Mongobjørn Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 (endret) I brevet fra skogmo vgs så stod det "Alle elever må ha kalkulator, som skal være av typen Casio fx-82-ES. http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=10588771 Men jeg har en casio kalkulator fra før av og den er av typen CFX-9850GC+ http://www.papyrus.no/PartDetail.aspx?q=p:...;c:493;r:kelkoo Trur dere det går bra? Endret 10. august 2009 av sebomstian Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Eg trur det hår bra. På skulen eg gjekk på var det ikkje så nøye berre den hadde funksjonar som cos osv. Lenke til kommentar
BiB Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Jeg har den siste du linket til. Jeg tror det er en nyere modell bare. Så kan jo ikke være så ille da. Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Altså, grunnen til at skolen bestemmer at man skal bruke en bestemt kalkulator er fordi læreren skal kunne vise nøyaktig hva man skal trykke på for å bruke de riktige formlene, om du vet hvordan du bruker kalkulatoren din er det helt likegyldig hva slags kalkulator du bruker. Lenke til kommentar
Mongobjørn Skrevet 11. august 2009 Forfatter Del Skrevet 11. august 2009 Ah ok, jeg vet ikke åssen man bruker den kalkulatoren med læreren sa at det gikk bra:) Lenke til kommentar
multisync Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 (endret) Vi fikk ihvertfall streng beskjed om å holde oss til texas, hadde vi casio så fikk vi selge den (er andre skoler i området som bruker casio). Det gjør ting mye lettere når det er det læreren er vant med + at alle i klassen kan gjøre likt. Så lenge læreren kan begge så er det jo greit nok (står fremgangsmåte for utregning for både casio og texas i boka) Endret 11. august 2009 av multisync Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå