arthoz Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Jeg er sååå glad man kan bruke andre våpen enn ekle sniperrifles som recon, ellers hadde jeg aldri i verden fått points der for det er så kjedelig Lenke til kommentar
Qweeerty Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 (endret) Da har jeg runnet single player, story er perfekt! Og de små humorbitene med "trakasering" av MW2. "He would just send some Special Ops douchebags, with pussy ass heartbeat monitor on their gun instead of us" eller noe :b Endret 7. mars 2010 av Viruskongen Lenke til kommentar
Zero- Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 (endret) Buhuh, får bare CTD med en gang spillet startet...... Det virket jo i går :( Edit: Nå blir jeg kicka pga punkbuster etter 5-30 sek... Endret 7. mars 2010 av Zero- Lenke til kommentar
Qweeerty Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Er det noen her som vil spille? (PC) Legg til "Viruskongen" i vennetingen i spillet. Jeg spiller mye på HC, klassene går vel i Medic of Recon. Lenke til kommentar
Zero- Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Er det noen her som vil spille? (PC) Legg til "Viruskongen" i vennetingen i spillet. Jeg spiller mye på HC, klassene går vel i Medic of Recon. Jeg vil gjerne spille, er bare det at PB kicker meg etter 5-20 sek........... Lenke til kommentar
_Bulldog_ Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Da har jeg runnet single player, story er perfekt! Og de små humorbitene med "trakasering" av MW2. "He would just send some Special Ops douchebags, with pussy ass heartbeat monitor on their gun instead of us" eller noe :b Hvis du står helt stille sammen squaden så begynner de å prate om rare ting. Hørt den ene samtalen om de kan spansk? eller spanglish, blanding av engelsk og spansk. Lo så mye at jeg mistet snusen. Sikkert flere av dere som har MV2. Hvis de kommer ut med en map pack eller lignende. Hvor mange kommer til å kjøpe den? Jeg holder meg til BC2. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Herlig, jeg blir kicka fra serverne og får beskjed om å gå til evenbalance.com for å oppdatere, men jeg kommer ikke inn på siden engang. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 http://websec.evenbalance.com/downloader/download.php?file=1 Men det er vel mange som prøver å komme inn samtidig. Lenke til kommentar
Intellio Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 wtf er det som skjer? Ble også kicka av punk buster. Så patcha jeg til nyeste og blir fortsatt kicka Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 jeg og en kompis her sliter med samme problem. starta nå siste timen. gikk fint i natt og i morges ? :S har updata punkbuster og fjerna beta.. Lenke til kommentar
dePt Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 (endret) Finnes det en måte å få sjekka statsen sin uten å starte opp spillet? Edit: Google er en fin bil http://badcompany.ea.com/myprofile/ Edit2: Fant ikke profilen min der. Merkelig... Endret 7. mars 2010 av dePt Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Vennesystemet IG er offfesiellt fucka. Jeg har sendt forespursel til en kompis, han har ikke mottatt. Han sendte så til meg, og jeg har ikke fått noe. Go EA! Lenke til kommentar
dePt Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Hadde samme problemet et lite øyeblikk i går. Tok fryktelig lang tid (15min ca.) før kompisen min fikk requesten. Lenke til kommentar
Swolebraham Lincoln Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Vennesystemet IG er offfesiellt fucka. Jeg har sendt forespursel til en kompis, han har ikke mottatt. Han sendte så til meg, og jeg har ikke fått noe. Go EA! Det funket for meg hvis begge to var online når forspørselen ble sendt. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Må faktisk være enig angående mobilitet i BC2 kontra MW2. Det er noe pussig med måten man beveger seg på, takler hindre osv... På MW2 kan de jo sprinte sidelengs-fremover, hvor ofte gjør du det? Flere ganger om dagen! Men det irriterer meg, og de andre jeg spiller med, at det til tider skal være så forbannet klønete å komme seg opp trapper, over og forbi hindre osv.. Kan du legge ut en film på youtube at du sprinter sidelangs-fremover med masse tungt utstyr like fort som du faktisk sprinter kun fremover? Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 (endret) Finnes det en måte å få sjekka statsen sin uten å starte opp spillet? Edit: Google er en fin bil http://badcompany.ea.com/myprofile/ Edit2: Fant ikke profilen min der. Merkelig... We're sorry, but your personal profile page could not be accessed. This could be due to two reasons: You have not linked your Xbox Gamertag or PSN Name to your EA Account. Please Click this link and complete the account linking process. You have a linked account but have not yet participated in an online Ranked Multiplayer match for Battlefield: Bad Company. Online Ranked Multiplayer Game time is required to access your personal profile page. Jeg har jo gjort begge deler! Endret 7. mars 2010 av JanFr Lenke til kommentar
Intellio Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 jaja EA syndromet på sitt beste Lenke til kommentar
larsere Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Skjer med alle dere som har PB problemer ? Jeg har aldri hatt det, men har heller ikke oppdatert etter varselen til Nizzen. Rart det er problemer egentlig, det står jo i spillet at man skal oppdatere..... Lenke til kommentar
Intellio Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Jepp lars, det er J*** rart. Slapp av, det kommer snart til deg også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå