arela Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 Mygg - er det ikke ved kysten, eller har vi rundet kysten og plassert Runde på ei rund myr i runde skauen. Er april/mai best for Rundefugl :!: så er jeg enig i at det høres interessant ut. Lenke til kommentar
fototim Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 Mygg - er det ikke ved kysten, eller har vi rundet kysten og plassert Runde på ei rund myr i runde skauen.Jeg snakker om Runde i Telemark. Neida. Hele kamodebatten er egentlig et sidespor i denne tråden. Selv om det ikke var jeg som starta det, skal jeg prøve å skjerpe meg litt på OT. Lenke til kommentar
kimare Skrevet 11. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2010 Er denne fortsatt aktuell eller er prosjektet skrinlagt? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 11. februar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. februar 2010 Tja. Jeg skal på folkehøyskole i lofoten, så der er det vel mulig å få tak på noen lundefugler, så jeg synes ikke det blir nødvendig med en tur til runde for min del, men kan ikke snakke for resten av gjengen. Lenke til kommentar
fototim Skrevet 11. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2010 Sånn i utgangspunktet er jeg fortsatt interesert. Men vår og sommerprogrammet mitt begynner å bli ganske fult. Lenke til kommentar
Mr_Sunde Skrevet 11. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2010 Jeg er klar Lenke til kommentar
kimare Skrevet 11. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2010 Sånn i utgangspunktet er jeg fortsatt interesert. Men vår og sommerprogrammet mitt begynner å bli ganske fult. Det er alltid litt frekt å spørre andre om de vil ta på seg oppgaver, men jeg har skjønt at du bor i nærheten. Dersom du har lyst og kapasitet har du mulighet til å lage et enkelt opplegg, hadde det vært supert. Dette vil innebære en enkel oversikt over fine steder i området, et par anbefalte overnattingsplasser i området (fra telt, til litt mer komfortabelt) og finne en dato som passer deg. Dersom det er interesse for dette vil folk melde seg på og bli med, er det liten interesse finner du bedre ting å gjøre i det aktuelle tidsrommet. Lenke til kommentar
arela Skrevet 13. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2010 Jeg kunnde godt tenkt meg en slik tur. Lenke til kommentar
fototim Skrevet 13. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2010 Sånn i utgangspunktet er jeg fortsatt interesert. Men vår og sommerprogrammet mitt begynner å bli ganske fult. Dersom du har lyst og kapasitet har du mulighet til å lage et enkelt opplegg, hadde det vært supert. Dette vil innebære en enkel oversikt over fine steder i området, et par anbefalte overnattingsplasser i området (fra telt, til litt mer komfortabelt) og finne en dato som passer deg. Bor omtrent to timer unna, men jeg kjenner forholda brukbart der oppe. Så om interessen er stor nok, kunne jeg nok organisere litt. Lenke til kommentar
Sille Skrevet 13. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2010 Jeg kunnde godt tenkt meg en slik tur. Jeg og. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 15. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2010 Jeg skal på tur med pentaxianere i midten av april. dessuten skal jeg en drøy uke til Østerrike og kanskje en helg i Amsterdam i april så jeg vet ikek om jeg rekker å bli med hvis dette legges i april måned.. men hadde dog vært interesant å vært med.. Lenke til kommentar
kimare Skrevet 15. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2010 Bor omtrent to timer unna, men jeg kjenner forholda brukbart der oppe. Så om interessen er stor nok, kunne jeg nok organisere litt. Jeg er definitivt med dersom tidspunktet passer. Lenke til kommentar
fototim Skrevet 9. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2010 Jeg er redd for at jeg må trekke meg fra å organisere dette prosjektet. Har andre ting som jeg er nødt til å prioritere. Lenke til kommentar
kimare Skrevet 10. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2010 Det har jeg ingen problemer med å forstå, interessen er tydeligvis ikke veldig stor heller. Derosm jeg reiser på egenhånd, kan jeg ta kontakt på PM og be om et par råd og tips? Lenke til kommentar
fototim Skrevet 10. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2010 Gjør gjerne det. Kanskje vi kan reise samtidig òg hvis det passer sånn? Poenget er i hovedsak at jeg føler at jeg har nok og organisere. Lenke til kommentar
arela Skrevet 10. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2010 Gi en enstrøket C om/når noen skal dit, så får vi se om noen ifra disse kondisjonerte strøk kommer dere i møte. Ser Sille ivrer også. Lenke til kommentar
fototim Skrevet 10. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2010 C Jeg skal for første gang på vintertur dit nå til helga, sammen med Alunfoto og en til. Lenke til kommentar
arela Skrevet 10. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2010 Ra ta ta taaa - Jeg hører en C, men det er desverre feil helg :-( Lenke til kommentar
kimare Skrevet 11. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2010 Gjør gjerne det. Kanskje vi kan reise samtidig òg hvis det passer sånn? Poenget er i hovedsak at jeg føler at jeg har nok og organisere. Ser den tar kontakt om jeg reiser opp. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 4. april 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. april 2011 Det ble ikke noe stort treff i 2010, og nå har det jammen blitt 2011. Jeg har tenkt meg innom Runde på vei ned fra Lofoten i Mai. Nærmere bestemt fra 18. mai til 19. mai (kommer kjørende oppefra kvelden den 18. og overnatter nok i telt, drar videre rundt middagstider den 19.) Noen som har interesse for å møte og bli med på minitreff? Helst noen med en nikon 600mm F/4 til overs? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå