tepe2 Skrevet 16. september 2009 Forfatter Del Skrevet 16. september 2009 Dekoderen jeg omsider fikk har fungert med et lite unntak, lyden forsvant plutselig. Resetting ordnet det. MEN, utrolig nok har jeg nå, som tidligere forutsett, fått purring på en regning. Dette er regninga jeg tidligere har gjort det klart at jeg ikke kom til å betale. "Kundeservice", hvis man kan kalle dem det, var helt enig og snakket attpåtil om at jeg i tillegg til å slippe å betale regningen, burde ha en form for kompensasjon. Er faen ikke mulig etter alt dette styret! Er det du thomasSim87 som har sendt den? Har du fått jobben din tilbake? Forresten, glem det, ser helst at du ikke poster mer i denne tråden. Du gidder jo ikke å lese innleggene, du er jo bare ute etter å spre sure oppgulp og fremheve hvor fantastisk du er. Du må ha hatt en trasig oppvekst. Stakkars jævel. Håper du får hjelp av noen. Lenke til kommentar
spurspower Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Jeg leier en leilighet der det er kabel-tv med CD grunnpakke. I den gamle leiligheten har jeg en media highway(nokia 9321s) dekoder, men den ble da brukt sammen med parabol. Vil jeg kunne bruke denne dekoderen i den nye leiligheten som har kabel-tv? Eller må jeg kjøpe en helt ny? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå