ShadowViper Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 heei. jeg og en kamerat leter etter ett spill med coop/splitscreen. noe som er action fylt/skyting osv.. venter så spent på army of two 40th day ^^, list opp og slå til med det dere har men ja.. orker ikke å utfylle det noe mer.. bare kom med goode coop spill =) Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Jeg syns Geow og Geow2 er fantastiske co-op spill. Jeg spilte lokal co-op, men regner med online co-op er like bra. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Rainbow Six-serien er jo ganske morsom Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 (endret) halo 1,2 og 3 + call of duty 5 + resident evil 5 Endret 11. august 2009 av husgutt Lenke til kommentar
nikrus Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 LEFT 4 DEAD OFC! 2'ern kommer i 2010 tror jeg? Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 LEFT 4 DEAD OFC! 2'ern kommer i 2010 tror jeg? Det kommer i november i år. Jeg vil si left 4 dead, Rainbow six las vegas serien og Cod 5 Lenke til kommentar
Nerdepappa Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Rainbow six las vegas serien, Gears of wars 1 og 2, Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Rainbow six las vegas 2! Lenke til kommentar
041204 Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Left 4 Dead Taktisk zombie-spill som krever at du og kompisen din benytter seg av taktikker og ikke bare løper gjennom guns blazing. 5 forskjellige co-op baner og spille på, i tillegg til 4 tilgjengelige baner gjennom versus-modusen. Halo 3 Et must for alle som liker å løpe guns blazing. Krever ikke særlig taktikk med mindre du spiller på høyere vanskelighetsgrad. Mulighet for campaign-scoring hvor du og kompisen din kan slåss om å samle opp mest mulig poeng sammen eller mot hverandre ved å drepe fiendene med headshots, stick-grenades osv. Spillet tilbyr også mulighet for at du og kompisen din kan spille online mot andre på lag. Samt online co-op. Gears of War 1/2 Et spill du spiller bare for å drepe. Meget tilfredsstillende å pløye motorsaga i en fiende så han blir partert i masse deler. Mye blod, mye action, god co-op. Anbefaler i størst grad Gears of War 2 som har en mer variert single player, samt en mer fargerikt grafikk. Rainbow Six: Vegas Taktisk FPS med god co-op. Krever at du og kompisen din samarbeider godt, flanker fiender og bruker forskjellige fremgangsmåter for å oppnå suksess. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå