thomassim Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Har nå vært på CD sine sider og sendt følgende melding, og samtidig gjort dem oppmerksom på at den blir gjengitt på forum: Nå får det for svarte faen være nok fra dere inkompetente jævla idioter!!! Jeg har snakket med dere flere ganger ang. mitt problem uten å komme til noen løsning. Siden 24-25 juli har jeg ikke hatt bilde eller lyd, og har det fortsatt ikke! Dekoderen var først halvveis død, ikke lys i displayet. Deretter har jeg av en eller annen grunn fått lys i dekoderen, kanalene kommer opp, men bilde er svart. Det står "ingen kort-ingen adgang" oppe til venstre på skjermen. Dere har sendt oppdatering hele tre - 3 - ganger. En jeg snakket med hos dere sa jeg trengte ny dekoder, jeg kunne kjøpe eller fortsette å leie. MEN, utrolig nok kunne han ikke oppgi pris på dekoder, gi noe tilbud hverken godt eller dårlig eller sende leiedekoder. Han hadde ingen info/opplysninger om pris eller hvordan han skulle gjøre det. DETTE VAR HOS DERES KUNDESERVICE! JÆVLA IDIOTER! Skal jeg betale for svart skjerm??? Han satte meg over til en annen kar, har mistanke om at dette var på en mer teknisk avdelig enn kundeservice. Denne såkalte teknikeren hadde et kjempeforslag: Vi prøver EN OPPDATERING. HALLO! Jeg skulle vente en time og så ringe tilbake igjen dersom det ikke gikk. GJETT HVA. DET GIKK IKKE DENNE GANGEN HELLER. Jeg ringte selvsagt tilbake igjen. Flere ganger. Uten å komme igjennom til annet enn automatiske svarere med samme intelligensnivå som deres ansatte. Jeg satt hele ventetiden ut! HVA FAEN MENER DERE JEG SKAL GJØRE? Premier League (ja dere vet, eneste grunnen til at dere eksisterer) har startet og jeg forlanger en løsning NÅ! Ikke imorgen! Mitt problem er beskrevet i diverse forum på internett, og kopi av denne henvendelsen vil bli gjengitt ordrett der. Har forresten erfart gjennom søk og lesing på diverse forum de siste dagene at det er MANGE MANGE FLERE som har problemer med dere. Dere har mitt navn, adresse, fødselsdato og telefonnummer. ORDNE OPP I SAKEN NÅ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Har ingen forhåpninger. Når jeg jobba i CD så elska jeg å få sånne brev, holdt på å le meg ihjel og synes det var vanvittig morsomt å svare tullinger som sender sånne "jeg er tøff i trynet på mail" brev BTW, Canal+ er ikke CD, så Canal+ kan du få hos stort sett ALLE tv-leverandører Lenke til kommentar
tepe2 Skrevet 23. august 2009 Forfatter Del Skrevet 23. august 2009 Som jeg påpekte i en tidligere post så vet jeg forskjell på CD og Canal+. Hadde jeg jobbet i CD hadde jeg gått stille i dørene, og ikke fortalt det til noen. Jeg hadde skjemtes. Men siden du har jobbet der kan du jo fortelle meg hvilke alternativer jeg har i Narvik. Jeg vil ha ALLE Canal+ kanalene slik at jeg får med meg en gitt Premier League kamp uansett hvilken av kanalene de velger å sende den på. Tror ikke du finner så mange alternativer. Har forresten ikke fått noe svar på mailen ennå. Til tross for at jeg snakket med deres fakturaservice dagen etter mailen ble sendt, og han lovte å ordne slik at jeg ble prioritert opp i køen. Jeg ringte i utgangspunktet for å gi beskjed om at regningen som forfalt samme dagen eller dagen etter ikke ville bli betalt. Det var han enig i, og mente jeg burde ha en form for kompensasjon i tillegg. Pene ord, men ingenting skjer. Jeg får vel snart purring og trussel om inkasso. Har også ringt dem ennå en gang etter det. For to dager siden. Han jeg snakket med skulle sende ny dekoder, og sa jeg ville ha den i slutten av uka som kommer. Tviler på at han "får det til". Er jo tross alt litt vanskelig. Siden du har jobbet der, kan du jo også sende meg navn og nummer til diverse lederskikkelser i bedriften. Kanskje de har EN seriøs mann i bedriften som det går an å prate med og stole på. Eller kanskje ikke. Tviler. Lenke til kommentar
tepe2 Skrevet 23. august 2009 Forfatter Del Skrevet 23. august 2009 Når jeg jobba i CD så elska jeg å få sånne brev, holdt på å le meg ihjel og synes det var vanvittig morsomt å svare tullinger som sender sånne "jeg er tøff i trynet på mail" brev Skjønner forresten ikke hvorfor du sluttet å jobbe der. Du passer særdeles godt inn i bedriften og deres kundeservice. Lenke til kommentar
thomassim Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 (endret) Siden du har jobbet der, kan du jo også sende meg navn og nummer til diverse lederskikkelser i bedriften. Kanskje de har EN seriøs mann i bedriften som det går an å prate med og stole på. Eller kanskje ikke. Tviler. Det kan jeg ikke gi deg, fordi det finnes ikke! Alle som en er like ubrukelige! Finnes noen unntak naturligvis, men de ville nok bare sagt seg enig med alt du sa og gitt deg 1mnd gratis med c+ bare for å bli kvitt deg Endret 23. august 2009 av thomasSim87 Lenke til kommentar
thomassim Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 (endret) Når jeg jobba i CD så elska jeg å få sånne brev, holdt på å le meg ihjel og synes det var vanvittig morsomt å svare tullinger som sender sånne "jeg er tøff i trynet på mail" brev Skjønner forresten ikke hvorfor du sluttet å jobbe der. Du passer særdeles godt inn i bedriften og deres kundeservice. Jeg var nok en av få som faktisk kunne jobben min og var dyktig! Men jeg holdt til på kabel, vet av personlig erfaring med parabol avdelingen at de er komplett ubrukelige! Uansett så er det gøy å svare på mailer fra folk som er tøffe på nettet, men de fleste gidder ikke svare på mailen eller bare sier noe fordi de ikke orker å svare på sånne tullete og patetiske mailer! Du virker som en typisk fyr som ikke evner å fabrikkresette dekoderen osv, og bare klager så fort det kommer noe på skjermen du ikke forstår Endret 23. august 2009 av thomasSim87 Lenke til kommentar
tepe2 Skrevet 27. august 2009 Forfatter Del Skrevet 27. august 2009 Men jeg holdt til på kabel, vet av personlig erfaring med parabol avdelingen at de er komplett ubrukelige! Jeg har kabel-tv, og det er kabel-tv hos CD jeg har vært i kontakt med. (Tror ikke du har lest og forstått alle tidligere innlegg i denne tråden) Du virker som en typisk fyr som ikke evner å fabrikkresette dekoderen osv, Du er virkelig smart du, som vet alt. Dette har vært prøvd to ganger mens jeg hadde CD på tråden, uten hell. Var nok derfor de til slutt faktisk sendte meg ny dekoder. Ringte idag bare for å sjekke at dekoderen er sendt. De hadde pakkesporing på den. Var sist registrert ved omlastingsterminal på Fauske, noe som bør bety at den er meg ihende imorgen, senest lørdag. Fikk som ventet aldri svar på mailen. Tviler på at jeg får noen form for kompensasjon heller. Jeg har jo tross alt bare hatt svart skjerm siden 25. juli, noe man selvsagt må regne med når man er kunde hos CD. Jeg var nok en av få som faktisk kunne jobben min og var dyktig! Eh...ja du var sikkert kjempeflink. Lenke til kommentar
thomassim Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Du har helt rett, 2 sider med pur syting gidder jeg ikke lese igjennom! Så kun på det siste syteinnlegget og kommenterte det Det eneste de kan gi deg kompensasjon på er c+, siden du hele tiden har hatt analoge signaler Klarer du ikke å snakke for deg, så ebber det ut med at du ikke får en dritt.. Klarer du å prate for deg så får du sikkert dekka c+ tiden du har vært uten Rettere sagt, fra første gang du ringte inn og klaget! Lenke til kommentar
covah Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Canal Digital kan ABSOLUTT ikke kundebehandling, noe den ex-ansatte i denne tråden er et godt eksempel på. De svarer aldri på mail, og de gangene man kommer gjennom på telefon, får man bare servert svada (såframt man ikke skal kjøpe noe, da blir man nærmest slikket oppetter ryggen). Hadde jeg hatt noen form for tilknytning til brukerstøtteavdelingen deres, hadde jeg skjemtes. Dekoderne de leverer må i tillegg være markedets absolutt dårligste, og programvaren i dem må være skrevet av apekatter. Lenke til kommentar
thomassim Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Canal Digital kan ABSOLUTT ikke kundebehandling, noe den ex-ansatte i denne tråden er et godt eksempel på. De svarer aldri på mail, og de gangene man kommer gjennom på telefon, får man bare servert svada (såframt man ikke skal kjøpe noe, da blir man nærmest slikket oppetter ryggen). Hadde jeg hatt noen form for tilknytning til brukerstøtteavdelingen deres, hadde jeg skjemtes. Dekoderne de leverer må i tillegg være markedets absolutt dårligste, og programvaren i dem må være skrevet av apekatter. Jeg har aldri prøvd å gi deg noen form for "kundebehandling" her, ville bare påpeke hvor innihelvetes mye du syter og hvor patetisk du virker Du kommer ingen vei med å skrive innlegg her, da får du jo heller skrive mail til forbrukerrådet og\eller forbrukerombudet Lenke til kommentar
covah Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Ehh... ta en titt på hvem som har postet hva. Lenke til kommentar
asgr Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Canal Digital kan ABSOLUTT ikke kundebehandling, noe den ex-ansatte i denne tråden er et godt eksempel på. De svarer aldri på mail, og de gangene man kommer gjennom på telefon, får man bare servert svada (såframt man ikke skal kjøpe noe, da blir man nærmest slikket oppetter ryggen). Hadde jeg hatt noen form for tilknytning til brukerstøtteavdelingen deres, hadde jeg skjemtes. Dekoderne de leverer må i tillegg være markedets absolutt dårligste, og programvaren i dem må være skrevet av apekatter. Jeg har aldri prøvd å gi deg noen form for "kundebehandling" her, ville bare påpeke hvor innihelvetes mye du syter og hvor patetisk du virker Du kommer ingen vei med å skrive innlegg her, da får du jo heller skrive mail til forbrukerrådet og\eller forbrukerombudet Nå må jo du greie å skille på hvem som skriver hva her inne da! Der beviste du iallefall at du er like tilbakestående og inkompetent som dine tidligere kollegaer. FLAUT! Lenke til kommentar
thomassim Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Canal Digital kan ABSOLUTT ikke kundebehandling, noe den ex-ansatte i denne tråden er et godt eksempel på. De svarer aldri på mail, og de gangene man kommer gjennom på telefon, får man bare servert svada (såframt man ikke skal kjøpe noe, da blir man nærmest slikket oppetter ryggen). Hadde jeg hatt noen form for tilknytning til brukerstøtteavdelingen deres, hadde jeg skjemtes. Dekoderne de leverer må i tillegg være markedets absolutt dårligste, og programvaren i dem må være skrevet av apekatter. Jeg har aldri prøvd å gi deg noen form for "kundebehandling" her, ville bare påpeke hvor innihelvetes mye du syter og hvor patetisk du virker Du kommer ingen vei med å skrive innlegg her, da får du jo heller skrive mail til forbrukerrådet og\eller forbrukerombudet Nå må jo du greie å skille på hvem som skriver hva her inne da! Der beviste du iallefall at du er like tilbakestående og inkompetent som dine tidligere kollegaer. FLAUT! Gidder ikke sjekke hva trådstarter kaller seg, tok det bare for gitt at all denne patetiske sytingen kom fra samme person! Tror nok du bør lese over brevet ditt, og hvordan du formulerer deg i det, da ser du fint hvem den tilbakestående og analfabete idioten er Lenke til kommentar
asgr Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Canal Digital kan ABSOLUTT ikke kundebehandling, noe den ex-ansatte i denne tråden er et godt eksempel på. De svarer aldri på mail, og de gangene man kommer gjennom på telefon, får man bare servert svada (såframt man ikke skal kjøpe noe, da blir man nærmest slikket oppetter ryggen). Hadde jeg hatt noen form for tilknytning til brukerstøtteavdelingen deres, hadde jeg skjemtes. Dekoderne de leverer må i tillegg være markedets absolutt dårligste, og programvaren i dem må være skrevet av apekatter. Jeg har aldri prøvd å gi deg noen form for "kundebehandling" her, ville bare påpeke hvor innihelvetes mye du syter og hvor patetisk du virker Du kommer ingen vei med å skrive innlegg her, da får du jo heller skrive mail til forbrukerrådet og\eller forbrukerombudet Nå må jo du greie å skille på hvem som skriver hva her inne da! Der beviste du iallefall at du er like tilbakestående og inkompetent som dine tidligere kollegaer. FLAUT! Gidder ikke sjekke hva trådstarter kaller seg, tok det bare for gitt at all denne patetiske sytingen kom fra samme person! Tror nok du bør lese over brevet ditt, og hvordan du formulerer deg i det, da ser du fint hvem den tilbakestående og analfabete idioten er Men hvis du ikke engang gidder å orientere deg om tråden du legger innlegg i, da lar du heller være da vet du. så slipper vi andre å kaste bort mere tid på deg. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 (endret) Trådstarter: Din feil at du har vært uten canal+ og tv. Tror du har store problemer med å snakke for deg hvis du ikke greier å bestille ny dekoder før det har gått nesten 2 måneder. thomasSim87: Er ikke noe vits å rakke ned på CD kundeservice, så ille er det faktisk ikke. Mista du jobben der, eller? Endret 13. september 2009 av Nikkor Lenke til kommentar
thomassim Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Så ille er den faktisk jo! Nå har jeg prøvd å si opp TV2 Sport med riktig utgårdato i over 1mnd, og først på fredagen så fikk jeg en bekreftende mail på oppsigelse med korrekt dato.. Det er ikke bare dårlig kundeservice, det er horribel kundeservice! Og hadde det bare vært et engangstilfelle....... Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Huff av meg. Bra du ikke jobber lenger hvertfall, tipper du var rå på salg, haha. Lenke til kommentar
thomassim Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 (endret) Ja, er faktisk veldig glad for det! Var faktisk veldig god på salg, hadde rundt 180-200 salg i måneden og de fleste lå rundt 50-100.. Var vel den eneste på teamene jeg var på(20-30 forskjellige folk) som hadde bonus hver eneste måned! Vant 4-5 salgskonkurranser av 5-6 det året jeg var der+teamkonkurranse osv Vil forresten anbefale deg å ta et oppfriskningskurs i norsk skriftlig, der har du mye å hente! Og er det noe du lurer på så er det bare å sende en PM, så slipper du og jeg og alle andre å forpeste denne tråden noe mer Endret 13. september 2009 av thomasSim87 Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Med andre ord, du var dårlig til å selge. Og trodde du var bedre enn alle andre. Anyways, nok OT. Håper trådstarter får en dekoder som fungerer. Lenke til kommentar
thomassim Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Med andre ord, du var dårlig til å selge. Og trodde du var bedre enn alle andre. Anyways, nok OT. Håper trådstarter får en dekoder som fungerer. Herregud for en stusselig liten gutt du er! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå