Gå til innhold

ATI R360 i løpet av sommeren

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ATI lanserte nylig Radeon 9800 Pro med 256 MB DDR-2 minne, som et slags "motangrep" mot NVIDIA sin lansering av GeForce FX 5900 Ultra. Disse løsningene er så godt som jevnraske, og ved å lansere en høyere klokket versjon av dette kortet kan ATI kanskje innta ytelsestronen igjen.

Trodde FX 5900 hadde et lite overtak jeg. Må inrømme jeg ikke har lest så mange tester og skjermkort er ikke akkurat min største interesse men i de jeg har lest (skummet gjennom) hadde vel FX et lite forsprang?

Ser jo her de kommer meget likt ut men det er jo bare 3dMark03.

Edit: Ser jo det ikke er så mye forskjell.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

så godt som jevnraske var nå drøyeste laget da..

men uansett,ingen fullstendige tester med skikkelige drivere til begge kortene= ingen konklusjon :)

Lenke til kommentar

high-end" markedet som nåværende R350, og være basert på 0.15 mikrometer. RV360 blir på sin side en budsjettmodell på linje med RV350 (Radeon 9600 Pro), og vil som sin forgjenger bli produsert ved en 0.13 mikrometer prosess.

litt rart det der? ikke omvendt da?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o

:lol:

Nå er det en aldri så liten krig på gang. Som sagt så har jo ATi sagt de skal ha det beste kortet ut 2003 og det virker som om de virkelig skal gå inn for det. Hurra for krig og pris dumping av konge kort i tiden fremover :woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...