Og er det kun de som har kjøpt DVD og steamversjon som får den submachinegun saken i tillegg ?

Jeg kjøpte via EA-Store og har hatt M1 siden betaen.

Lenke til kommentar

Noen som har fiksa Punkbuster problemet som kicker deg etter 5-30 sek? eller er det ikke noe vi får gjort? evenbalance greia funker ikke for meg... funker det for dere?

Å oppgradere pb gjør ingenting, den "oppgraderer" til samme versjon nummer, så det er helt klart ikke en oppdatering med fix i. Heller server-siden problemene ligger på.. Spiller singelplayer sålenge jeg da.. :]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...