Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Tips til landeveis sykkel, for trening?

amatoer-ja

Anbefalte innlegg

Beklager et nytt innlegg om hjelp til kjøp. Skal kjøpe meg en landeveis sykkel, for trening og hygge. Er absolutt nybegynner, selv om jeg har passert 50. Jeg skal ha en god sykkel, redd at inspirasjonen kan bli borte hvis jeg kjøper en litt dårlig sykkel. Har ventet i hele sommer, for jeg tror jeg kan få et bedre kjøp nå, når sesongen går mot slutten. Tenker mest på å kjøpe brukt, ikke for gammelt og i tip topp stand. Jeg er 186 lang, veier 84-87 kg. Armene er lang i forhold til resten. Sliter litt med stiv nakke, ikke så mye. Innerbenlengden er 83cm. Tenker på en ramme på 58 Cm.. Passer det, tro? Pris ikke så mye over 15000, men noe har jeg å gå på. har sett på denne:Specialized S-works Tarmac 2007. Har også sett på en GT ultra. Kom gjerne med tanker om hva jeg skal prioritere. Hvor mange eiker må jeg ha i hjulene med min vekt. Jeg bor på en plass der det er umulig å få prøvd sykkler først, så da tenkte jeg jeg kan like gjerne kjøpe brukt. Sportsbutikken prøver bare å prakke på meg en sykkel jeg ikke har lyst på. Jeg blir veldig glad, hvis noen svarer meg. Hilsen Trimmer. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Husk at emnetittelen skal beskrive trådens innhold og det skal komme klart frem av førsteinnlegget hva temaet for tråden er. Unngå overdreven bruk av store bokstaver og tegn. Emnetittel skal være på minimum tre ord. I henhold til retningslinjene er emnetittel endret til noe som lettere kan gi bedre tilbakemeldinger og/eller assistanse.

Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding".

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...