Grievdus Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Har nettopp fått meg et nytt kamera, men videoen blir lagra som mpeg og jeg må ha Avi for at jeg skal få videoen inn på visionlab studio. Noen som vet hvordan jeg gjør det? Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 AVI er ikke et videoformat men et containerformat. Les om AVI på Wikipedia. . Du kan bruke SUPER for å gjøre den om til en Directshow AVi-fil. (Som er det formatet programmet kan importere i følge hjemmesiden) Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 10. august 2009 Forfatter Del Skrevet 10. august 2009 Er den gratis og bruke? Takk for hjelpen Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Programmet SUPER er freeware. Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 11. august 2009 Forfatter Del Skrevet 11. august 2009 Det kom fram en irriterende tekst midt på skjermen etter jeg hadde konverta dem over. Men betalte 370 kr for og registrere meg, så fikk jeg det bort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå