Gå til innhold

Microsoft har ikke valgt side i DVD-format striden alikevel?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Godt at de vil støtte DVD-RAM òg, siden dette etter mitt syn er det beste formatet. Hvofor skal folk på død og liv ta i selve DVD-platen?

Hvordan skulle det gått med MiniDiske'en hvis den var uten case?

:-?

Dessuten kan du bruke dem om igjen 100.000 ganger!

Lenke til kommentar
Godt at de vil støtte DVD-RAM òg, siden dette etter mitt syn er det beste formatet. Hvofor skal folk på død og liv ta i selve DVD-platen?

Hvordan skulle det gått med MiniDiske'en hvis den var uten case?

:-?

Dessuten kan du bruke dem om igjen 100.000 ganger!

Folk skal på liv og død ta ut selve DVD-platen for å kunne bruke den i stand alone DVD-spillere, xbox´er, playstation´er etc.

En annen ting, har du brukt for et media du kan overskrive 100 000 ganger? neppe....

Lenke til kommentar

Hvis folk akkurat MÅ ta ut medie de skal lagre data på, så kan de jo gjøre det med en DVD-RAM-disk òg ..... ikke noe problem det! Den er jo faktisk laga slik at det skal gå!

Og argumentet med å ikke ha bruk for et medie du kan bruke om igjen 100.000 ganger, faller for sin egen urimelighet ..... hvis du eier en MiniDisk spiller! :shrug:

Lenke til kommentar

La oss tenke litt. Hvor lenge kommer du til å bruke DVD-Ram som et lagringsmedia? 5-10 år (maks). Husker selv zip-driven jeg kjøpte for 5 år siden. 100MB. ja det holder resten av livet det tenkte jeg :p men nok om det. La oss si du har den i 10 år. For å kunne utnytte den gode egenskapen med at den kan overskrives 100 000 ganger så må du overskrive DVD-ram´en mer en en gang i timen i ti år. har du egentlig brukt for det, NEPPE?

Lenke til kommentar

Kansje ikke ..... MEN nå glemmer du det jeg sa om MiniDisk! Den kan du bruke omigjen 1.000.000 ganger! Mange 1000 ganger mer enn du har bruk for som du påstår. Likevel kjøper folk den som intet annet medie. Så hva sier man om den saken?

Lenke til kommentar
Kansje ikke ..... MEN nå glemmer du det jeg sa om MiniDisk! Den kan du bruke omigjen 1.000.000 ganger! Mange 1000 ganger mer enn du har bruk for som du påstår. Likevel kjøper folk den som intet annet medie. Så hva sier man om den saken?

Vil tro det pga. av størrelsen på selve spilleren/diskene. En god del mindre enn en cd spiller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...