lassera Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Skal nå bytte ut min gamle lcd viewsonic 32" til noe større. Har fylt ut malen som jeg fant på forumet. Størrelse: 42, Hvor langt unna tven sitter du? ca 3,5m Prisklasse: Under 7,5k Hva slags spesifikasjoner mener du tven bør ha? LCD/Plasma? åpen for begge:P FullHD? Ja 3x HDMI? minst 1 Hva slags kildesignal har du? parabol Hva annet enn tv skal du bruke den til? dvdspiller Skal du koble til pc? Ja, spilling og film Håper noen kan hjelpe meg:D Lenke til kommentar
lassera Skrevet 12. august 2009 Forfatter Del Skrevet 12. august 2009 Ingen som kan hjelpe?? Lenke til kommentar
LORD G10 Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Det er et klassisk set-up du har og hvis du kikker litt på trådene i dette forumet så vil du finne tv-er som kan passe for deg. Nå vet jeg ikke helt hvor mye fokus du har på spillingen, men hvis det utgjør en stor del av din tv hverdag så er det nok lurt å gå for en lcd. Hvis det er film og tv som er ditt hovedfokus så er plasma det beste valget. Skal du ha en plasma i din prisklasse så burde du sjekke ut LG PQ6000... S serien til Panasonic er et annet alternativ... Hvis du skal ha en lcd så sjekk ut A6 og B6 serien til Samsung. Alternativt kan du sjekke ut lcd modellene til Philips. De blir sjelden diskutert på disse forumene, men de er blant de bedre på vanlige tv signaler. Om du skal ha HD eller HD-Ready er ikke så innmari viktig siden du ikke skal ha en tv som er over 42”. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå