Gå til innhold

Hva ville du gjort om du ble dritrik, og hva skal du gjøre for å bli det?

dronjom

Anbefalte innlegg

Derfor ville det sannsynligvis ikke øke livskvaliteten til Ola Nordmann noe særlig hvis man selv hadde blitt rikere når alle andre også hadde blitt det.

Jo.... hvis man flytter til utlandet! :p

Det er jo snakk om hele befolkningen her. Skal alle flytte til utlandet?

Ja, hvis alle får 20 millioner HVER (ikke på deling) så vil alle flytte til spania! :p Norge blir en ensom, men dyr, fjellheim for de rike turister. Shit happends.. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde flyttet til Beverly hills i et passe fint hus ved kysten, ikke noe bling-greier til 50 bøtteliarder. Så hadde jeg kjøpt meg en Corvette Stingray 79-modell med all innmaten skiftet ut.

Resten hadde jeg investert, slik at jeg kan få mer penger og mer politisk makt.

Lenke til kommentar
Derfor ville det sannsynligvis ikke øke livskvaliteten til Ola Nordmann noe særlig hvis man selv hadde blitt rikere når alle andre også hadde blitt det.

Ja, hvis alle får 20 millioner HVER (ikke på deling) så vil alle flytte til spania! :p Norge blir en ensom, men dyr, fjellheim for de rike turister. Shit happends.. :p

20 millioner hver.

Lenke til kommentar

Ikke tale om jeg hadde flyttet til Spania. Jeg hadde nok flyttet et sted, men Spania?

Hvis jeg ble rik ville jeg reist mye rundt i verden, jeg elsker å reise.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Når jeg blir rik skal jeg:

Kjøpe meg stort fint hus

Kansje en 10 forskjellige hus rundt om kring i norge, fra lengst sør til lengst nord

Også en del hytter og sånt.

Feriehus i mange land, sverige, danmark, frankrike, færøyene, irland, og i sydligere strøk, og min egen lille sydhavsøy med båt :yes:

Egen stall der jeg leier ut stallplasser til andre, og har min egen hest. Ridehall og flink trener. Ansatte som tar seg av stallen når jeg er og reiser til mine ferieplasser. Dyr! Hund og katt, minigris og noen høner.

Jeg skal ha berner sennen eller golden retriver tror jeg. Også en main coon. .

En fet bil som har firhjulstrekk og er krasjsikker. Men skal ikke kvitte meg med min gamle godbil selv om jeg blir rik.

Jeg skal reise rundt i verden, kansje jeg må få noe hjelp til og kurere min flyskrekk.

Skal ha meg diger flatskjerm tv, og pc og svada. Skal handle alt jeg har lyst på når jeg er på butikken.

Fult barskap med halve polet inni.

hmmmmmm

Lenke til kommentar

Dersom jeg ble virkelig steinrik, og da mener jeg ekstremt rik. Formue på nærmere en milliard NOK. Da skulle jeg kjøpt en sunseeker 37m yacht bare som en vulgær maktdemonstrasjon for å vise min økonomiske styrke.

<object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=15PZewI9FF4"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=15PZewI9FF4" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>

Se filmen hos Youtube

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar

Jeg ville kjøpt meg en stor bygård eller fler, der jeg leide ut leilighetene.

Ville hatt 100% fokus på studier.

Senere, når jeg ble eldre hadde jeg jobbet som vaktmester et par timer i uken i min egen bygård.

Hvis alle vant i lotto, ville det såklart blitt hyperinflasjon, og Norge ville ikke vært et særlig praktisk land å bo i.

Endret av Rs125
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...