zebe Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 (endret) Hardcore var skikkelig moro som recon, latterlig at folk tåler 2 skudd på vanlig. Endret 7. mars 2010 av zebe Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 (endret) Faen så irriterende det er. Får ikke spilt mp. Singelplayeren liker jeg ikke. Første bomkjøp på spill noensine. Endret 7. mars 2010 av k-h-s Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 torres er veldig god, men synd at han er i liverpool. Han kunne vært i Man Utd. det var nære på at vi kjøte han... Hehehe, og hadde ikke Graeme Souness vært så jævlig inkompetent som han er, så hadde vi hatt Cantona Tilbake On-Topic: For de av oss som spiller på Xbox: OfficialBFBC2 Twitter-update Lenke til kommentar
Flygg Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Lurer på når de skal klare å få fiksa det. Planen min var liksom å ha battlefield-maraton i morra, og nå får jeg ikke joina en eneste server engang. Lenke til kommentar
dredg Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Jeg har kjøpt BC2 på komplett, en kompis på steam. Får vi problemer med å joine hverandre da, siden jeg ikke får brukt vennesystemet til steam på ett non-steam spill? Du kan jo bare legge til spillet i Steam selv om du ikke har kjøpt det der. Men uansett så er det jo friends ingame også. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Jeg har kjøpt BC2 på komplett, en kompis på steam. Får vi problemer med å joine hverandre da, siden jeg ikke får brukt vennesystemet til steam på ett non-steam spill? Man kan ikke bruke Steam til og joine hverandre (selvom begge har steam). Skal ikke se bort ifra at dette kommer etterhvert.. Uansett, så må du legge til hans spillernavn på "Friends" som er helt til venstre i hovedmenyen. Der må du legge han til, ås må han legge deg til. Du vil se der hvor han spiller etc. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 synd at EA greier å rote det til for mange. Heldigvis har jeg ikke hatt så veldig mange problemer enda Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Har funnet ut at det er morsommere på servere med 24 mann i stedet for 32, blir litt for mange synes jeg. Med 24 får man bedre samarbeid med squaden (i hvert fall med ukjente) siden det ikke er så sinnssykt hektisk hele tiden, selv om det er hektisk nok. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 kommer alltid på squad med folk som er 'snipere' så langt bak på mappet de kommer, eller leker team deathmatch. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Haha på dere som ikke får spilt. Alt for gøy å lese når de små barna banner og kjefter på EA og DICE fordi de ikke klarer å starte spillet etter ett forsøk... og mange forsøk for den saks skyld... Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Hardcore var skikkelig moro som recon, latterlig at folk tåler 2 skudd på vanlig. Men er ikke så helvettes morsomt når hele laget går recon omtrent... Arica Harbour idag; (Var "uheldig" et par ganger og fyrte noen tanks-skudd opp dit) Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Hahaha, det der er bare latterlig! Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 gjorde du faen meg rett i også dude Lenke til kommentar
Espen-kun Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 hahahhahaha, epic, Möllers tran ! du gjorde det rette Lenke til kommentar
lain Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Hardcore var skikkelig moro som recon, latterlig at folk tåler 2 skudd på vanlig. Sikte bedre vet du, så tåler de ikke 2 skudd Snart spilt opp hele recon nå, mangler bare 50cal, og den er kun et par tusen xp unna. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Har klart alle challengsa på Recon og Veichle. Kommet et stykke på Engineer og assault også..ikke starta på medic enda. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Faen så irriterende det er. Får ikke spilt mp. Singelplayeren liker jeg ikke. Første bomkjøp på spill noensine. Hvorfor får du ikke spilt mp? Jeg har også en del problemer med å koble til, men har fått spilt litt, og det ordner seg jo etterhvert. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 sånn gjør man med folk som camper i spawn mens de venter på at helikopteret skal spawne.. http://www.youtube.com/watch?v=3NQVp5D_ImY Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 noen som har en million poeng enda? Jeg har bare ca 300k Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 må si jeg har lagt min elsk på Saiga 20K semi bedre våpen på nært hold fins ikke har 110 kills med den nå, og det beste er at jeg kan bruke den på hvilket som helst kit recon + c4 + ekstra skudd/eksplosiver + ekstra magasin til hagla = total eid må si at på Valparaíso så fikk jeg 8/10 motion mine spot pins sto bare å kasta over det lille fjellet i midten og fikk den ene spotten etter den andre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå