Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 22. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2010 Ja så skal det jo være et realistisk spill og, snipere som er vanskelige og se som kontrollerer slettene med geværet sitt er jo akuratt det man oppdager om man går ut i krig. Lenke til kommentar
teehee Skrevet 22. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2010 det er liksom ikke like kult å være sniper når du må stå å skyte.det går vell an å bøye seg ned? Ja, mener jeg har sett videoer av folk som bøyer seg ned. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 22. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2010 Er det bekreftet? Hater snipere, men likevel, de har ikke akkurat vært noen suveren klasse på tidligere spill. Kan ikke si at jeg finner noen logisk forklaring?? Lenke til kommentar
ketle Skrevet 22. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2010 Ingen prone er bekreftet til PS3/Xbox pga sniper blir overpowered og det ødelegger gameplay. Limited edition gir deg tilgang til våpen fra starten av som du ellers måtte ha nådd høyeste nivå for å unlocke. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 22. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2010 det er liksom ikke like kult å være sniper når du må stå å skyte.det går vell an å bøye seg ned? Ja, mener jeg har sett videoer av folk som bøyer seg ned. Du kan bøye deg ned ja, men ikke legge deg ned Lenke til kommentar
Intellio Skrevet 23. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2010 Nå er BF BC2 på steam Lenke til kommentar
Daxen Skrevet 23. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2010 http://store.steampowered.com/app/901297/ Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 23. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2010 dyrt, jeg betalte 299 for mitt LM på easstore Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 23. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2010 (endret) Også er det ikke beta på steam (btw det sies at spaceworld har beta tilgang, Y/N) Endret 23. januar 2010 av Silo Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 23. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2010 (endret) $= € policyen er helt latterlig. Endret 23. januar 2010 av dicktator Lenke til kommentar
Feh Skrevet 23. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2010 Også er det ikke beta på steam (btw det sies at spaceworld har beta tilgang, Y/N) Hvorfor er det ikke beta på steam? Det står jo i annonsen at man får beta access ved kjøpet? Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 23. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2010 Har fått den annonsen nå, men når jeg skrev det så hadde jeg bare gått inn på siden. Og der står det ikke noe spess om beta, som jeg finner iallefall. Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 23. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2010 http://blogs.battlefield.ea.com/ Siden viser hva slags butikker som gir ut beta keys ved forhåndsbestilling Norway - Platekompaniet, Spaceworld, GameStop, GAME, CDON, and Absoluttspill Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 24. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2010 (endret) World Wide Option - EA Store (if your country is not listed above, please check if the EA Store is supported there), wierd, steam står ikke der? :S Endret 24. januar 2010 av Silo Lenke til kommentar
Intellio Skrevet 24. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2010 World Wide Option - EA Store (if your country is not listed above, please check if the EA Store is supported there), wierd, steam står ikke der? :S RT @L_Twin: BFBC2 Limited Ed. is now available on Steam: http://bit.ly/5Meje8 - Beta will show for pre-orders' only when it's ready to DL! http://twitter.com/OfficialBFBC2 Lenke til kommentar
bikubedronning Skrevet 24. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2010 forsto ikke helt. hvis man har kjøpt på EA store, får man beta access da? Lenke til kommentar
Intellio Skrevet 24. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2010 forsto ikke helt. hvis man har kjøpt på EA store, får man beta access da? Ja Lenke til kommentar
Feh Skrevet 24. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2010 En kompis lurer på om det spillet man kjøper fysisk i butikk bare er en voucher/key til download eller om det er en disk slik at han slipper å laste det ned. Noen som vet? Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 24. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2010 (endret) det du kjøper i butikken er med CD Endret 24. januar 2010 av Speedfrog Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå