Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Den er jo langt ifra umulig. statsen min på den er for øyeblikket:

 

5\5 Nemesis Pins

2\5 Payback Pins

 

Nemesis er easy. Men dei Payback pins....

 

Når eg speler går eg ikkje akkurat inn i fiendlig fire, og lar meg ikkje akkurat dø heller. Men skal eg spele dårligere sån at eg klare og fullføre den?

 

Dei kunne heller hat og få 10-20 kills i killstreak som er faktisk mulig og ikkje akkurat oppfordre deg til og dø.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den er jo langt ifra umulig. statsen min på den er for øyeblikket:

 

5\5 Nemesis Pins

2\5 Payback Pins

 

Nemesis er easy. Men dei Payback pins....

 

Når eg speler går eg ikkje akkurat inn i fiendlig fire, og lar meg ikkje akkurat dø heller. Men skal eg spele dårligere sån at eg klare og fullføre den?

 

Dei kunne heller hat og få 10-20 kills i killstreak som er faktisk mulig og ikkje akkurat oppfordre deg til og dø.

Jeg har egentlig aldri fulgt med på den insignian, det har vel egentlig bare vært flaks at jeg har klart et par Payback Pins...

Tror heller du bare skal fortsette å spille som du gjør og bare håpe på å få pinsa (hvertfall det jeg gjør).

 

Noen som har klart Distinguished Retaliation Combat?

Lenke til kommentar

Den Insignias: Distinguished Retaliation Combat er UMULIG! eller idotisk og fullføre... Kvifor skal eg la ein fyr drepe meg 5 gange for at eg drepe han 1 gang? Kor stor er muligheten for at samme fyren drep meg 5 ganger?

 

Skal eg springe mot basen og si, HEI DREP MEG? idiotisk Insignias!

 

Er ikke akuratt noe du går inn for å gjøre, men en gang du virkelig blir rvkjørt av fiendelaget, så blir du nok drept 5 ganger av samme person, og er du heldig får du inne et kill på en av dem.

Lenke til kommentar

Den er jo langt ifra umulig. statsen min på den er for øyeblikket:

 

5\5 Nemesis Pins

2\5 Payback Pins

 

Nemesis er easy. Men dei Payback pins....

 

Når eg speler går eg ikkje akkurat inn i fiendlig fire, og lar meg ikkje akkurat dø heller. Men skal eg spele dårligere sån at eg klare og fullføre den?

 

Dei kunne heller hat og få 10-20 kills i killstreak som er faktisk mulig og ikkje akkurat oppfordre deg til og dø.

 

hadde en runde hvor jeg hadde 36/23 i K/D og da fikk jeg Payback pin 2 ganger eller noe, men det var egentlig bare flaks.

Spilte Valparaiso og vi ble nesten regelrett overkjørt frem til den siste basen, hvor angriperne klarte å ødelegge Bravo, men sleit med Alfa. siden vi som forsvarte klarte hele tiden og desarmere bomben :D ente med at vi faktisk klart å vinne :D var til og med jevne lag, diverse ingen som stakk over på det motsatte laget. jeg må si at det er en av de gøyeste kampene jeg har spilt :D

 

kan legge til at jeg fikk 3566 poeng som engineer, 1330 peong på vehicle og i tillegg 8900 i awards :D :D

fikk blant annet 3 bronse stjerner på de 3 første våpnene til engineer :D

Lenke til kommentar

Er det mulig å se hvor fienden er med mindre de står i ro en halv meter foran deg? Hvorfor kan de ikke vises på kartet, for eksempel? Laget mitt vises som grønne og blå lys nesten uansett hvor de er (selv utenom kartet), så hvorfor har vi ikke noe lignende med fiendene? Begynner å bli rimelig lei av å ikke se dem før de er en halv meter foran meg, og ser de meg først er jeg uten unntak død. Ser jeg dem først rekker jeg som regel å skyte dem en eller to ganger før jeg dør. Det eneste er unntaket når jeg fant en fiende, stilte inn sniperrifla, fyrte av og han ble drept av en idiot på laget mitt? Jippi...

 

Men, men. Hadde det ikke vært morsomt hadde jeg ikke giddet spille i det hele tatt. ;)

 

Samme kompetansenivå som meg ser jeg.  laugh.gif

 

Personlig har jeg ikke noe problemer med å se fienden, men det er jo klin umulig å treffe dem. Uansett begynner det å gå litt bedre nå som jeg får montere kikkertsikte på våpnene. Prøv å spill som engineer helt til du får kikkertsikte og et våpen som heter "XM8 C" (eller noe slikt). Ble iallefall en veldig stor forbedring for meg.

 

Eller Assault og M16 med 4x kikkertsikte + noobtube! Det er nice  :thumbup:

 

Litt flaut å innrømme at eg har fått 6 gullstjerner på tuben nå  :blush:

Lenke til kommentar

Den er jo langt ifra umulig. statsen min på den er for øyeblikket:

 

5\5 Nemesis Pins

2\5 Payback Pins

 

Nemesis er easy. Men dei Payback pins....

 

Når eg speler går eg ikkje akkurat inn i fiendlig fire, og lar meg ikkje akkurat dø heller. Men skal eg spele dårligere sån at eg klare og fullføre den?

 

Dei kunne heller hat og få 10-20 kills i killstreak som er faktisk mulig og ikkje akkurat oppfordre deg til og dø.

 

hadde en runde hvor jeg hadde 36/23 i K/D og da fikk jeg Payback pin 2 ganger eller noe, men det var egentlig bare flaks.

Spilte Valparaiso og vi ble nesten regelrett overkjørt frem til den siste basen, hvor angriperne klarte å ødelegge Bravo, men sleit med Alfa. siden vi som forsvarte klarte hele tiden og desarmere bomben :D ente med at vi faktisk klart å vinne :D var til og med jevne lag, diverse ingen som stakk over på det motsatte laget. jeg må si at det er en av de gøyeste kampene jeg har spilt :D

 

kan legge til at jeg fikk 3566 poeng som engineer, 1330 peong på vehicle og i tillegg 8900 i awards :D :D

fikk blant annet 3 bronse stjerner på de 3 første våpnene til engineer :D

 

Hehe nice den, hadde meg ein god runde på Isla Innocent med 34/3. Funnet ganske god spot der tuben fungere konge :p

 

Snart Platium stjerne på den, arg at eg er ferdig med m60 på medic... Beste våpnet i spelet.

Lenke til kommentar

jeg holder på med å ta bronse på alle våpnene, men jeg sliter med blant annet VSS sniperern, HATER den :realmad:

 

kommer også til å slite når jeg kommer til diverse hagler. Saiga 20K er konge, men den er jo halv automatisk også da, så kansje ikke så rart at jeg har 2 gull stjerner på den :D

 

sliter også med å ta 5 kills med stasjonært våpen. siden jeg må ha Dx 9 (for å ha grei FPS) så blir det vinduet du skal se gjennom helt svart = umulig å få kills siden du skyter i blinde :(

 

mangler bare 5 pins til jeg har alle :D i følge stats-o-matic så har jeg tatt 724 pins totalt :p:D de jeg har flest av er:

Rush winner = 114

M-Com defender = 69

Kill assist = 67 :realmad: har gått glipp av mange kills, f.eks. nest siste som treffer ett kjøretøy :realmad: (når jeg allerde har skutt 3-4 ganger på den) eller lignende

Lenke til kommentar

jeg holder på med å ta bronse på alle våpnene, men jeg sliter med blant annet VSS sniperern, HATER den :realmad:

 

kommer også til å slite når jeg kommer til diverse hagler. Saiga 20K er konge, men den er jo halv automatisk også da, så kansje ikke så rart at jeg har 2 gull stjerner på den :D

 

sliter også med å ta 5 kills med stasjonært våpen. siden jeg må ha Dx 9 (for å ha grei FPS) så blir det vinduet du skal se gjennom helt svart = umulig å få kills siden du skyter i blinde :(

 

mangler bare 5 pins til jeg har alle :D i følge stats-o-matic så har jeg tatt 724 pins totalt :p:D de jeg har flest av er:

Rush winner = 114

M-Com defender = 69

Kill assist = 67 :realmad: har gått glipp av mange kills, f.eks. nest siste som treffer ett kjøretøy :realmad: (når jeg allerde har skutt 3-4 ganger på den) eller lignende

 

Hehe kjenner meg igjen der, den pin eg har mest av er "Combat Efficiency

Reach a kill streak of 6" 181 stykke.

 

Utroligt godt at bruttern endeleg har fått seg BC2 no. slepp han ødelege k/d ratio-en. Han tok den hele vegen ned på 1.2... tok søren meg flere timer og få den over 2 og lang veg til 3.4 som den var :(

 

Da våpne eg liker minst er samme sniper rifla. Alle automatiske sniper rifle funke ikkje til sniping. Bedre og springe close og ta heile magasinet i ryggen til fienden.

Lenke til kommentar

Squad deatthmatch er skitgøy hvis man spiller med kompiser og snakker sammen med mic. Spilte det på lørdagen, med to kompiser og en random fyr. De første 6 rundene var det stort så veldig jevnt og vi kom på 2. plass, men de 3 siste knuste vi alle :D Det er forresten lurt i å ha to medics, en assault og en engineer ;)

Lenke til kommentar

Er det mulig å se hvor fienden er med mindre de står i ro en halv meter foran deg? Hvorfor kan de ikke vises på kartet, for eksempel? Laget mitt vises som grønne og blå lys nesten uansett hvor de er (selv utenom kartet), så hvorfor har vi ikke noe lignende med fiendene? Begynner å bli rimelig lei av å ikke se dem før de er en halv meter foran meg, og ser de meg først er jeg uten unntak død. Ser jeg dem først rekker jeg som regel å skyte dem en eller to ganger før jeg dør. Det eneste er unntaket når jeg fant en fiende, stilte inn sniperrifla, fyrte av og han ble drept av en idiot på laget mitt? Jippi...

 

Men, men. Hadde det ikke vært morsomt hadde jeg ikke giddet spille i det hele tatt. ;)

 

Har hatt samme problem når jeg var ny i BF2, BF2142 og nå Bad Company 2. Kom meg ganske fort inn i BFBC2, så det blir lettere og lettere. Se på dette som en god trening til BF3 kommer :)

 

Recon er min favoritt også. Viktigste er å holde avstand.finn en busk, eller et knaus og begynn å spane. Følg med på et område du vet det foregår hektisk aktivitet, eller som du vet snart vil bli angrepet. Når du ser noen, trykk Q straks for å spotte dem. Hvis noen andre dreper dem før deg, så får du Spot points for å ha spotta dem, pluss at det hjelper laget ditt.

 

Se evt. video på youtube som kan gi deg tips.

f.eks:

 

Jeg spiller på Xbox360 akkurat nå, men skal snart oppgradere til en bedre PC. Bare synd at jeg må begynne på null poeng, eller kan jeg hente opp min soldat fra xbox'en?

Merket at recon er mye mye lettere på PC enn på Xbox, men hvis jeg blir flink på xbox, herjer jeg nok når jeg går over til PC :) (Wishful thinking)

Lenke til kommentar

tror det er mer pg.a. at det ikke er mulig i xbox360/ps3 å skrive når man er død, så har det ikke lagt støtte til det på pc heller. Hadde det vært ekslusivt spill til pc som bf2, så hadde det nok vært mulig å skrive når man er død...

 

Hvor er egentlig logikken i at det ikke skal være mulig her heller? Der tar det jo uansett flere år å skrive en meld så han kan jo stikke så langt uanna det stedet at det ikke er mulig :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354

Squad deatthmatch er skitgøy hvis man spiller med kompiser og snakker sammen med mic. Spilte det på lørdagen, med to kompiser og en random fyr. De første 6 rundene var det stort så veldig jevnt og vi kom på 2. plass, men de 3 siste knuste vi alle :D Det er forresten lurt i å ha to medics, en assault og en engineer ;)

 

Er det TV2 serveren du spilte på?

Lenke til kommentar

Squad deatthmatch er skitgøy hvis man spiller med kompiser og snakker sammen med mic. Spilte det på lørdagen, med to kompiser og en random fyr. De første 6 rundene var det stort så veldig jevnt og vi kom på 2. plass, men de 3 siste knuste vi alle :D Det er forresten lurt i å ha to medics, en assault og en engineer ;)

 

Så enig, så enig. Squad Deathmatch er gøy. Har funnet ut at det er lurt å forsøke å holde et bestemt punkt på kartet. Området man patruljerer bør ligge i nærheten av det tilgjengelige kjøretøyet og området bør også aller helst ha flere fluktruter dersom man skulle klare å slå tilbake motstanden. Det som er så dumt er at når hele laget er skutt, må man samle seg igjen fordi man spawner på vidt forskjellige plasser på kartet. :)

 

Kunne vært artig å satt sammen en hel server med diskusjon.no folk som spiller mot hverandre SQD Death Match hadde nok vært kos. :)

Endret av LockBreaker
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...