Helgi Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Jeg er ganske sikker på at jeg poster i feil katagori, men jeg fant ikke noen smartere plass heller. Den kan vel uansett flyttes til rett plass av moderatorene, heh? Ja til mitt problem da.. Jeg brukte intill nylig Bittorrent for nedlasting, og nå har jeg uinstallert den og startet med utorrent. Spørsmålet er da, hvordan kan jeg få de filmene jeg hadde lastet ned over bittorrent til å lastes opp, via utorrent. Jeg prøvde å legge filmene i nedlastnings mappen for utorrent, men det fungerte heller ikke. Gode forslag? =) Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Bare å åpne torrentene på nytt, altså torrent filene i utorrent. Du må også lete til riktig lokasjon. Håper dette er lovlige nedlastede filmer. Lenke til kommentar
Helgi Skrevet 10. august 2009 Forfatter Del Skrevet 10. august 2009 Bare å åpne torrentene på nytt, altså torrent filene i utorrent. Du må også lete til riktig lokasjon. Håper dette er lovlige nedlastede filmer. Det er det ja. =) Spørsmålet er da, hvor finner jeg torrentene? Jeg har filene av filmene på pcen, men inne i dem ligger ikke torrentene. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Last dem ned på nytt fra den aktuelle trackeren.. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Legg de i nedlastning-/temp-mappe, finn aktuelle .torrent-fil, åpne i µTorrent, velg samme nedlasnintssted som du plasserte filene, OK, høyreklikk, klikk på Force Re-Check. Er det gjort riktig skal den søke gjennom og gå opp mot 100% og dermed seede. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå