Noxius86 Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Har på følelsen at dette kansje kan bli et litt hett emne, så jeg håper folk kan holde seg i skinnet å være saklige. Hvis du har så mye imot FRP at du ikke klarer å være saklig, så finn en annen tråd å lag kvalme.. Det jeg lurer på er: 1.)Hva er det som gjør at DU ikke kan fordra FRP? 2.)Hva er det som gjør at DU liker FRP? 3.)Hvilken av sakene til FRP liker du dårligst. 4.)Hvilken av sakene til FRP liker du best. For at dette skal bli en oversiktlig tråd, så håper jeg folk kan holde seg til kun de spørsmålene over... Jeg vet det kan være ganske vanskelige spørsmål, hensikten med det er at folk skal være saklige, om du liker eller missliker frp.. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Flott at dere viser interesser for kategorien, vi har således veldig mange FrP tråder i kategorien for tiden. Stenger denne tråden i henhold til refererte lenke(-r). Det finnes allerede en (eller flere) aktive tråder om denne tematikken. Brukere oppfordres til å forsette der. Anbefaler trådstarter og andre interesserte tråden(-e): Hvorfor skal jeg ikke stemme FrP? FrP i regjering - Hva Norge trenger? FrP ønsker 120 km/t på enkelte motorveier - god idé? FRP: Privatisering av skoler, har dere misforstått poenget? Vi har også generelle tråder for stortingsvalget 2009: Stortingsvalg 2009 - Har du bestemt deg (allerede)? Småprat om årets valg Husk å bruke, søkefunksjonen før opprettelse av nye tråder. Om trådstarter ønsker flytter vi gjerne innlegget inn i en av de refererte tråder, send i så tilfellet en "Personlig Melding". til undertegnede. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg