Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 (endret) Battlefield: Bad Company 2 Platform: PC, Xbox 360, Playstation 3 Release date: 2. mars, 2010 Som i battlefield 1943-tråden, vil dette være en tråd for de som liker nyheter/avsløringer rundt det nye bad company spillet som forhåpentligvis kommer i slutten av året. Jeg er på plass på twitter for å få med meg alle avsløringer om spillet som måtte dukke opp, jeg slenger også ut videoer som er tilgjengelige fra spillet. Du vil finne noen videoer som er filmet i veldig dårlig kvalitet med mobiltelefoner og lignende, litt nedenfor i dette innlegget. Hvis noen vil legge til noe, kjør på! Jeg klarer ikke huske alt jeg har hørt. - Singelplayer som i BFBC1 med samme hovedpersoner. Kanskje får vi vite hva som skjedde meg alt gullet de stakk av med i eneren? - Det er grunn til å tro at multiplayerdelen er den som vil stå i fokus i dette spillet, ettersom det omtrent bare snakkes om den. - Mere ødeleggelse enn i eneren, her kan man skyte på en tynt gjerde, så vil bare en bit falle av. Hus kan rives helt til bakken osv. Se videoer. - 12vs12 eller 10vs10 multiplayer, var snakk om 20vs20 før, men dette ble for mye visstnok. - Noen gamle våpen fra battlefield 1943 vil bli tilgjengelige i spillet - Black hawk er tilbake, minigun på hver side! - Firehjulere og masse andre gøye kjøretøyer - Medic er tilbake, man kan resurrecte folk nå - Bedre squadstøtte - Kun 4 classes - Bytte ut enkelte ting i classene for å lage et bra oppsett - Gold rush er tilbake - Airstrike ser ut til å være mulig - Forhåndsbestill for å få et eksklusivt våpen - Brett hvor det er vinter, dyp jungel osv. Flere detaljer kommer! Videoer: Den første videoen med gameplay, viser mye av det nye. Ekte gameplay fra comic con, snikfilmet Mer comic con gameplay, dårlig kvalitet Gameplay med veldig bra kvalitet. Enda mere gameplay Nyeste trailer fra gamescon 2009! Har noen noe å legge til? Isåfall, fyr løs. Jeg gleder meg noe sinnsykt hvertfall, det skal være sikkert. Anmeldelser: Game informer: 9.5 / 10 Endret 7. februar 2010 av Slettet-uVTr2vDm Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Jeg ble litt skuffet over BF:BC i begynnelsen siden jeg hadde håpet at det skulle bli som BF2 (som er helt geinalt), men etter jeg hadde spilt det en stund så innså jeg at de hadde fokusert på andre ting i BC og at det egentlig var et ganske bra spill. BC 2 så veldig bra ut! Likte spesielt det at når man skyter på et gjerde så faller en del av det av i stedet for at hele gjerde faller sammen etter et viss antall skudd. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Det er jo ikke litt slik spillet fungerer engang? Hadde folk faktisk spilt slik så hadde det vært drittkult, men de fleste løper bare i og prøver å samle inn en masse poeng.. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Han sier da 2010 i den ene videoen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 (endret) Han sier da 2010 i den ene videoen? Jeg tok bare informasjon fra IGN.com Det ser ut til at spillet har blitt utsatt i forhold til hva jeg og andre trudde. Q4 kan jo være det økonomiske Q4, som faktisk tar for seg de første månedene i neste år også. Hvis jeg har forstått rett. Fikser førsteposten uansett Det er jo ikke litt slik spillet fungerer engang? Hadde folk faktisk spilt slik så hadde det vært drittkult, men de fleste løper bare i og prøver å samle inn en masse poeng.. Klart det ikke blir helt slik, men når du løper der i spillet og skyter løs på alt som beveger seg sammen med kameratene dine online, kan det føles slik Derfor er battlefield best online synes nå jeg, god-følelsen av å sprenge en hel gjeng i lufta. Endret 19. august 2009 av Slettet-uVTr2vDm Lenke til kommentar
Celusion Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Her skal jeg følge med, gleder meg utrolig mye til det spillet her. Har trua på at dette knuser de nye call of duty spillene også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Et flott intervju med gameplay og masse masse informasjon for de som gleder seg litt ekstra: http://www.youtube.com/watch?v=Ddu1J_FPvZs Legg merke til flyet som flyr over battlefielden i det ene klippet, kan det være at man kan ringe inn en airstrike? Jeg håper det Masse flotte detaljer i videoen, anbefales å se. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Dette blir å gruse COD. Lenke til kommentar
Korktavla Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 jeg tror dette blir bedre enn mw2, ihvertfall ikke dårligere... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Tillat meg å si: Fyyy fidjefjell, sinnsykt bra. Dette spillet kan lett bli (edit: neste) års multiplayerspill. _damn! Endret 3. oktober 2009 av Slettet-uVTr2vDm Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 NESTE års multiplayerspill Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Gleder meg veldig! Lurer på hvor mye tid det blir mellom dette spillet og BF3 Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Er det slik at den skal bruke en fikset versjon av Frostbite 1 motoren? Leste noe om det i dag og syntes det var litt rart. Regnet nesten med de brukte Frostbite 2 versjonen og da med DX11. ? Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 er frostbite motoren ja. men med mange utbedringer, modifikasjoner, optimaliseringer og så videre. se på det som frostbite 1.5 eller no Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 er frostbite motoren ja. men med mange utbedringer, modifikasjoner, optimaliseringer og så videre. se på det som frostbite 1.5 eller no Battlefield 1943 var frostbite 1.5 Battlefield BC 2 skal bruke frostbite 2 hvor hele hele hus kan raseres og store tårn kan veltes. Man kan også skyte av deler av cover man sitter bak, som man ser på filmene. Det blir nydelig! Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 det du snakker om er "bare" fysikken som er oppdatert. den grunnlegende motoren er fremdeles den samme. frostbite 2 blir først når de bygger en helt ny motor fra grunnen av Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Jepp, jeg tok feil der ser jeg, jeg mistforstod bare denne artikkelen. http://repi.blogspot.com/2009/08/siggraph0...raphics-in.html Du har rett, jeg gir meg Uansett blir det en sinnsykt oppdatert motor med masse nye gøye detaljer rundt ødeleggelse ;> Endret 7. oktober 2009 av Slettet-uVTr2vDm Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 frostbite er etter min mening den beste motoren ute. eneste som kombinerer utrolig grafikk med destruksjonsfysikk. gleder meg virkelig til BC2 og komemr til å forhåndsbestille gold edt om det kommer Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 E elsker battelfield spillene. og frostbite motoren er rålekker! Satser på at de bruker Frostbite 3.0 i BF3 da kjipt at de ikke lanserer spillet i november. Hadde vært elsk å sitte å game i juleferien Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå