quicksilver1337 Skrevet 13. august 2009 Forfatter Del Skrevet 13. august 2009 Update: PC'en er ferdig bygdt og funker som bare det! Kommer til å starte overklokking til helga eller neste uke, samt tester i Futuremark. Arbeidslogg Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Flotte, lekre greier! Hva får du i 3d marks 06 uklokka? Litt mer enn mine 3000 vil jeg tro Lenke til kommentar
quicksilver1337 Skrevet 13. august 2009 Forfatter Del Skrevet 13. august 2009 Flotte, lekre greier! Hva får du i 3d marks 06 uklokka? Litt mer enn mine 3000 vil jeg tro Jeg skal kjøre noen tester før jeg klokker og etterpå, men det blir ikke før til helga eller noe. Jeg er alt for opptatt med å spille Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Goodie! Hvordan var kabinettet å byge i? Forresten, hva synes du om skjermen? Lenke til kommentar
quicksilver1337 Skrevet 13. august 2009 Forfatter Del Skrevet 13. august 2009 Goodie! Hvordan var kabinettet å byge i? Forresten, hva synes du om skjermen? Synes det var nice. Har ikke bygd PC før, men jeg synes det var lure løsninger til kabler og lett å bygge i =) Skjermen var mye bedre enn jeg forventet, kommer aldri til å gå tilbake til TN. IPS <3 Sykt klart å fint bildet. Lenke til kommentar
Galiano :) Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Fin PC Har nesten akkurat samma oppsett; Silverstone Raven 01 Intel Core i7 920 Noctua NH-U12P Corsair Dominator 1600MHz 3*2Gb WD Black 1Tb WD Green 1Tb Lenke til kommentar
quicksilver1337 Skrevet 14. august 2009 Forfatter Del Skrevet 14. august 2009 (endret) Skal bare legge til at det bra kjøling. Spillte Age of Conan med alt på max og CPU lå på 46 grader og temperaturen i kabinettet var 32. Det ene skjermkortet lå på 54 og det andre 67 Dette er da med CPU klokket til 3.66GHz. Idle ligger CPU rundt 30-34. Men jeg er fortsatt usikker på om jeg får utnyttet det andre skjermkortet. Er det ikke noen lett måte å finne ut dette på? Den "vanskelige" er jo å ta ut det ene å kjøre Futuremark også sette det ene inn igjen så jeg har to og kjøre test på nytt. (Joda jeg sitter å overklokker litt nå...) Endret 17. august 2009 av quicksilver1337 Lenke til kommentar
Ptah Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 var påtide at du fette bærbaren i søppla =) Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 (Strømforsyningen plassert i kabinettet og festet med vibrering-støtten.) Hvordan fikk du plass til strømforsyningen med vibrerings-støtten montert? Jeg får ikke strømforsyningen inn da, hvis støtten er der. Hvordan gjorde du det? Lenke til kommentar
quicksilver1337 Skrevet 12. september 2009 Forfatter Del Skrevet 12. september 2009 (Strømforsyningen plassert i kabinettet og festet med vibrering-støtten.) Hvordan fikk du plass til strømforsyningen med vibrerings-støtten montert? Jeg får ikke strømforsyningen inn da, hvis støtten er der. Hvordan gjorde du det? Jeg husker ikke hvilken side jeg satt den inn fra, men hadde ingen problemer hvertfall. Tok bare å plasserte den rett i kabinettet og skrudde skruene til. Nå har vi ikke samme strømforsyning, kankje din er noe bredere? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Det var i høyden jeg slet. Du ødela ikke de "anti-skli"-mattene heller? Mine krøllet seg. Lenke til kommentar
Sk0rpio Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Pent rigg! Hvor mye veier ikke dette beistet da? Lenke til kommentar
quicksilver1337 Skrevet 19. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2010 Har da vært å skaffet meg XFX Radeon HD 5970 2GB GDDR5 "BLACK" forige uke og må si meg rimelig fornøyd Skal se om jeg får lastet opp noen bilder en gang. Jeg er ikke sikker på hvor mye det veier, men det det er endel Lenke til kommentar
mortenprom Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Hvor mye lyd kommer det ut av monster PC'en din? Et fint, men ikke så vitenskapelig verktøy er f.eks. iPhone app'en "Noise Patrol". Legg iPhone med mikrofonen så tett på den viften som lager mest lyd Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 (endret) Skal bare legge til at det bra kjøling. Spillte Age of Conan med alt på max og CPU lå på 46 grader og temperaturen i kabinettet var 32. Det ene skjermkortet lå på 54 og det andre 67 Dette er da med CPU klokket til 3.66GHz. Idle ligger CPU rundt 30-34. Men jeg er fortsatt usikker på om jeg får utnyttet det andre skjermkortet. Er det ikke noen lett måte å finne ut dette på? Den "vanskelige" er jo å ta ut det ene å kjøre Futuremark også sette det ene inn igjen så jeg har to og kjøre test på nytt. (Joda jeg sitter å overklokker litt nå...) Bruk afterburner, da ser du hvor mye den utnytter av gpuene:) Hvis du vil sammenligne scores så søker du bare på review av det crossfire oppsettet du har;) Endret 24. januar 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå