Chrisdok Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Hei. Jeg bestilte et Gigabyte hovedkort på datakjeden tidligere i dag. Jeg hadde planer om å installere Win7 RC på maskinen, men var nettopp inne på en av gigabytes hjemmesider og det mitt hovedkort står ikke oppført som kompitabel med OS'et. Noen andre som har erfaring med dette? Fungerer det eller må jeg returnere produktet når jeg får det i posten? På forhånd takk Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 AMD 790 brikkesett og realtek lyd:ALC888 og lan:8111 er definitivt støttet . Eneste er Gigabytes "egne" par sata porter med Gigabytes egne drivere som sikkert lar vente på seg . Men disse er du uansett ikke avhengig av. Lenke til kommentar
Chrisdok Skrevet 10. august 2009 Forfatter Del Skrevet 10. august 2009 Takk for svar. Har bestilt deler og hadde tenkt til å la en onkel bygge den, vil det med sata porter ha noen betydning? Har SATA harddisk og dvd brenner. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Nei det betyr "ingenting" da AMD brikkesettet har 6 x SATA 3Gb/s porter som lar deg benytte intil 6 disker som single eller evt i ulike raid oppsett . I tillegg har Gigabyte sin egen sata kontroller/chip på hovedkortet med 2 x SATA 3Gb/s porter (disse trenger du ikke bruke). Lenke til kommentar
Chrisdok Skrevet 10. august 2009 Forfatter Del Skrevet 10. august 2009 Ok tusen takk for svar, begynte virkelig bli redd her, har sett på deler i to uker og rett etter jeg bestilte fant jeg dette ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå