fcuk_IT Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Nikon D90 m/17-55mm @ 55mm f/2.8, ISO 200 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Dette liker jeg. Bra farger og tekstur i de skarpe områdene. Eneste å prike på - er litt usikker på de greiene på høyre side. Lurer på om det kunne vært croppet vekk. Tom Lenke til kommentar
fcuk_IT Skrevet 10. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Dette liker jeg. Bra farger og tekstur i de skarpe områdene. Eneste å prike på - er litt usikker på de greiene på høyre side. Lurer på om det kunne vært croppet vekk. Tom Jeg er litt både og, cropper jeg bort brannslukkeren til høyre, så syns jeg at jeg mister mye av dybdefølelsen i bildet. Samtidig blir det penere uten, dessuten kan man få en aldri så liten diagonal opp i høyre hjørne. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Den røde "pillaren" forstyrrer litt, men ikke så mye. Mer opptatt av å holde meg vekke fra kniven. Fargene er nydelige, bortsett fra kniven. Rødfargen er litt blass. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 (endret) Nydelige farger og lys. Ikke spesielt spennende med utpreget midtstilling av motivet. Uten brannslukkeren faller det paddeflatt i mine øyne - den må absolutt være med for å gi dybde. Endret 10. august 2009 av Anew Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 Bra bilde, liker fargene. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 Nå som du har vist en croppet versjon, fcuk_IT, så må jeg si meg enig med deg (og Anew) at brannslukkeren må være med. Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå