lockdog Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Heisann Er denne retningslinjen helt fjernet fra de nye retningslinjene? Jeg finner ikke noe i de nye retningslinjene som omhandler spam i forumet lengre. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Den er ikke borte, men litt omformulert. I henhold til retningslinjene §1, påpekes det at innleggets art ikke skal inneholde overdreven bruk av smilies, store bokstaver eller andre tegn er da dette er forbudt. Så ligger det litt mellom linjene at dette også gjelder korte, unødige innlegg. Forumet skal ikke være en plass for unødigheter. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 10. august 2009 Forfatter Del Skrevet 10. august 2009 Helt ærlig så ser jeg ikke at dette hindrer poster av type Ok og Enig Eneste jeg ser denne paragrafen hindre er JAA!"#!"#!"#!"#!"# Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Jeg syntes at korte innlegg som f eks "jeg er enig" eller "ok men da skjonner jeg" burde vaert tillatt. Slike innlegg har man for a vise at man har lest og forstatt argumentet til motpersonen, nar man ikke har noe a legge til selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg