Gå til innhold

[Kommentarer] Raven - i7 Gamer PC

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Goodie! Hvordan var kabinettet å byge i?

Forresten, hva synes du om skjermen?

Synes det var nice. Har ikke bygd PC før, men jeg synes det var lure løsninger til kabler og lett å bygge i =)

Skjermen var mye bedre enn jeg forventet, kommer aldri til å gå tilbake til TN. IPS <3 Sykt klart å fint bildet.

Lenke til kommentar

Skal bare legge til at det bra kjøling. Spillte Age of Conan med alt på max og CPU lå på 46 grader og temperaturen i kabinettet var 32. Det ene skjermkortet lå på 54 og det andre 67 Dette er da med CPU klokket til 3.66GHz. Idle ligger CPU rundt 30-34.

Men jeg er fortsatt usikker på om jeg får utnyttet det andre skjermkortet. Er det ikke noen lett måte å finne ut dette på? Den "vanskelige" er jo å ta ut det ene å kjøre Futuremark også sette det ene inn igjen så jeg har to og kjøre test på nytt.

(Joda jeg sitter å overklokker litt nå...)

Endret av quicksilver1337
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
(Strømforsyningen plassert i kabinettet og festet med vibrering-støtten.)

Hvordan fikk du plass til strømforsyningen med vibrerings-støtten montert? Jeg får ikke strømforsyningen inn da, hvis støtten er der.

Hvordan gjorde du det?

Jeg husker ikke hvilken side jeg satt den inn fra, men hadde ingen problemer hvertfall. Tok bare å plasserte den rett i kabinettet og skrudde skruene til. Nå har vi ikke samme strømforsyning, kankje din er noe bredere?

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...
Skal bare legge til at det bra kjøling. Spillte Age of Conan med alt på max og CPU lå på 46 grader og temperaturen i kabinettet var 32. Det ene skjermkortet lå på 54 og det andre 67 Dette er da med CPU klokket til 3.66GHz. Idle ligger CPU rundt 30-34.

Men jeg er fortsatt usikker på om jeg får utnyttet det andre skjermkortet. Er det ikke noen lett måte å finne ut dette på? Den "vanskelige" er jo å ta ut det ene å kjøre Futuremark også sette det ene inn igjen så jeg har to og kjøre test på nytt.

(Joda jeg sitter å overklokker litt nå...)

Bruk afterburner, da ser du hvor mye den utnytter av gpuene:)

Hvis du vil sammenligne scores så søker du bare på review av det crossfire oppsettet du har;)

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...