The Doctor Skrevet 23. november 2010 Rapporter Del Skrevet 23. november 2010 Jeg vil si det er verdt å kjøpe det er en del som spiller det enda, heldigvis ikke mange som har gått over til den mørke siden, Black Ops. Og BF3 kommer om... engang Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 23. november 2010 Rapporter Del Skrevet 23. november 2010 Jeg vil si det er verdt å kjøpe det er en del som spiller det enda, heldigvis ikke mange som har gått over til den mørke siden, Black Ops. Og BF3 kommer om... engang Okey Får vell bfbc2 til ein billig penge og no Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 23. november 2010 Rapporter Del Skrevet 23. november 2010 men før BF 3 så kommer jo BF:BC Vietnam DET blir bra skulle komme før nyttår engang Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 23. november 2010 Rapporter Del Skrevet 23. november 2010 Ny mappack -> BF:BC Vietman -> BF3 Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 23. november 2010 Rapporter Del Skrevet 23. november 2010 (endret) Morsomt lesestoff: http://blogs.battlef...f-the-60-s.aspx Liker at de fjerner radio kommunikasjon i vietnam, så det blir mer skriking osv! :] Elsker EA og Dice på måten de er så åpne mot spillerene, og tar seg tid til å vise hvordan ting gjøres der osv.. :] iforhold til activision og cod gjengen... Endret 23. november 2010 av Möllers Tran 1 Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 24. november 2010 Rapporter Del Skrevet 24. november 2010 http://blogs.battlefield.ea.com/battlefield_bad_company/archive/2010/11/23/update-for-battlefield-bad-company-2-ps3.aspx Ny patch sier de? Ser ut som akuratt same changelog som forrige gang, lol Lenke til kommentar
Balli Skrevet 24. november 2010 Rapporter Del Skrevet 24. november 2010 sikte på g3 og m14 :3 Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 24. november 2010 Rapporter Del Skrevet 24. november 2010 Eneste nye jeg kan se egentlig 0_o Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 24. november 2010 Rapporter Del Skrevet 24. november 2010 (endret) sikte på g3 og m14 :3 Wow, det blir stas! Har forelsket meg i G3 - Reduced all weapon damage to the MCOM by 50%. Dette høres også bra ut for å bli kvitt tank/CG-sniping av mcom. Kan være grusomt irriterende på enkelte servere der halve angripende laget er "snipers", og andre halvparten skyter på mcom med CG.. Edit: Dette var visst med i forrige patch også.. Listen virker litt feil. Endret 24. november 2010 av iskaldcola Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 24. november 2010 Rapporter Del Skrevet 24. november 2010 M14 Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 24. november 2010 Rapporter Del Skrevet 24. november 2010 sikte på g3 og m14 :3 Wow, det blir stas! Har forelsket meg i G3 - Reduced all weapon damage to the MCOM by 50%. Dette høres også bra ut for å bli kvitt tank/CG-sniping av mcom. Kan være grusomt irriterende på enkelte servere der halve angripende laget er "snipers", og andre halvparten skyter på mcom med CG.. Edit: Dette var visst med i forrige patch også.. Listen virker litt feil. listen er for PS3, og vil komme til Xbox360 om kort tid + at noen av fiksene vil komme til pc Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 24. november 2010 Rapporter Del Skrevet 24. november 2010 Ser at Vietnam ligger ute til forhåndsbestilling på EA Store. 105,- koster det. Ser også at de som bestiller fra EA Store får "3 DAGERS FORSPRANG". Kan jeg kjøpe det fra EA Store når jeg har Steam-versjonen av BC2? Link til EA Store:http://eastore.ea.com/store/eaemea/no_NO/DisplayProductDetailsPage/ThemeID.850300/productID.219316800 Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 24. november 2010 Rapporter Del Skrevet 24. november 2010 Ser at Vietnam ligger ute til forhåndsbestilling på EA Store. 105,- koster det. Ser også at de som bestiller fra EA Store får "3 DAGERS FORSPRANG". Kan jeg kjøpe det fra EA Store når jeg har Steam-versjonen av BC2? Link til EA Store:http://eastore.ea.co...uctID.219316800 3 dagers forsprang er fint det, men vi vet fortsatt ikke NÅR det kommer ut Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 24. november 2010 Rapporter Del Skrevet 24. november 2010 Kan jeg kjøpe det fra EA Store når jeg har Steam-versjonen av BC2? Nei, det kan du ikke. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 25. november 2010 Rapporter Del Skrevet 25. november 2010 Da har TV2 gjort noen forandringer i serverne sine for de som måtte ønske den infoen Server 2: All CQ 24/24 HC Server 5: All Rush 24/24 HC Server 7: All SDM HC Server 12: White pass & Atacam desert Rush 32/32 Server 19: All CQ 18/18 Server 22: All Rush 18/18 Server 33: All Rush 24/24 Server 37: White Pass SDM HC Server 38: Arica Harbor SDM HC Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 25. november 2010 Rapporter Del Skrevet 25. november 2010 (endret) Da har TV2 gjort noen forandringer i serverne sine for de som måtte ønske den infoen Server 2: All CQ 24/24 HC Server 5: All Rush 24/24 HC Server 7: All SDM HC Server 12: White pass & Atacam desert Rush 32/32 Server 19: All CQ 18/18 Server 22: All Rush 18/18 Server 33: All Rush 24/24 Server 37: White Pass SDM HC Server 38: Arica Harbor SDM HC Dette er en vakker setup indeed. jeg savnet servere med ferre spillere og joiner ofte de med 7/32 for da blir det mer intenst. Jeg er også for at flere/alle serverne skal ha AllMaps. Den såkalte patchen som det snakkes om må være for consollene, fordi de har kanskje ikke fått pc-oppdateringene enda. Men det blir digg med acog på m14 endelig. MW2 og CODBLOPS har jo dette, så da MÅ jo BC2 også ha det såklart. Og hvorfor ikke liksom. De fleste våpnene har jo ganske like stats så.. PS: jeg skulle faktisk ønske at dette kom som unlocs som hver krevde 100000 poeng eller noe lignende. Så har vi noe å jobbe mot :D Endret 25. november 2010 av stoff3r Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 25. november 2010 Rapporter Del Skrevet 25. november 2010 PC updaten skulle visst komme noe senere La merke til at det var bare SC SDM servere så jeg sa fra til serveransvarlig så han fiksa det, så får jeg heller komme med flere ønsker når den nye mappacken er ute for den ser awesome ut. Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 25. november 2010 Rapporter Del Skrevet 25. november 2010 PC updaten skulle visst komme noe senere La merke til at det var bare SC SDM servere så jeg sa fra til serveransvarlig så han fiksa det, så får jeg heller komme med flere ønsker når den nye mappacken er ute for den ser awesome ut. kommer dere til å sette opp servere med kun vietnam maps når vietnam kommer ut? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 25. november 2010 Rapporter Del Skrevet 25. november 2010 kommer dere til å sette opp servere med kun vietnam maps når vietnam kommer ut? Det er ikke noe jeg kan svare på nå dessverre, men jeg skal sende spørsmålet videre til de som er ansvarlig for servere og slikt Er ikke sikkert de vet noe heller, men tiden vil vise. Lenke til kommentar
bikubedronning Skrevet 25. november 2010 Rapporter Del Skrevet 25. november 2010 herregud så dårlig musikk Gi meg navnet ditt og personnummer! det finnes helt sikkert på google Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå