Qbat Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Sjekk denne linken: http://www.windows.no/win_longhorn.php Der står det følgende; Innebygd DVD-brenner Longhorn skal ha innebygd DVD-brenner som støtter alle formater: DVD-R, DVD+R, DVD-RW, DVD+RW, DVD-RAM og DVD+MR. Hva i hel... menes med det? Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Helt klart at det er et brenneprogram som støtter alle disse typene dvd, blir vel som brenner programet som ligger i xp fra før av. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Sjekk denne linken: http://www.windows.no/win_longhorn.phpDer står det følgende; Innebygd DVD-brenner Longhorn skal ha innebygd DVD-brenner som støtter alle formater: DVD-R, DVD+R, DVD-RW, DVD+RW, DVD-RAM og DVD+MR. Hva i hel... menes med det? Jeg går sterkt ut fra at dette må være feil da. Hvis Microsoft skal levere en DVD-brenner sammen med longhorn så vil jo OS'et ffs koste flere tusen kroner, noe som XP allerede gjør (ca 1200kr). Jeg må tro at det menes at det er software mes støtte til alle de forskjellige brennerene. Lenke til kommentar
abene Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Hva i hel... menes med det? Formuleringen var kanskje litt uheldig. Artikkelen er nå endret. Er den mer forståelig nå? Windows Longhorn Lenke til kommentar
asyrst Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Ojoj! Fikk lyst på longhorn jeg... :smile: trodde longhorn ville bli omtrent som XP, bare att de ville forandre noen farger layout å sånt! Det ser ut som jeg tok feil. (kanskje microsoft har blitt mer bevisst på kundene sine, fremfor å tjene penger) Lenke til kommentar
kip Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 (kanskje microsoft har blitt mer bevisst på kundene sine, fremfor å tjene penger) Den dagen det blir kaldt i Helvete, ja!! Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 (kanskje microsoft har blitt mer bevisst på kundene sine, fremfor å tjene penger) Den dagen det blir kaldt i Helvete, ja!! Ja, men for å tjene mer penger, må man også være seg bevisst på kundene. Mange som går over til Linux for tiden. Men om de blir seg mer bevisst på kundene, så er det kun for å tjene penger. Det er jo det absolutt alle bedrifter og selskaper etterstreber, så hvorfor skulle Microsoft være annerledes? Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 (kanskje microsoft har blitt mer bevisst på kundene sine, fremfor å tjene penger) Den dagen det blir kaldt i Helvete, ja!! sant nok Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå