Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

man kan jo ikke fylle inn noe på battlefield bad comapany 2 og battlefield 1943 + på battlefield 2142 skriver jeg inn riktig 2142 username og riktig pw, men det funker ikke :realmad:

Jeg får heller ikke lagt inn BF2142. Men fikk lagt inn BF2, og M1 er unlocket i menyen, men når jeg går inn på en server, kommer den ikke opp :( Gjorde det i forgårs, men ville ikke i dag eller i går :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

man kan jo ikke fylle inn noe på battlefield bad comapany 2 og battlefield 1943 + på battlefield 2142 skriver jeg inn riktig 2142 username og riktig pw, men det funker ikke :realmad:

Jeg får heller ikke lagt inn BF2142. Men fikk lagt inn BF2, og M1 er unlocket i menyen, men når jeg går inn på en server, kommer den ikke opp :( Gjorde det i forgårs, men ville ikke i dag eller i går :(

får du til battlefield bad comapany 2 til pc eller battlefield 1943 til ps3/xbox360?

hos meg kommer det opp ingenting, det er ingen ruter man kan fylle inn, som man kan gjøre på de andre spillene som er der.

Lenke til kommentar

Her er det sikkert noen som kan svare meg på når dere forventer Battlefield 3 lansert? :p

Ellers må jeg bare si at BC2 er et sinnsykt bra spill. Grafikken er rålekker, lyden er fenomenal og våpnene ser til tider litt snåle ute. Gameplayet er forsåvidt i en klasse for seg selv; helt fenomenalt. :)

Lenke til kommentar

Her er det sikkert noen som kan svare meg på når dere forventer Battlefield 3 lansert? :p

Ellers må jeg bare si at BC2 er et sinnsykt bra spill. Grafikken er rålekker, lyden er fenomenal og våpnene ser til tider litt snåle ute. Gameplayet er forsåvidt i en klasse for seg selv; helt fenomenalt. :)

Tja, det er jo ikke offisiellt bekreftet enda da, men tør jeg tippe det kommer bekreftet info om det innen 3-4 mnd, så ser vi det kanskje til neste sommer. M.t.p. infoen som ble lekket av den tidligere DICE ansatte her tidligere (om man skal anta det er fakta han kom med).

Lenke til kommentar

får du til battlefield bad comapany 2 til pc eller battlefield 1943 til ps3/xbox360?

hos meg kommer det opp ingenting, det er ingen ruter man kan fylle inn, som man kan gjøre på de andre spillene som er der.

Den oppdager at du har Bad Company 2 "automatisk", siden du må jo knytte online key til EA account, men man må legge til andre spill som F.eks. BF2.

Men det som er dumt er at jeg ikke kan bruke M1 allikevel da. Er ikke noe vits i hvis man ikke kan bruke det man unlocker...

Edit: Jeg har BF:BC2 til PC.

Endret av Zero-
Lenke til kommentar

Tja, det er jo ikke offisiellt bekreftet enda da, men tør jeg tippe det kommer bekreftet info om det innen 3-4 mnd, så ser vi det kanskje til neste sommer. M.t.p. infoen som ble lekket av den tidligere DICE ansatte her tidligere (om man skal anta det er fakta han kom med).

Ikke sikkert med andre ord. Får nok bare kjøpe BC2 (til PC selvsagt) og bli med i spillet. :)

Systemkrav for å kjøre spillet med alt på max med god flyt? Holder det som er listet opp i profilen nedenfor ?

Endret av LockBreaker
Lenke til kommentar

Kun jeg som får "Failed to connect to EA online" nå? Pokker heller, spilte djevelsk bra, men datt ut, og nå får jeg meg ikke inn igjen.

PS3, forresten.

Endret av Rotteh
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...